Sander heeft dat echt geroepen. Was volgens mij n.a.v. een gesprek met 'the good old' RdW en wat zijn toekomstplannen waren (Q music nu dus).quote:Op maandag 10 december 2007 21:12 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Hè?! Er klopt echt werkelijk he-le-maal niets van!
Ik ook niet hoor.. ken wel de tune!quote:

Elke keer weerquote:Op maandag 10 december 2007 21:19 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
![]()
Ik heb ze allemaal gezien. En ja, latent als ik ben, gehuild aan het einde.

Die komt iedere dag voorbij op de radioquote:Op maandag 10 december 2007 21:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sander heeft dat echt geroepen. Was volgens mij n.a.v. een gesprek met 'the good old' RdW en wat zijn toekomstplannen waren (Q music nu dus).
Please don't stop the music
[..]
Ik ook niet hoor.. ken wel de tune!

Zelfs op Radio 10 Goldquote:Op maandag 10 december 2007 21:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Die komt iedere dag voorbij op de radio

Een brok in mn keel, maar geen traantjes. Ik was allang blij dat Ross en Rachel weer bij elkaar kwamen (alsof dat niet te verwachten was).quote:Op maandag 10 december 2007 21:19 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
![]()
Ik heb ze allemaal gezien. En ja, latent als ik ben, gehuild aan het einde.

Preciesquote:Op maandag 10 december 2007 21:25 schreef borisz het volgende:
Die komt iedere dag voorbij op de radio

Ouderwets ruzietje consumentenrecht. Altijd leukquote:Op maandag 10 december 2007 21:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
'navond
Terug van de Mediamarkt, zij vinden dat ik de reparatiekosten voor mijn laptop moet betalen, en ik en de consumentenbond vinden dat Mediamarkt de kosten moet betalen.

geen 24 aub, heeft mij een beschamend moment opgeleverd bij Roosmarijnquote:

Friends is een van de weinige sitcoms die ik nooit echt gekeken heb...quote:Op maandag 10 december 2007 21:19 schreef DomienVerschuuren het volgende:
![]()
Ik heb ze allemaal gezien.

ohjaquote:Op maandag 10 december 2007 21:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
geen 24 aub, heeft mij een beschamend moment opgeleverd bij Roosmarijn

He wat? Heeft ze dat ook weggegeven?quote:Op maandag 10 december 2007 21:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
geen 24 aub, heeft mij een beschamend moment opgeleverd bij Roosmarijn

Lost is een aanraderquote:Op maandag 10 december 2007 21:30 schreef Marc63 het volgende:
Ik kijk 24, PB en Heroes. Ik wil ook nog een keer Lost gaan volgen. Verder kijk ik bijna geen tv.

ze zijn weer opgeslotenquote:Op maandag 10 december 2007 21:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
Lost is een aanraderPB heb ik gevolgd totdat ze waren uitgebroken, ben het daarna uit het oog verloren door omstandigheden.
Verder volg ik alleen desperate housewives en Grey's anatomy. Zijn die vrouwelijke hormonen dan toch besmettelijk?

volgens mij liggen alle lopende series nu stilquote:Op maandag 10 december 2007 21:43 schreef borisz het volgende:
[..]
ze zijn weer opgesloten. Alleen liggen we nu even stil door die staking van tekstschrijvers.

Mn broertje en mn zus kijken Lost, dus ik krijg er regelmatig wat van mee. Wat betreft de series die ik al kijk, heb ik alleen Heroes gekeken vanaf het eerste moment dat het in Nederland op tv kwam. Maar nu kijk ik alles mee met Amerika. Oftewel, de ochtend na de Amerikaanse uitzending ff een torrentje zoekenquote:Op maandag 10 december 2007 21:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
Lost is een aanraderPB heb ik gevolgd totdat ze waren uitgebroken, ben het daarna uit het oog verloren door omstandigheden.
Verder volg ik alleen desperate housewives en Grey's anatomy. Zijn die vrouwelijke hormonen dan toch besmettelijk?

Welke VeenstraVeenstraquote:Op maandag 10 december 2007 21:50 schreef Sirolf het volgende:
Later vanavond om 23 uur VeenstraVeenstra in De Nieuwste Show (NED3). 't Is maar dat je 't weet.

lekker wijf dus, ik ga kijkenquote:Op maandag 10 december 2007 21:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kim Feenstra, winnares van Hollands Next Top Model, nou goed?

Is die niet van de week hier ook al langs gekomen? 'k vind hem wel leukquote:Op maandag 10 december 2007 22:05 schreef borisz het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ds6oTHYmqRc

Neem je het van antiroos over? Of heb je een pallet werk te doen?quote:Op maandag 10 december 2007 22:34 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Blijven jullie vannacht tot 4 uur wakker alsjeblieft? Lijkt me gezellig!

Vannacht is het me bijna gelukt, en ik was er niet blij meequote:Op maandag 10 december 2007 22:34 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Blijven jullie vannacht tot 4 uur wakker alsjeblieft? Lijkt me gezellig!

Dus je neemt van Martijn over?quote:Op maandag 10 december 2007 22:35 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik bedoel tot 6 uur. Prutser die ik ben.

Ik moet om 9 uur weer opstaan, dus dat ga ik niet halen.quote:Op maandag 10 december 2007 22:35 schreef DomienVerschuuren het volgende:

Ik wil niet te laat opstaan morgen, maar ik zal kijken wat ik voor je kan doenquote:Op maandag 10 december 2007 22:47 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ja, ik pas op het huis van de Muijs!

voor mij is het ook uitslapen, hoef pas om half 7 op te staan ipv kwart voor 6quote:Op maandag 10 december 2007 22:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik moet om 9 uur weer opstaan, dus dat ga ik niet halen.
Zal wel weer een uurtje of 2 worden.

Morgen weer vrijquote:Op maandag 10 december 2007 22:50 schreef MutZ het volgende:
[..]
voor mij is het ook uitslapen, hoef pas om half 7 op te staan ipv kwart voor 6

ik ga zo toch proberen te slapen als de kids het toelatenquote:Op maandag 10 december 2007 22:35 schreef DomienVerschuuren het volgende:

Bedankt.quote:Op maandag 10 december 2007 20:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
staat in ieder geval op youtube, geplaats door ene michielv

Is wel vaker met dj's blijkbaar. Ruud de Wild is ook niet echt leuk op tvquote:Op maandag 10 december 2007 23:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat een saai persoon is Michiel in werkelijkheid, had ik TOTAAL niet verwacht.

Hoe weet je dat?quote:Op maandag 10 december 2007 23:23 schreef WebHawkjuh het volgende:
1 ding is bewezen: BNN kan geen goede liveprogramma's maken (voor tv dan)

Nog leuker: het is niet eens LIVE!quote:Op maandag 10 december 2007 23:23 schreef WebHawkjuh het volgende:
1 ding is bewezen: BNN kan geen goede liveprogramma's maken (voor tv dan)

En laten wij over Giel maar zwijgenquote:Op maandag 10 december 2007 23:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Is wel vaker met dj's blijkbaar. Ruud de Wild is ook niet echt leuk op tv

DNS (als het al live was) liep inhoudelijk totaal niet vlot, wat dit programma juist nodig heeft.quote:

Na Road to Rouen een tijdje stil ja met die lui. Deden nog wat Comic Relief met het Top Gear team dit jaar, was wel tofquote:Op maandag 10 december 2007 23:29 schreef -Hans- het volgende:
Supergrass? Nooit meer wat van gehoord (helaas).
Wel een toffe plaat het ' pumping on your stereo '.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |