Heb je die theorie zelf al getest?quote:Op maandag 10 december 2007 19:27 schreef APK het volgende:
Wisten jullie trouwens dat als iemand door een pitbull wordt gebeten dat je dan een vinger in de reet van dat beest moet steken om zijn kaken te ontgrendelen?
quote:Op maandag 10 december 2007 19:27 schreef APK het volgende:
Wisten jullie trouwens dat als iemand door een pitbull wordt gebeten dat je dan een vinger in de reet van dat beest moet steken om zijn kaken te ontgrendelen?
Nee, en ik zou er niet op vertrouwen. De laatste keer dat ik iemands hond voor mijn deur moest ontzetten, hebben we een losse stoelleuning tussen de kaken geparkeerd.quote:Op maandag 10 december 2007 19:27 schreef APK het volgende:
Jij bent mijn pitbullquote:Op maandag 10 december 2007 19:27 schreef APK het volgende:
Kom op Jap, doe eens een echt leuk nummer?quote:Op maandag 10 december 2007 19:28 schreef Jappie het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=JSJdQlJPRn8 [ afbeelding ]
Neuh, zag ik gisteren op tv, maar in Thailand lopen genoeg valse honden rond om het proefondervindelijk te gaan testen.quote:
Shit, had ik dát maar geweten..quote:Op maandag 10 december 2007 19:27 schreef APK het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=bmzWzfd2WN0quote:Op maandag 10 december 2007 19:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kom op Jap, doe eens een echt leuk nummer?
Asjeblieft meneer?
Jouw vraag impliceert dat jij in je eentje tegen alle anderen strijdt..quote:Op maandag 10 december 2007 19:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ben het even kwijt....wie was er aan zet.....jullie of ik?
Ikke!quote:Op maandag 10 december 2007 19:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ben het even kwijt....wie was er aan zet.....jullie of ik?
Neuh, het is een beetje Suske en Wiske.quote:Op maandag 10 december 2007 19:36 schreef -Blurk- het volgende:
Jouw vraag impliceert dat jij in je eentje tegen alle anderen strijdt..
Die zielepoot zet zich graag als slachtoffer neer, trap er niet inquote:Op maandag 10 december 2007 19:36 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
.38 bug Voor jou zet ik me in..maar voor hem.. no wayquote:Op maandag 10 december 2007 19:37 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, het is een beetje Suske en Wiske.
NMNS en de twee Kijfende Kenau's.
Ben je mal Blurk.......je weet wel beterquote:Op maandag 10 december 2007 19:36 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Vergeet je EHBO-doos niet mee te nemen.quote:Op maandag 10 december 2007 19:33 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, zag ik gisteren op tv, maar in Thailand lopen genoeg valse honden rond om het proefondervindelijk te gaan testen.
NAMEN EN RUGNUMMERS VERDOMME!quote:Op maandag 10 december 2007 19:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die zielepoot zet zich graag als slachtoffer neer, trap er niet in
Gunst....ben je nu zieltjes aan het winnen..?quote:Op maandag 10 december 2007 19:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die zielepoot zet zich graag als slachtoffer neer, trap er niet in
Ik verkies de positie achter de pitbull in deze.quote:Op maandag 10 december 2007 19:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Vergeet je EHBO-doos niet mee te nemen.![]()
En een videocamera voor ons leedvermaak achteraf.
Jouw ziekelijke interpretaties zijn geen standpunten..quote:Op maandag 10 december 2007 19:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben je mal Blurk.......je weet wel beter
Het is ook geen strijd, we wisselen enkel wat standpunten uit.....
Gaan we de SC in kampen verdelen?quote:Op maandag 10 december 2007 19:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gunst....ben je nu zieltjes aan het winnen..?
Ik heb hier geen popcorn bij nodig.quote:Op maandag 10 december 2007 19:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe ver ben je met je popcorn...moet er al een inkooppauze plaats vinden.....
Thanks Jap, da's al beter.quote:Op maandag 10 december 2007 19:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=bmzWzfd2WN0
Ze zei meneer tegen mij
Ik hoef me niet te verschuilen, lik jij je nog even in bij APK, alhoewel mijn tong lekkerder is..quote:Op maandag 10 december 2007 19:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gunst....ben je nu zieltjes aan het winnen..?
aha! zit daar het sleutelgat!quote:Op maandag 10 december 2007 19:27 schreef APK het volgende:
Hoe ziekelijk zijn ze......quote:Op maandag 10 december 2007 19:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jouw ziekelijke interpretaties zijn geen standpunten..
Lekkelquote:Op maandag 10 december 2007 19:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Thanks Jap, da's al beter.Doet me overigens aan mijn favo behangnummer denken.
http://nl.youtube.com/watch?v=VJeG5T9ScD8&feature=related
Ik vind alles prima. Zolang je maar een reisgenoot meeneemt om het te filmen.quote:Op maandag 10 december 2007 19:42 schreef APK het volgende:
[..]
Ik verkies de positie achter de pitbull in deze.
sorry, maar ik kan mij niet in jouw zieke geest verplaatsen.. get over it..life goes on!quote:Op maandag 10 december 2007 19:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe ziekelijk zijn ze......![]()
Of zit er op z'n minst een kern van waarheid in dat wat ik zeg.... , denk het wel hé
Jappie, ik wil nog ff terugkomen op dat spelletje pool...quote:Op maandag 10 december 2007 19:45 schreef APK het volgende:
[..]
De mannen tegen de vrouwen! [ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 december 2007 19:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
aha! zit daar het sleutelgat!
Ik denk van wel......quote:Op maandag 10 december 2007 19:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb hier geen popcorn bij nodig.
Ik vind bijvoorbeeld Memento een erg goede film.
Maar na 14 keer kijken is de lol er vanaf.
Catch my drift?
quote:Op maandag 10 december 2007 19:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
sorry, maar ik kan mij niet in jouw zieke geest verplaatsen.. get over it..life goes on!
Alleen als je vriendjes met mij wil worden.....quote:Op maandag 10 december 2007 19:50 schreef APK het volgende:
NMNS, moet ik effe een vinger in d'r reet steken?
Ik vind wel dat je achter haar moet gaan staan, ja.quote:Op maandag 10 december 2007 19:50 schreef APK het volgende:
Ik wil niet bij de boze vrouwen.quote:Op maandag 10 december 2007 19:45 schreef APK het volgende:
[..]
De mannen tegen de vrouwen! [ afbeelding ]
pas maar op, voor je het weet noemen ze je Dennix.quote:Op maandag 10 december 2007 19:50 schreef APK het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |