Heb je toevallig ook een andere Wiimote? Probeer het dan eens met die en anders kan je hem altijd opnieuw syncroniseren door 10-15sec de rode knop achter het klepje in de Wii in te drukken zodat de verbindingen opnieuw worden ingesteld. Haal daarna het batterij-klepje van je mote los en druk op de rode knop en direct daarna op de rode knop op de wii zelf, misschien helpt dat?quote:Op zondag 16 december 2007 19:48 schreef Strychnine het volgende:
Ok, noob vraag
Mijn Wii remote 'sleept'. Oftewel, als ik beweeg met de remote dan gaat hij altijd verder naar links of rechts dan dat ik aangeef. En af en toe zegt 'ie dat 'ie heel mijn Wii remote niet meer kan zien en dat ik hem niet moet bewegen en op A moet drukken.
Maf, want ik heb het de hele nacht zitten spelen (jaja, heb hem sinds gisteravond) vanaf diezelfde plek en toen was er niks aan de hand. Het is overigens alleen bij Zelda zo, bij Wii Sports heb ik nergens last van.
*zucht*
Die heeft meer lichtpuntjes ja, maar dat maakt niet veel uit. Ook met de 2 punten van de standaard sensorbar kan de wii al zien hoe de wiimote bewogen wordt en of die dichterbij of verderaf aan het komen is.quote:Op zondag 16 december 2007 19:46 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
idd, maar hij heeft wel een speciale sensorbar daarvoor gebruikt heh
Ik heb maar 1 Wii mote, ik moet van de week even een tweede halen (wel zo leuk als ik ook spellen met anderen kan spelen).quote:Op zondag 16 december 2007 20:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook een andere Wiimote? Probeer het dan eens met die en anders kan je hem altijd opnieuw syncroniseren door 10-15sec de rode knop achter het klepje in de Wii in te drukken zodat de verbindingen opnieuw worden ingesteld. Haal daarna het batterij-klepje van je mote los en druk op de rode knop en direct daarna op de rode knop op de wii zelf, misschien helpt dat?
Nou, ik had een omgebouwde PSX (quote:Op zondag 16 december 2007 21:31 schreef neo2000 het volgende:
En grote kans dat je je Wii brickt, want daarin zijn al velen je voorgegaan.. Tevens, als straks Nintendo in gaat zetten op online gamen, dan ben je snel klaar met je chip denk ik..
En ja, ik weet waar ik over praat, heb hier ook een gechipte org. XBOX (geen 360) staan, maar die's meer gechipt vanwege de media center mogelijkheden.
Koop gewoon originele spellen, steun je de makers mee en blijf je langer het spel zelf spelen.. Heb je gewoon meer plezier aan, echt waar. Bijkomend voordeel: gedownloade spellen speel je echt niet zo lang als originele spellen. Klinkt als bullshit, maar als het zo makkelijk is om aan gekopieerde games te komen, ben je steeds sneller uitgekeken op games, terwijl juist Nintendo Wii games, games zijn die even op gang moeten komen over het algemeen..Maar als je er dan in zit..
Er was toch een speciale website met spelletjes voor als je met de Wii online gaat?quote:Op zondag 16 december 2007 21:38 schreef __Saviour__ het volgende:
Het is een volwaardige browser voor normaal surfen, je kunt er de meeste pagina's normaal mee bekijken.
Alleen bijv. dingen als filmpjes kijken enzo, en javaspelletjes, zulke dingen gaan niet werken.
Graag gedaan en fijn dat alles weer werkt!quote:Op zondag 16 december 2007 21:15 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 Wii mote, ik moet van de week even een tweede halen (wel zo leuk als ik ook spellen met anderen kan spelen).
Fijn dat ik nu weet van dat rode knopje, ik wist niet eens dat die erop zat, was me nog niet opgevallen
Merci bien, nu doet 'ie het weer helemaal zoals het moet
als je in NL woont: Sterkte daarmee, die dingen zijn (zogoed als) geheel uitverkocht, gemiddelde levertijd was van de week 5-6 weken... (diverse sites: otto, whekamp, freerecordshop, redcoon, bol.com, in de fysieke winkels heb ik toen niet gekeken, dus misschien heb je daar meer geluk)quote:Op zondag 16 december 2007 21:15 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 Wii mote, ik moet van de week even een tweede halen (wel zo leuk als ik ook spellen met anderen kan spelen).
Waarom blijft deze vraag toch om de pagina terug komen. Kunnen mensen niet zelf naar een winkel lopen en kijken of gewoon op de willekeurige reviewsites kijken wat wat isquote:Op maandag 17 december 2007 13:25 schreef Bellerophon het volgende:
Wat zijn nou echt leuke games voor de Wii?
op mario en zelda na geen.quote:Op maandag 17 december 2007 13:25 schreef Bellerophon het volgende:
Wat zijn nou echt leuke games voor de Wii?
Meh, metroid en resident evil 4.quote:
Moet jij geen vrouwen verkrachtenquote:
Omdat het ook fijn is om de mening te horen van mensen, dat een blad een bepaald spel een 9 geeft, hoeft niet impliciet te betekeken dat het spel ook leuk is.quote:Op maandag 17 december 2007 13:35 schreef disjfa het volgende:
[..]
Waarom blijft deze vraag toch om de pagina terug komen. Kunnen mensen niet zelf naar een winkel lopen en kijken of gewoon op de willekeurige reviewsites kijken wat wat is
Hier kijk even:
http://www.gamerankings.com/itemrankings/default_wii/1031
En als je echt leuke games wilt kunnen wij echt niets voor je doen omdat wij niet weten wat jouw mening is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |