Het is een verifieerbaar feit dat nmns problemen met vrouwen heeft en dat hier met name over de rug van Lobasca afreageert door denigrerende opmerkingen over haar te maken. Als dat probleem eens ergens anders geventileerd kan worden, zou dat voor Lobasca een stuk aangenamer zijn.quote:Op maandag 10 december 2007 20:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Voor je het weet lijkt het alsof je alleen maar aandacht wil door de hele tijd aan iedereen te vragen of ze problemen met je hebben.
Ben geen echte Hagenees. Zal m'n buurjongen wel eens vragen.quote:Op maandag 10 december 2007 20:50 schreef Talitha het volgende:
[..]
Over dat laatste woord moest ik even nadenken.Kun je het niet opnemen. Ik wil het weleens live horen.
Mwah...dat zie ik toch anders...even los van Lobasca zie ik NMNS toch op een ernstig leuke manier met een aantal vrouwen hier in de sc omgaan.quote:Op maandag 10 december 2007 20:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is een verifieerbaar feit dat nmns problemen met vrouwen heeft en dat hier met name over de rug van Lobasca afreageert door denigrerende opmerkingen over haar te maken. Als dat probleem eens ergens anders geventileerd kan worden, zou dat voor Lobasca een stuk aangenamer zijn.
Er stond me bij dat ik eens een vertaalsite had gezien:quote:Op maandag 10 december 2007 20:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben geen echte Hagenees. Zal m'n buurjongen wel eens vragen.
Een TR maken terwijl er een modje meepost?quote:Op maandag 10 december 2007 21:01 schreef Lobasca het volgende:
Laat ik maar de knapste, slimste en wjiste zijn, ik negeer NMNS, één keer onder de gordel en ik ga voor mijn eerste TR.
Wehehe, ik doe nog helemaal niets man!quote:Op maandag 10 december 2007 21:02 schreef Gert het volgende:
Mensen, kan het nú ophouden, het gezeik tussen Lobascsa en NMNS. Ook Ian_Nick, Disana etc, graag stoppen.
Laat het nou rusten, het is nu wel lang genoeg aan de gang geweest, en andere users hier vinden het irritant.
Ga lekker ondergronds, als jullie door willen gaan.
Die kan mijn username niet eens knap spellen.quote:Op maandag 10 december 2007 21:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een TR maken terwijl er een modje meepost?
Hanteer jij een policy?quote:Op maandag 10 december 2007 20:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Ow... dat was toch juist omdat ik over het algemeen een policy hanteer van: laat ze maar aanrotzooien, liever lui dan moe men komt er zelf wel uit, niet te snel ingrijpen?
Go Litha Go Litha Go Lithaquote:Op maandag 10 december 2007 21:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hanteer jij een policy?Ik dacht dat je maar een beetje aanklooide.
Had jij laatst niet een linkje gepost naar een soepprogrammaatje? Ik wil eens proberen te photoshoppen en zoek iets speciaal voor dummies.quote:Op maandag 10 december 2007 21:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Er stond me bij dat ik eens een vertaalsite had gezien:
http://www.plathaags.nl/
Zie bovenaan.
En dan toch op me stemmen.quote:Op maandag 10 december 2007 21:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hanteer jij een policy?Ik dacht dat je maar een beetje aanklooide.
NEEHEEEEEE !!!quote:
Slotjequote:Op maandag 10 december 2007 21:11 schreef Gert het volgende:
[..]
NEEHEEEEEE !!!
Hoe kom je daar nou weer bij, en mag ik m'n oma's fiets terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |