staat in ieder geval op youtube, geplaats door ene michielvquote:Op maandag 10 december 2007 20:35 schreef Zotheid het volgende:
Waar kan ik deze vinden?
Dit was de Valerie van de Zutons.quote:Op maandag 10 december 2007 20:40 schreef Againzender het volgende:
nen nee nee, Steve Winwood had een andere Valerie
dat weet ik ook welquote:
quote:Op maandag 10 december 2007 20:00 schreef Marc63 het volgende:
Ik dacht ook al dat die naam wel bekend was. Volgens mij hadden Domien en Annemieke het er laatst over 's nachts. Dus had Martijn helemaal niet naar de muziekredactie hoeven gaan om het te vragen, op de NPS-redactie was het wel bekend.
(misschien) Niet weg bij de NPS, maar hij stopt in de nacht. Bron: Sander L.quote:
Welke Michiel?quote:Op maandag 10 december 2007 20:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
staat in ieder geval op youtube, geplaats door ene michielv
Wil je mijn dvd-box lenen? Alle tien de seizoenen!quote:Op maandag 10 december 2007 19:33 schreef Maricha het volgende:
[..]
heb 2 veel jongere zusjes....gaat hem ook niet worden. Maar geeft niet, word ook blij van de afleveringen op tv
Nope sbs6 it is, met ondertussen ook nog 3FM aanquote:Op maandag 10 december 2007 21:07 schreef -Hans- het volgende:
Oeps!![]()
Toch maar LP ipv Timbaland
Iedereen zit ned 3 te kijken waar de mooie Fatima te gast is?
Daar ging ook iets niet helemaal goed. Ze lieten Annemieke ook niet uitpraten.quote:Op maandag 10 december 2007 21:07 schreef -Hans- het volgende:
Oeps!![]()
Toch maar LP ipv Timbaland
Iedereen zit ned 3 te kijken waar de mooie Fatima te gast is?
En daar kom je nu meequote:Op maandag 10 december 2007 21:07 schreef -Hans- het volgende:
Iedereen zit ned 3 te kijken waar de mooie Fatima Moreira de Melo te gast is?
Hè?! Er klopt echt werkelijk he-le-maal niets van!quote:Op maandag 10 december 2007 20:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
(misschien) Niet weg bij de NPS, maar hij stopt in de nacht. Bron: Sander L.
jaaaaaaa, maar eerst moet ik daar een keertje tijd voor vinden.....Kom ik op terugquote:Op maandag 10 december 2007 21:09 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Wil je mijn dvd-box lenen? Alle tien de seizoenen!
Sander heeft dat echt geroepen. Was volgens mij n.a.v. een gesprek met 'the good old' RdW en wat zijn toekomstplannen waren (Q music nu dus).quote:Op maandag 10 december 2007 21:12 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Hè?! Er klopt echt werkelijk he-le-maal niets van!
Ik ook niet hoor.. ken wel de tune!quote:
Elke keer weerquote:Op maandag 10 december 2007 21:19 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
![]()
Ik heb ze allemaal gezien. En ja, latent als ik ben, gehuild aan het einde.
Die komt iedere dag voorbij op de radioquote:Op maandag 10 december 2007 21:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sander heeft dat echt geroepen. Was volgens mij n.a.v. een gesprek met 'the good old' RdW en wat zijn toekomstplannen waren (Q music nu dus).
Please don't stop the music
[..]
Ik ook niet hoor.. ken wel de tune!
Zelfs op Radio 10 Goldquote:Op maandag 10 december 2007 21:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Die komt iedere dag voorbij op de radio
Een brok in mn keel, maar geen traantjes. Ik was allang blij dat Ross en Rachel weer bij elkaar kwamen (alsof dat niet te verwachten was).quote:Op maandag 10 december 2007 21:19 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
![]()
Ik heb ze allemaal gezien. En ja, latent als ik ben, gehuild aan het einde.
Preciesquote:Op maandag 10 december 2007 21:25 schreef borisz het volgende:
Die komt iedere dag voorbij op de radio
Ouderwets ruzietje consumentenrecht. Altijd leukquote:Op maandag 10 december 2007 21:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
'navond
Terug van de Mediamarkt, zij vinden dat ik de reparatiekosten voor mijn laptop moet betalen, en ik en de consumentenbond vinden dat Mediamarkt de kosten moet betalen.
geen 24 aub, heeft mij een beschamend moment opgeleverd bij Roosmarijnquote:
Friends is een van de weinige sitcoms die ik nooit echt gekeken heb...quote:Op maandag 10 december 2007 21:19 schreef DomienVerschuuren het volgende:
![]()
Ik heb ze allemaal gezien.
ohjaquote:Op maandag 10 december 2007 21:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
geen 24 aub, heeft mij een beschamend moment opgeleverd bij Roosmarijn
He wat? Heeft ze dat ook weggegeven?quote:Op maandag 10 december 2007 21:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
geen 24 aub, heeft mij een beschamend moment opgeleverd bij Roosmarijn
Lost is een aanraderquote:Op maandag 10 december 2007 21:30 schreef Marc63 het volgende:
Ik kijk 24, PB en Heroes. Ik wil ook nog een keer Lost gaan volgen. Verder kijk ik bijna geen tv.
ze zijn weer opgeslotenquote:Op maandag 10 december 2007 21:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
Lost is een aanraderPB heb ik gevolgd totdat ze waren uitgebroken, ben het daarna uit het oog verloren door omstandigheden.
Verder volg ik alleen desperate housewives en Grey's anatomy. Zijn die vrouwelijke hormonen dan toch besmettelijk?
volgens mij liggen alle lopende series nu stilquote:Op maandag 10 december 2007 21:43 schreef borisz het volgende:
[..]
ze zijn weer opgesloten. Alleen liggen we nu even stil door die staking van tekstschrijvers.
Mn broertje en mn zus kijken Lost, dus ik krijg er regelmatig wat van mee. Wat betreft de series die ik al kijk, heb ik alleen Heroes gekeken vanaf het eerste moment dat het in Nederland op tv kwam. Maar nu kijk ik alles mee met Amerika. Oftewel, de ochtend na de Amerikaanse uitzending ff een torrentje zoekenquote:Op maandag 10 december 2007 21:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
Lost is een aanraderPB heb ik gevolgd totdat ze waren uitgebroken, ben het daarna uit het oog verloren door omstandigheden.
Verder volg ik alleen desperate housewives en Grey's anatomy. Zijn die vrouwelijke hormonen dan toch besmettelijk?
Welke VeenstraVeenstraquote:Op maandag 10 december 2007 21:50 schreef Sirolf het volgende:
Later vanavond om 23 uur VeenstraVeenstra in De Nieuwste Show (NED3). 't Is maar dat je 't weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |