Hee, dat andere lijertje kort ik altijd af.quote:Op maandag 10 december 2007 21:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die kan mijn username niet eens knap spellen.
Zodra ik die van mijn opa gevonden heb.quote:Op maandag 10 december 2007 21:11 schreef Gert het volgende:
[..]
NEEHEEEEEE !!!
Hoe kom je daar nou weer bij, en mag ik m'n oma's fiets terug.
Dat woordenboek vond je dus niks.quote:Op maandag 10 december 2007 21:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee, dat andere lijertje kort ik altijd af.
Begin maar. Met lekker wat details enzo.quote:Op maandag 10 december 2007 21:12 schreef -Blurk- het volgende:
Weten jullie je eerste vakantieliefde nog? (gooi maar even een onderwerp in de groep, hét onderwerp eigenlijk)
Omdat dat nu 69 isquote:Op maandag 10 december 2007 21:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Mijn eerste vakantieliefde was iets van 9 jaar ouder dan ik![]()
Waarom heb ik haar nummer niet
Bes gènag.quote:
Welk ander lijertje?quote:Op maandag 10 december 2007 21:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee, dat andere lijertje kort ik altijd af.
Zij was 17 en jij 8? En ze lachte toen je haar nummer vroeg en gaf je toen een aai over je blozende bolletje?quote:Op maandag 10 december 2007 21:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Mijn eerste vakantieliefde was iets van 9 jaar ouder dan ik![]()
Waarom heb ik haar nummer niet
Mocht je willenquote:Op maandag 10 december 2007 21:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Zij was 17 en jij 8? En ze lachte toen je haar nummer vroeg en gaf je toen een aai over je blozende bolletje?
I like your style.quote:

Idd.. die was geweldigquote:Op maandag 10 december 2007 21:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Bes gènag.
Paar jaar geleden, toen Haagse Harrie populair werd, had je dergelijke software die je zelf op je pc kon installeren, "harrypad" of zoiets.
zij wel hè?!quote:
Neh gewoon kinnesinne...zij wil al jaren iets wat ik met het simpel opsturen van een fotootje ga bereiken.quote:
Klinkt op de CD toch anders.quote:Op maandag 10 december 2007 21:31 schreef Jappie het volgende:
Oe...door dat andere nummer nu nog ff wat meer van dat album luisteren. [ afbeelding ]
Lekker hoor...neem nou de intro van dit nummer. http://nl.youtube.com/watch?v=1fAPEUWowEc![]()
Ik heb nog geen mailadres gekregen hoor...quote:Op maandag 10 december 2007 21:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zij wel hè?!![]()
wat heb ik je misdaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |