Je hebt gelijk. Ik kom nu zelf ook over als een gefrustreerde negerquote:Op maandag 10 december 2007 15:13 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Mwa, ik zie toch ook regelmatig vermeld worden dat het om een blank persoon gaat.
Lees ff mijn postquote:Op maandag 10 december 2007 15:18 schreef Copycat het volgende:
Wat is de bron van het artikel in de OP? Dat 'zwarte halflange jas, natuurlijk inclusief een capuchon met bontkraag', is nogal typisch te noemen.
mager, maar wel gespierd, type marathon loper.quote:Op maandag 10 december 2007 15:18 schreef Disorder het volgende:
Wat is een 'pezig postuur'?
Gelezen. Maar daar vind ik niet het antwoord in dat ik zoek.quote:
quote:Op maandag 10 december 2007 15:11 schreef Ephemera het volgende:
Als het een donkere man was geweest, had dat er ongetwijfeld bij gestaan. Het zal dus wel een blanke man zijn geweest.
Kortom; huidskleur is voor de media alleen noemenswaardig als het een donker iemand betreft.
Staat in dat het een blanke jongeman betreft dus houdt je vooroordelen maar voor jequote:Op maandag 10 december 2007 15:07 schreef Tarabass het volgende:
Waar zijn je bronnen?
Iig te erg voor woorden dit. Hoe kun je en hoe haal je het in je hoofd. Zoiets is niet te begrijpen
En over de dader, is er expres niets over afkomst/kleur gezegd of kunnen we er gewoon vanuit gaan dat het om een buitenlander gaat?
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 10 december 2007 15:20 schreef Vierkantblokje het volgende:
Zou die een condoom om gehad hebben?
quote:Op maandag 10 december 2007 15:04 schreef Disorder het volgende:
Niet dat ik er vanuit ga dat het hier om een (licht)getinte man gaat. Maar waarom wordt er niets over de huidskleur gezegd, dat zou de zoektocht toch alleen maar kunnen bevorderen?
Ja, ik ben waarachtig niet de eerste.quote:De verdachte is een blanke jongeman van 18 à 21 jaar met een pezig postuur
quote:Op maandag 10 december 2007 14:49 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Een oma vindt het tijd om (wel selectief )een avondklok in te stellen. "Na zes uur 's avonds geen man meer op straat. Dit geweld tegen vrouwen mogen we als gemeenschap niet langer meer tolereren."
Volgens mij staat er blank in het bericht, of ik moet ff helemaal verkeerd lezen.quote:Op maandag 10 december 2007 15:04 schreef Disorder het volgende:
Niet dat ik er vanuit ga dat het hier om een (licht)getinte man gaat. Maar waarom wordt er niets over de huidskleur gezegd, dat zou de zoektocht toch alleen maar kunnen bevorderen?
Waar staat dat ze gemarteld is? Kan het nergens vinden.quote:Op maandag 10 december 2007 14:48 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Bron
Gemarteld en verkacht
Jongens met bontkragen zijn sipquote:Op maandag 10 december 2007 15:18 schreef Copycat het volgende:
Wat is de bron van het artikel in de OP? Dat 'zwarte halflange jas, natuurlijk inclusief een capuchon met bontkraag', is nogal typisch te noemen.
Ja natuurlijk, ze gaan ook niet zeggen dat de slachtoffer een vrouw is, of dat het in Nederland gebeurt is, want dat is vanzelfsprekend.quote:Op maandag 10 december 2007 15:11 schreef Ephemera het volgende:
Kortom; huidskleur is voor de media alleen noemenswaardig als het een donker iemand betreft.
Als het een blanke man is staat het er ook altijd bij nadrukkelijk bij.quote:Op maandag 10 december 2007 15:11 schreef Ephemera het volgende:
Als het een donkere man was geweest, had dat er ongetwijfeld bij gestaan. Het zal dus wel een blanke man zijn geweest.
Dat is achteraf aangepast, waarschijnlijk omdat TS bang was dat het topic zou omdraaien in een discussie over de afkomst van de dader. Huilie..quote:Op maandag 10 december 2007 23:10 schreef Xith het volgende:
ER STAAT TOCH BLANK, HULLIES
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |