Jij geilt op een klap in je smoel?quote:Op maandag 10 december 2007 19:50 schreef APK het volgende:
NMNS, moet ik effe een vinger in d'r reet steken?
kooknie....quote:
Als iemand haar aanvalt zou ik dat misschien doen, maar hier begint ze toch echt zelf.quote:Op maandag 10 december 2007 19:52 schreef Disana het volgende:
Ik vind wel dat je achter haar moet gaan staan, ja.
quote:Op maandag 10 december 2007 19:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ga jij maar even samen met buurman Jan genieten dan http://nl.youtube.com/watch?v=EONnCVyxvu8
Jouw ogen staan alleen open als je muur nog gewit moet worden!quote:Op maandag 10 december 2007 19:56 schreef APK het volgende:
[..]
Als iemand haar aanvalt zou ik dat misschien doen, maar hier begint ze toch echt zelf.
Anyways, fok is hier weer retetraag, ik ga effe pitten.
Voor mij is het aardig verwaarloosbaar in dit specifieke geval, maar ik kan me goed voorstellen dat een ander op een gegeven moment flauw is van de aanhoudende denigrerende opmerkingen.quote:Op maandag 10 december 2007 19:56 schreef APK het volgende:
[..]
Als iemand haar aanvalt zou ik dat misschien doen, maar hier begint ze toch echt zelf.
+ 1quote:
Wel eerlijk zijn, per telefoon.....s.v.p. Anders ga ik Pim ook bellen......quote:Op maandag 10 december 2007 19:56 schreef Lobasca het volgende:
Pim, al je een stoere vent bent neem je op, wel of geen oplader
Die mannen steken overal hun vingers in.quote:Op maandag 10 december 2007 19:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
kooknie....Gaan we samen bij de mannen kee? ff pm-en?
![]()
Scrollde ff snel las Tarzanquote:Op maandag 10 december 2007 19:56 schreef -Blurk- het volgende:
Lekker even tanzen dan maar?
http://www.youtube.com/watch?v=KtDfqgFiaOU
Ga je gang!quote:Op maandag 10 december 2007 19:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wel eerlijk zijn, per telefoon.....s.v.p. Anders ga ik Pim ook bellen......![]()
quote:Op maandag 10 december 2007 19:59 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die mannen steken overal hun vingers in.Ik ga wel op de tribune zitten bij Ian.
Wel vet snel op de link klikkenquote:
Ja sorry Jappie, ik zal mij inhouden......quote:Op maandag 10 december 2007 19:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie de hoofdrolspelers wel zouden kunnen waarderen
Mannen die zomaar gaan roepen dat vrouwen sekreten zijn en hier weg moeten zijn 'lief'? Op hun best zijn ze zielig, zou ik zo zeggenquote:
Ik geloof niet dat ik veel gemeen heb met buurman Jan.quote:Op maandag 10 december 2007 19:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ga jij maar even samen met buurman Jan genieten dan http://nl.youtube.com/watch?v=EONnCVyxvu8
Ihè, iemand die het door heeftquote:Op maandag 10 december 2007 19:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Voor mij is het aardig verwaarloosbaar in dit specifieke geval, maar ik kan me goed voorstellen dat een ander op een gegeven moment flauw is van de aanhoudende denigrerende opmerkingen.
Dat dacht ik ook altijd tot ik mijn huidige schoonfamilie ontmoette...die zeggen bij het laten van een boertje altijd: "wie de huur niet heeft betaald moet eruit" ...daar hou ik me sindsdien maar aan vast.quote:Op maandag 10 december 2007 20:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja sorry Jappie, ik zal mij inhouden......
Wat ben jij snel vanavond! Bovenop het nieuws met steeds bijpassende muziekquote:Op maandag 10 december 2007 20:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=P0aXY2pM2sA
Wil je dat nooit meer doenquote:Op maandag 10 december 2007 20:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=P0aXY2pM2sA
quote:Op maandag 10 december 2007 20:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik veel gemeen heb met buurman Jan.
quote:Op maandag 10 december 2007 20:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Mannen die zomaar gaan roepen dat vrouwen sekreten zijn en hier weg moeten zijn 'lief'? Op hun best zijn ze zielig, zou ik zo zeggen
Stel je voor dat je stelling neemtquote:Op maandag 10 december 2007 20:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
niet?!
![]()
ik ben het, de buuf, maar underkuffer, dan hoef ik niet bij de vrouwen
Fijne siësta kalert.quote:Op maandag 10 december 2007 19:56 schreef APK het volgende:
[..]
Ik sta er zelf eik ook van te kijkenquote:Op maandag 10 december 2007 20:06 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat ben jij snel vanavond! Bovenop het nieuws met steeds bijpassende muziek
En wie zijn "we"?quote:Op maandag 10 december 2007 19:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan mag jij bij de lieve mannen.....we koppelen je aan Jappie.....
Meer bewijs is er niet nodig hoe simpel jij bent! Klassequote:Op maandag 10 december 2007 20:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet lief......
![]()
Wil je dat nooit meer zeggen......sekreet dat je bent...![]()
Alleen watjes zijn lief....echte mannen niet...
misschien is dit wel een stelling nemenquote:Op maandag 10 december 2007 20:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Stel je voor dat je stelling neemt
Het is ook niet zo moeilijk. Hij beleeft het hele spectrum aan vrouwen waarmee hij niet om kan gaan door jou als hoer neer te zetten en mij als bitch. Waar een SC op een forum al niet goed voor is als je problemen hebt.quote:
quote:Op maandag 10 december 2007 20:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
misschien is dit wel een stelling nemen
Pathetisch tante Bep....quote:Op maandag 10 december 2007 20:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Stel je voor dat je stelling neemt
Oe, Muis!quote:
Hoeren en secreten moeten hem al niet.. what's left?quote:Op maandag 10 december 2007 20:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is ook niet zo moeilijk. Hij beleeft het hele spectrum aan vrouwen waarmee hij niet om kan gaan door jou als hoer neer te zetten en mij als bitch. Waar een SC op een forum al niet goed voor is als je problemen hebt.
En dat ik hier binnen kom en zomaar lees dat ik een sekreet ben dat weg moet, getuigt van nauwelijks woede en slechte smaak bij zo'n man. Zo'n man laat je links liggen
VROUWEN ZIJN SEKRETEN!quote:Op maandag 10 december 2007 20:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Mannen die zomaar gaan roepen dat vrouwen sekreten zijn en hier weg moeten zijn 'lief'? Op hun best zijn ze zielig, zou ik zo zeggen
Dan mag jij tussen buuf en mij inzitten.quote:Op maandag 10 december 2007 20:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
..ik niet hoor
![]()
ik ben nog van de tijd voor de kinderslotjes op de stopkontakten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |