Noem mij pathetisch ziekelijk figuur, vanavond lig jij weer eenzaam aan je zaadstengel te rukken!quote:Op maandag 10 december 2007 20:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pathetisch tante Bep....Denken in patronen van "stelling nemen", "voor of tegen zijn", "mensen bellen", etc.
Komt het misschien in je op dat mensen het geen ruk kan interesseren dat jij en ik zitten te bashen..... ?Dat ze het hooguit irritant vinden?
Ik ga altijd juist gezellig wat drinken met zo iemand.quote:Op maandag 10 december 2007 20:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is ook niet zo moeilijk. Hij beleeft het hele spectrum aan vrouwen waarmee hij niet om kan gaan door jou als hoer neer te zetten en mij als bitch. Waar een SC op een forum al niet goed voor is als je problemen hebt.
En dat ik hier binnen kom en zomaar lees dat ik een sekreet ben dat weg moet, getuigt van nauwelijks ingehouden woede en slechte smaak bij zo'n man. Zo'n man laat je links liggen
Jij daarentegen laat je uitwonen door een grootgeschapen neger?quote:Op maandag 10 december 2007 20:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Noem mij pathetisch ziekelijk figuur, vanavond lig jij weer eenzaam aan je zaadstengel te rukken!
quote:Op maandag 10 december 2007 20:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
VROUWEN ZIJN SEKRETEN!
ps. Buuvje![]()
Lekker.....quote:Op maandag 10 december 2007 20:12 schreef Leandra het volgende:
* Leandra zal weer eens Chocolade pindakoeken inslaan... daar komt wel gezelligevisite op af
Ooooooh, díe buurman Jan!quote:Op maandag 10 december 2007 20:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
niet?!
![]()
ik ben het, de buuf, maar underkuffer, dan hoef ik niet bij de vrouwen
Ik vind het overdreven allemaal. O.k. niet zo netjes (en de reden weet ik ook niet) om je een secreet te noemen . Maar het feit is dat er wel es irritatie isquote:Op maandag 10 december 2007 20:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Mannen die zomaar gaan roepen dat vrouwen sekreten zijn en hier weg moeten zijn 'lief'? Op hun best zijn ze zielig, zou ik zo zeggen
Leandra!quote:Op maandag 10 december 2007 20:12 schreef Leandra het volgende:
* Leandra zal weer eens Chocolade pindakoeken inslaan... daar komt wel gezelligevisite op af
quote:Op maandag 10 december 2007 20:12 schreef Talitha het volgende:
[..]
Oe, Muis!Ik heb nog wat nutteloze feitjes voor je.
![]()
http://www.tocforme.com/quotes/weirdthings.html
Jij hebt ook weer je maandelijkse behoefte om stoer te doen?quote:Op maandag 10 december 2007 20:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij daarentegen laat je uitwonen door een grootgeschapen neger?
Rukkers zijn we allemaal![]()
![]()
Een echte vent rukt tussendoor......vooral bij hoofdpijn en aanverwanten.....quote:Op maandag 10 december 2007 20:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij daarentegen laat je uitwonen door een grootgeschapen neger?
Rukkers zijn we allemaal![]()
![]()
Ik dus niet, ik kwam net binnen en had nog helemaal niets geschreven.quote:Op maandag 10 december 2007 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het overdreven allemaal. O.k. niet zo netjes (en de reden weet ik ook niet) om je een secreet te noemen . Maar het feit is dat er wel es irritatie is
Heb ik ook wel is . En vind NMNS een leuke vent. Dat ie niet door de bocht gaat met bepaalde personen is niet mijn probleem. IK heb er de laatste maanden van geleerd. Scrol er lekker overheen en laat het ofzo.. Tenzij het persoonlijk word dan hoor je me wel, en in mijn ogen was Basca'tje ff te persoonlijk fel zonder reden
Nein.quote:Op maandag 10 december 2007 20:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij hebt ook weer je maandelijkse behoefte om stoer te doen?
DAT BEDOEL IK!1!!!!quote:Op maandag 10 december 2007 20:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
"rukkers united vormen een front"![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Prima Soury, maar jij hebt ook gelezen wat de schijnheil durfde te schrijven toen ik er niet was.quote:Op maandag 10 december 2007 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het overdreven allemaal. O.k. niet zo netjes (en de reden weet ik ook niet) om je een secreet te noemen . Maar het feit is dat er wel es irritatie is
Heb ik ook wel is . En vind NMNS een leuke vent. Dat ie niet door de bocht gaat met bepaalde personen is niet mijn probleem. IK heb er de laatste maanden van geleerd. Scrol er lekker overheen en laat het ofzo.. Tenzij het persoonlijk word dan hoor je me wel, en in mijn ogen was Basca'tje ff te persoonlijk fel zonder reden
En reumaquote:Op maandag 10 december 2007 20:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een echte vent rukt tussendoor......vooral bij hoofdpijn en aanverwanten.....
NAMEN EN RUGNUMMERS!1!!!1111!!!!!quote:Op maandag 10 december 2007 20:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Prima Soury, maar jij hebt ook gelezen wat de schijnheil durfde te schrijven toen ik er niet was.
Anders ik wel, overjarige rukkers die lopen te druipen als je er niet bij bentquote:Op maandag 10 december 2007 20:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nein.
Ik word schijtziek van dat gemekker.
erfgenaam! erfgenaam!quote:Op maandag 10 december 2007 20:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nein.
Ik word schijtziek van dat gemekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |