Jij zit, net al ik, ook alvast een beetje aan Dries Roelvink te denken?quote:Op maandag 10 december 2007 19:41 schreef SCH het volgende:
Ik vind het ergens ook wel weer passen bij het leven van een B-artiest.
quote:Op maandag 10 december 2007 20:22 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Jij zit, net al ik, ook alvast een beetje aan Dries Roelvink te denken?
Wordt toch gewoon door vrijwilligers aangepast, fans ofzo in dit geval.quote:Op maandag 10 december 2007 20:20 schreef avo het volgende:
rip..
zijn wikipedia pagina is echt al up-to-date, dat is echt snel. Die mensen die daar werken mogen wel bij de belastingdienst gaan werken ozo...
Ik denk dat mensen die kiezen voor zelfdoding niet meer in staat zijn om na te denken over de gevolgen voor de familie...ze denken dat het het beste is voor zichzelf maar vooral voor hun omgeving. Beetje kortzichtig van je.quote:Op maandag 10 december 2007 21:26 schreef jannet1234 het volgende:
ik vindt het in en intriest voor de familie.
Mensen die zelfmoord plegen denken niet aan hun familie. Die zijn nu uit de shit zeg maar. Maar de rest blijft met vragen die nooit beantwoord zullen worden.
Sorry voor de fans van deze meneer maar ik wil maar 1 ding hierover kwijt en dat is:
LOSER
Ik denk dat je jezelf eens een keer moet laten nakijken.quote:Op maandag 10 december 2007 21:26 schreef jannet1234 het volgende:
ik vindt het in en intriest voor de familie.
Mensen die zelfmoord plegen denken niet aan hun familie. Die zijn nu uit de shit zeg maar. Maar de rest blijft met vragen die nooit beantwoord zullen worden.
Sorry voor de fans van deze meneer maar ik wil maar 1 ding hierover kwijt en dat is:
LOSER
ik hoef mezelf niet na te laten kijken. Als je zelf dit hebt meegemaakt dan praten we wel verder.quote:Op maandag 10 december 2007 21:32 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik denk dat je jezelf eens een keer moet laten nakijken.
Soms is het beter je mond dicht te houden.
Dan nog weet je niet wat je zegt in dit geval. Mss snapt de familie het in dit geval wel.quote:Op maandag 10 december 2007 21:43 schreef jannet1234 het volgende:
[..]
ik hoef mezelf niet na te laten kijken. Als je zelf dit hebt meegemaakt dan praten we wel verder.
Ik heb het ook meegemaakt maar je reactie is wel erg kortzichtigquote:Op maandag 10 december 2007 21:43 schreef jannet1234 het volgende:
[..]
ik hoef mezelf niet na te laten kijken. Als je zelf dit hebt meegemaakt dan praten we wel verder.
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 10 december 2007 21:31 schreef Mejoon het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen die kiezen voor zelfdoding niet meer in staat zijn om na te denken over de gevolgen voor de familie...ze denken dat het het beste is voor zichzelf maar vooral voor hun omgeving. Beetje kortzichtig van je.
Op zich wel, maar in principe is zelfmoord vooral vervelend voor de nabestaanden, toch?quote:Op maandag 10 december 2007 21:32 schreef ColtZ40 het volgende:
Soms is het beter je mond dicht te houden.
Ja dat is heel erg kut maar om nou iemand voor LOSER uit te maken is best wel respectloos..quote:Op maandag 10 december 2007 21:52 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Op zich wel, maar in principe is zelfmoord vooral vervelend voor de nabestaanden, toch?
Dit is eigenlijk niet de plek om deze discussie te gaan voeren, maar weet jij hoe het is om zo depressief te zijn dat je alleen maar dood wilt? Wie is hier egoïstisch door te eisen dat degene met een doodswens blijft leven, niet omdat hij dat zelf wil, maar om de nabestaanden het verdriet te besparen?quote:Op maandag 10 december 2007 21:43 schreef jannet1234 het volgende:
[..]
Hii gaf genoeg signalen af.quote:Op maandag 10 december 2007 22:04 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik begrijp er niets van, elke keer weer als ik zoiets lees/hoor. Vaak staan die mensen ook 'midden in het leven'; het zijn niet altijd eenzame mensen.
Maar goed; ik ben blij dat ik het niet begrijp, want anders zou ik ook weten hoe het is als elke dag een lijdensweg is...
Voor sommigen is leven blijkbaar zodanig zwaar dat ze geen andere keus meer hebben.
quote:Zeven brieven heb ik jou geschreven.
Zeven brieven uit dat verre land.
Maar een antwoord heb ik nooit gekregen.
Eenzaam sta ik aan het stille strand.
quote:Ik ben wie ik ben. Wie hoog vliegt, kan diep vallen
Jeff Buckley ook.quote:Op maandag 10 december 2007 22:22 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hii gaf genoeg signalen af.
[..]
[..]
Zij vrouw heeft hem dus zelf gewoon laten hangen ?quote:Op maandag 10 december 2007 22:31 schreef Tiemie het volgende:
, klein half uur later belde ze overstuur op om te vertellen dat hij in de schuur hing.
Deze vriend is zo snel mogelijk naar het huis van arne gegaan, heeft hem naar beneden gehaald,
Wie kent dat nr niet, een gouwe ouwequote:Op maandag 10 december 2007 17:19 schreef SCH het volgende:
Ja, ja, ja, meisjes met rode haren, die kunnen kussen, dat is niet mis
Meisjes met rode haren, kunnen je zeggen wat liefde is
Ja, ja, ja, meisjes met rode haren, kunnen je zeggen, als je ze kent
Of je de grote liefde, de grote liefde voor altijd bent
Toen ik daar lag op mijn balkon
Zag ik haar liggen in de zon
Ze was heel mooi, ja dat is waar
Maar het mooiste was haar rode haar
Die mooie tijd ging snel voorbij
Het lag aan haar en niet aan mij
Ze was heel mooi, ja dat is waar
Maar 't mooiste was haar rode haar
Refrein (herhalend)
quote:Op maandag 10 december 2007 21:51 schreef Viking84 het volgende:
Zeven brieven heb ik jou geschreven.
Zeven brieven uit dat verre land.
Maar een antwoord heb ik nooit gekregen.
Eenzaam sta ik aan het stille strand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |