Ja, druk enzo en ik denk er neit aan enzo, Mario Galaxy enzoquote:Op maandag 10 december 2007 19:26 schreef De_Brandweer het volgende:
Bedankt RaymanNL![]()
We wachten in LIF nog steeds op jou nieuwe jas
naah maar op moment van reactie had ik net gehoord dat me ouders op zoek zijn naar wii mote als kadootje voor de vriend van m'n zus..quote:Op maandag 10 december 2007 18:39 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
want naar buiten gaan om in de echte wereld te gaan shoppen is te eng voor je?
Zack & Wikiquote:Op maandag 10 december 2007 20:00 schreef gamefreek het volgende:
Kut TT![]()
[Wii 225] Mario Galaxy FTW (Tot Zack & Wiki arriveren)
Je kan er uberhaupt geen 5 bestellen; 2 op 1 dag en dan nog 1 die je de volgende ochtend pas officieel krijgt.quote:Op maandag 10 december 2007 19:21 schreef mausie het volgende:
Zelfde hierprobeerde 5x 500 punten te bestellen maar liep idd vast.
En wat een kut fipo. Als ik een keer op het forum zit van FOK. Zie ik niks anders dan De brandweer en DBZ
De TT is teleurstellend.quote:Op maandag 10 december 2007 20:00 schreef gamefreek het volgende:
Kut TT![]()
[Wii 225] Mario Galaxy FTW (Tot Zack & Wiki arriveren)
Sorry. Ik bedoel dat ik 5x heb geprobeerd een 500 kaart te bestellen. Alle 5 keer mislukt en daarna was het al weer op.quote:Op maandag 10 december 2007 20:34 schreef Nebo het volgende:
Zijn er kaarten van 100 beschikbaar, krijg je dit:
De Wii Points Card Shop is momenteel gesloten vanwege onderhoudswerk. Probeer het later nog eens. Onze excuses voor het ongemak.
Tja, TSer is koning hehquote:Op maandag 10 december 2007 20:44 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
De TT is teleurstellend.maar Zack & Wiki interesseren me dan ook weer niks.
quote:Op maandag 10 december 2007 20:46 schreef mausie het volgende:
[..]
Sorry. Ik bedoel dat ik 5x heb geprobeerd een 500 kaart te bestellen. Alle 5 keer mislukt en daarna was het al weer op.
quote:De Wii Points Card Shop is momenteel gesloten vanwege onderhoudswerk. Probeer het later nog eens. Onze excuses voor het ongemak.
Ja.. óf je zou even voor dictator Bernie kunnen spelen.quote:Op maandag 10 december 2007 20:47 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Tja, TSer is koning hehHopen dat dit topic snel vol zit
Aan de slag dan, we weten wat ons nu te doen staatquote:Op maandag 10 december 2007 20:47 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Tja, TSer is koning hehHopen dat dit topic snel vol zit
Ja maar ik ben heel liefquote:Op maandag 10 december 2007 20:50 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ja.. óf je zou even voor dictator Bernie kunnen spelen.
Goedzo Bernie! Af en toe moet je gewoon even die dictatrische klootzak zijn, even laten merken wie hier het kleurtje heeft.quote:Op maandag 10 december 2007 20:53 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja maar ik ben heel lief![]()
Naja, vooruit dan maar
Ergens in januari dacht ik, maar die wordt toch ondergesneeuwd door die andere toptitelquote:Op maandag 10 december 2007 20:51 schreef __Saviour__ het volgende:
wanneer komt die dbz
Die heb ik net binnen zitten F5-enquote:Op maandag 10 december 2007 19:19 schreef speknek het volgende:
Net waren nog >200 Wii point cards beschikbaar. Alleen elke keer als ik op 'kopen' drukte, liep ie vast. Nu zijn ze allemaal weer op.
je mag er maar 2 per dag bestellenquote:Op maandag 10 december 2007 21:46 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
*F5't lekker verder op point card bagger site*
Ik denk dat dit kloptquote:Op maandag 10 december 2007 21:38 schreef neo2000 het volgende:
Om een of andere reden associeer ik DBZ aanhangers altijd met 12 jarige puisterige ADHD kindertjes. Klopt dit beeld niet, of juist wel, gezien de TT en de bijbehorende TS. Ben helemaal in de war nu.
Ja, maar ik heb nog 0 keer de kans gehadquote:Op maandag 10 december 2007 21:51 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
je mag er maar 2 per dag bestellen
van de derde die ik net besteld heb mag ik de code niet zien
Tsja, we gaan nu eenmaal voor kwaliteit in het Wii topicquote:Op maandag 10 december 2007 22:29 schreef De_Brandweer het volgende:
Mijn TT's mogen nooit zo blijven zoals ze waren he
Denk dat hij niet kan kiezen welke hij erin wil hebben van die 8 plaatjesquote:Op maandag 10 december 2007 22:38 schreef De_Brandweer het volgende:
wtf raymannl heb je ook de OP lopen veranderen
Zet dit plaatje er maar weer in:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Your fail level is...quote:Op maandag 10 december 2007 22:38 schreef De_Brandweer het volgende:
wtf raymannl heb je ook de OP lopen veranderen
Zet dit plaatje er maar weer in:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die gozer woont niet in een grachtenpand in A'dam, maar in een dorpje bij Utrechtquote:Op dinsdag 11 december 2007 00:16 schreef depax het volgende:
[..]
en gewoon zelf het ding weg halen komt natuurlijk niet op in je botte amsterdamse hersenen?
ik verwijs naar ajax.quote:Op dinsdag 11 december 2007 04:13 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Die gozer woont niet in een grachtenpand in A'dam, maar in een dorpje bij Utrecht
quote:Op maandag 10 december 2007 22:45 schreef De_Brandweer het volgende:
Lees het*knip* op nintendo.com eens.
Whehehe, ban.quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:07 schreef shmoopy het volgende:
De_Brandweerman dacht dat we het tubgirlplaatje niet zouden zien.48 uur.
Precies dat. Een beetje toffig.quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:33 schreef k_i_m het volgende:
Oh, is RE UC een beetje toffig? Ik kan er zo snel niks over terugvinden in deze reeks.
Jep, wat speknek zegt, het is een spel wat met z'n 2en leuk is om te doen. Alleen heb ik er niet zoveel zin in, maar als iemand mee doet vind ik het een leuk spel...quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:33 schreef k_i_m het volgende:
Oh, is RE UC een beetje toffig? Ik kan er zo snel niks over terugvinden in deze reeks.
quote:Mini Desktop Racing 1,2
Offroad Extreme Special Edition 1,0
Cruis'n 3,0
Alvin and the Chipmunks 1,7
Dave Mirra BMX Challenge 2,0
werd tijd al ben ik bang dat hij nog erger terugkomt nuquote:
Ik had die Don?? Prizefighters doorgegeven voor frontpage maar hij is er nooit gekomen wel al die ps3 dingen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:01 schreef BroesWillems het volgende:
http://wii.ign.com/articles/835/835419p1.html
vind ik ook wel jammer, hij had imo wel potentie....
Wat moet je nou pisvlek, ik zei toch duidelijk IN DEZE REEKS? Lastig he? Le-zenquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:57 schreef disjfa het volgende:
wii reviews
[..]
En _GrD_ kloon: Resident Evil: The Umbrella Chronicles .... Moeilijk.
sorry... maarreh... wat?quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:03 schreef depax het volgende:
[..]
Ik had die Don?? Prizefighters doorgegeven voor frontpage maar hij is er nooit gekomen wel al die ps3 dingen.
Anyway dat lijkt me wel wat wordt ook omdat het geen port word van de ps2 aangezien die versie niet komt,
potentie!
http://ir.take2games.com/ReleaseDeta...leaseID=280463quote:
ANyway no more heroes heeft bloed nodig daar is het spel voor gemaakt.quote:New York, NY - December 10, 2007 - 2K Sports, the sports publishing label of Take-Two Interactive Software, Inc. (NASDAQ: TTWO), today announced the spring 2008 release of Don King Presents: Prizefighter, the most realistic boxing video game simulation, for the Xbox 360® video game and entertainment system from Microsoft, Nintendo's Wii™ home video game console and Nintendo's DS™ portable system. This in-depth, documentary-style title will provide the deepest, most authentic and entertaining experience ever seen in a boxing video game.
"The combination of real-life fight scenarios, story-driven gameplay and photo-realistic graphics will set this title apart from the competition," said Christoph Hartmann, President of 2K. "Our goal has always been to deliver the most engaging and realistic titles, and Don King Presents: Prizefighter will exceed these expectations. Based on the game's innovative features and high-profile fighters, this title will be a 'must have' for any sports gamer."
"In all my years working in professional boxing, I have never seen anything come as close to recreating the thrill, the intensity, the courage and the spectacle of the sport," said legendary boxing promoter Don King. "Don King Presents: Prizefighter is more than a game -- it is a glimpse at what life is like in and out of the ring for these incredible athletes."
Developed by Venom Games, the 2K studio that brought Rocky and Rocky Legends to the Xbox and PlayStation 2, Don King Presents: Prizefighter will bring the realism of live action match-ups and the true tactics of the sweet science together for the first time. More than just a night at the fights - players will be responsible for building a career by overcoming adversity, avoiding temptation, and balancing their commitments to train and promote, all while focusing on the goal of ultimately winning and defending the title belt. The story will be told by a revolutionary sports documentary-style narrative never before seen in a video game.
Don King Presents: Prizefighter will be available in spring 2008 for the Xbox 360® video game and entertainment system from Microsoft, Nintendo's Wii™ home video game console and Nintendo's DS portable system, leveraging the unique hardware features of each platform.
quote:De_Banweerman
48 uur whehehe. al die lollersn00bz in teh wii topicz zo: maar 48 uur
Posted on 11/12/2007 at 11:10
0 Comments :: Post Comment
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:49 schreef disjfa het volgende:
Tsja. Dat is de fok manier hé, eens in de 4 maanden een 48 uur ban en dan weer terug spammen. Daarom zijn er hier nog zoveel users die zo lopen te kutten
Ohquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:27 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Wat een onzin.FOK!forum heeft de beste moderatie die ik ooit heb meegemaakt op een internet forum.
Is hij wel of niet leuker dan RE4?quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:10 schreef Devolution het volgende:
Gister RE:UC gehaald. Heb nog geen pistoolvormige houder voor de Wiimote (de Zapper vind ik er niet uitzien; ik wacht tot de Piranha versie er is), maar het spel valt me toch een beetje tegen. Heb het nog niet veel gespeeld, dus ik hoop dat het beter wordt. Tot nu toe vind ik de prijs wel érg hoog voor zo'n game, ik vind het meer een 30 euro game, maar goed.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:59 schreef Devolution het volgende:
Geen idee, dit is mijn eerste Resident Evil game.
Heel ander soort game, RE4 is een Action Adventure waarin je zelf rondloopt en RE:UC is een een On-rails shooter waarin het lopen van zelf gaat en je alleen maar hoeft te schieten.quote:
Achso! Jammer dat mijn man niet van zombies houdt. Moet ik het alsnog alleen spelenquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:07 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Heel ander soort game, RE4 is een Action Adventure waarin je zelf rondloopt en RE:UC is een een On-rails shooter waarin het lopen van zelf gaat en je alleen maar hoeft te schieten.
RE4 is een dijk van een game, maar RE:UC is een vermakelijk spel die vooral met zn 2en leuk is om te doen.
Toch jammer dat tie niet echt kan quoten. You go girl. Nah, we tellen af tot die konthomo weer kan posten.quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:23 schreef depax het volgende:
als de TT nu de juiste nummering en naam kreeg was het mooi en normale OP.
RAYMAN!!!
hij heeft trouwens op zijn blog wat gezet :
[..]
Lijkt me heeeeel sterk. REUC is een railshooterquote:
dat is nog maar afwachten.. nintendo kennende zouden ze je heel hard kunnen naaien...quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:27 schreef Slein83 het volgende:
LOL, iedereen zijn sterren opzitten maken voor eind december. Blijt dat het niet klopt. Want ze verlopen dus niet aan het eind van 2007
Ze staan bij iedereen weer op 0, check je saldo maar!quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:30 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is nog maar afwachten.. nintendo kennende zouden ze je heel hard kunnen naaien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |