Koop Mario Galaxy, die is uberquote:Op zondag 16 december 2007 13:03 schreef WjeroneW het volgende:
Vraagje:
Voor kerst wil ik nog een wii spel halen en mijn vraag is, is Super Mario Galaxy de moeite waard?
En voor welk spel zal ik gaan, als ik een beetje van actie games houd en die je met z'n vieren kunt doen?
Alvast bedankt!
Kijk HIER anders evenquote:Op zondag 16 december 2007 13:16 schreef Ruzbeh het volgende:
Wanneer komt Starwing (Starfox) op Virtual Console uit? Daar heb ik namelijk enorm veel zin in.
jaaaaaaaaquote:Op zondag 16 december 2007 13:03 schreef WjeroneW het volgende:
Vraagje:
Voor kerst wil ik nog een wii spel halen en mijn vraag is, is Super Mario Galaxy de moeite waard?
Niet echt actie als in schieten en geweld, maar bijv. Mario&Sonic at the Olympic games is erg gaaf om met meerderen te doen.quote:En voor welk spel zal ik gaan, als ik een beetje van actie games houd en die je met z'n vieren kunt doen?
Alvast bedankt!
In je eentjequote:Op zondag 16 december 2007 14:24 schreef WjeroneW het volgende:
Ok
Is Mario Galaxy met meerderen te doen of alleen maar in je eentje?
SSX Blur is gaaf en goedkoopquote:Op zondag 16 december 2007 13:03 schreef WjeroneW het volgende:
Vraagje:
En voor welk spel zal ik gaan, als ik een beetje van actie games houd en die je met z'n vieren kunt doen?
Alvast bedankt!
nope 4quote:Op zondag 16 december 2007 14:39 schreef Cubewoods het volgende:
[..]
SSX Blur is gaaf en goedkoop
Alleen maar 2 players denk ik
Mee eensquote:Op zondag 16 december 2007 14:19 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
jaaaaaaaaubertoffe game!
[..]
Niet echt actie als in schieten en geweld, maar bijv. Mario&Sonic at the Olympic games is erg gaaf om met meerderen te doen.
Is idd lastig te vinden zelfs in amsterdamquote:Op zondag 16 december 2007 11:12 schreef depax het volgende:
[..]
hij is het geld waard maar hij zal moeilijk te krijgen zijn voor je.
ik heb in zuid limburg een vitrine doos gekregen.
kijk, dat is nou gaaf, vooral die lightsaber. het laat zien dat zoiets dus echt wel mogelijk is. dat is tegenstelling tot al die wapper-willekeurig-met-de-wiimote spellen die veel verschijnen.quote:Op zondag 16 december 2007 18:55 schreef Shazbot het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=KyvIlKSA0BA Wii-lightsaber inside!
Tof filmpje over mogelijkheden van de Wii controller (alweer ja).
idd, maar hij heeft wel een speciale sensorbar daarvoor gebruikt hehquote:Op zondag 16 december 2007 19:01 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
kijk, dat is nou gaaf, vooral die lightsaber. het laat zien dat zoiets dus echt wel mogelijk is. dat is tegenstelling tot al die wapper-willekeurig-met-de-wiimote spellen die veel verschijnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |