abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55193963
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 15:36 schreef De_Ananas het volgende:

Ja want je hebt altijd zo'n stijgende lijn als jonge speler !
Velthuizen keept wekelijks de sterren van de hemel bij Vitesse zonder enige eredivie-ervaring. Stekelenburg had voor datzelfde niveau jaren langer nodig en keept op z'n 25ste voor het eerst echt Ajax-waardig. Ik ben er van overtuigd dat Velthuizen hem voorbij gaat streven.

Zo gaat dat met talenten, dat lijkt me toch vrij logisch? Als Ajax morgen een 16-jarige knakker presenteert die nu al het niveau haalt van een Sneijder toen hij 20 was, dan is de kans groot dat hij bij een juiste begeleiding beter gaat worden.
Woo-loo-loo!
pi_55194003
Wekelijks? Tegen Ajax liet ie anders 4 door.
  dinsdag 11 december 2007 @ 16:02:21 #283
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_55194055
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 15:48 schreef Dynia het volgende:
Tja, als spelers aan het einde van het seizoen stoppen, weggaan of verkocht worden, heb je nu nog geen geld om een paar toppers te kopen...

Misschien met een topper erbij gaan andere spelers ook nog niet weg...:)
Volgens mij hebben we nog wat geld over van de zomer, ( lees Snijder, de Mul, Babel )
Iedereen heeft het over Modric, maar dat is toch niet haalbaar, we moeten spelers halen die haalbaar zijn, een speler als Modric is out of our range, we moeten jongens als Boularouz, Defour, Barazite halen, spelers die willen, kwaliteit hebben, en Nederlands spreken.

In 95/96 hadden we een team, met veelal jeugd en een enkele buitenlander, toen Finidi bij Ajax kwam was hij niet beroemd, Jari ook niet, en van Kanu hadden we nog nooit gehoord.

Eigenlijk is het na 95/96 verkeerd gegaan, veel buitenlandse "topaankopen" weinig talentvolle jeugdlichting, en een beroerd beleid qua trainers.
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
pi_55194161
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 16:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Wekelijks? Tegen Ajax liet ie anders 4 door.
Ach ja, Stekelenburg ook 3 tegen NAC

Hij pakt best veel punten, en dat bij een subtopper. En op blunders kan je hem echt zelden betrappen.
Woo-loo-loo!
  dinsdag 11 december 2007 @ 16:07:31 #285
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_55194221
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 15:58 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Velthuizen keept wekelijks de sterren van de hemel bij Vitesse zonder enige eredivie-ervaring. Stekelenburg had voor datzelfde niveau jaren langer nodig en keept op z'n 25ste voor het eerst echt Ajax-waardig. Ik ben er van overtuigd dat Velthuizen hem voorbij gaat streven.

Zo gaat dat met talenten, dat lijkt me toch vrij logisch? Als Ajax morgen een 16-jarige knakker presenteert die nu al het niveau haalt van een Sneijder toen hij 20 was, dan is de kans groot dat hij bij een juiste begeleiding beter gaat worden.
Nu nog die speler vinden, en dat is in het geheel het probleem, spelers worden al bij clubs weggehaalt als ze 14 zijn, ik ben zelf voor een globale 8/3 ( 3x buitenlanders en 8 nederlanders ) zodat je de kwaliteit van het Nederlandse voetbal kunt waarborgen, en talenten meer ruimte geeft om door te stromen.
pi_55194295
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 15:02 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Mijn nieuws is vele malen indrukwekkender, let maar op!
Ik wil niet weten wat het is. Maar wel of het een negatief of een positief bericht is.
  dinsdag 11 december 2007 @ 16:16:57 #287
51286 w00h00
Digital man!
pi_55194454
Ik zou Vermeer wel enkele wedstrijden in Ajax 1 willen zien. Bij Football Manager doet hij het namelijk heel erg goed.
pi_55194464
De penalty's in de rust zaterdag stopte ie ook bijna allemaal!
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_55194501
Tottenham zou naast Stekelenburg ook geintereseerd zijn in Huntelaar.

Trek ook maar een nummertje voor Huntelaar dan wordt de prijs nog even opgevoerd.
quote:
Aissati kost toch geld voor Ajax
: Luke - Datum: 11-12-2007 - Bron: Sportweek

Het contract dat Ismail Aissati in november 2005 op 17-jarige leeftijd tekende bij PSV, is gewoon rechtsgeldig. Ajax, dat openlijk belangstelling heeft getoond voor de jeugdige middenvelder, moet wel degelijk geld betalen. Eerder kwam het bericht in de media dat Aissati in november 2008 transfervrij zou zijn.
PSV moest haar talent daarom langer vastleggen of komende zomer verkopen om nog een transfersom voor Aissati te ontvangen. Uiteindelijk is dat niet noodzakelijk, want de FIFA-reglementen schrijven namelijk voor dat spelers voor hun zeventiende geen contract mogen tekenen dat langer duurt dan drie jaar. De internationale regels zouden nationale wetten volgens de Voetbal International, dat eerder met het transfervrije verhaal van Aissati kwam, te allen tijden ongedaan maken. Dat geldt echter alléén bij internationale transfers, bevestigen twee zaakwaarnemers aan Sportweek.

Voor binnenlandse transfers hanteert de KNVB altijd de Nederlandse wetgeving en die weerhoudt minderjarigen er níét van contracten langer dan drie jaar aan te gaan. Mocht het in hem geïnteresseerde Ajax dus werk van Aissati willen maken, dan kan PSV de Amsterdammers er zonder problemen op wijzen dat de middenvelder nog vastligt tot de zomer van 2009. De verwachting luidt dat de arbitragecommissie van de nationale voetbalbond de Eindhovenaren hierin gelijk zal geven, mocht Ajax haar om een oordeel vragen.

Buitenlandse clubs kunnen zich overigens wél succesvol beroepen op de FIFA-regels. Zij kunnen Aissati, die volgens zijn contract minstens vijf miljoen euro moet kosten, dus wél eventueel eind 2008 gratis van PSV overnemen. Volgens Italiaanse media volgt onder meer Internazionale de verrichtingen van de tiener op de voet.
pi_55194525
Alsof Huntelaar naar zo een club gaat
AFC AJAX
  dinsdag 11 december 2007 @ 16:20:14 #291
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_55194528
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 15:42 schreef kevin33 het volgende:
Simpel,

Sar halen, heb je meteen wat ervaring, Vermeer op de bank.

Zelf denk ik dat er een leegloop komt, aan het einde van het seizoen.

Heitinga
Maduro
Emanuelson
Huntelaar
Davids ( stopt )
Suarez
Rommedahl
Stekelenburg

Er zit dus een kans in dat 7 basis spelers vertrekken, al dan niet stoppen, lijkt mij een zaak om nu te gaan versterken.
Dikgedrukte vertrekken sowieso niet.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_55194551
Hoezo vertrekt Rommedahl echt weer nonsense
AFC AJAX
pi_55194553
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 16:07 schreef kevin33 het volgende:

[..]

Nu nog die speler vinden, en dat is in het geheel het probleem, spelers worden al bij clubs weggehaalt als ze 14 zijn, ik ben zelf voor een globale 8/3 ( 3x buitenlanders en 8 nederlanders ) zodat je de kwaliteit van het Nederlandse voetbal kunt waarborgen, en talenten meer ruimte geeft om door te stromen.
En als die talenten nou uitblijven waardoor er alleen maar meer Excelsior en Heracles spelers op de wereld komen die zich ook gaan nestelen bij NEC, de NEC spelers gaan naar Ajax en dat niveau gaat omlaag. De buitenlandse spelers zijn er al niet meer omdat er nog maar 3 in het team mogen zitten, en die buitenlandse spelers worden allemaal types ala Charisteas en het niveau van het nederlandse voetbal is verneukt.
  dinsdag 11 december 2007 @ 16:22:31 #294
82589 S-Two
barba macacu
pi_55194579
Wat ik elke keer van Velthuizen zie overtuigd mij ook wel, die jongen komt er wel.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_55194627
De Nederlandse voetbal school is een van de beste in de wereld en het zal niet zomaar stoppen om talenten uit te poepen.
  dinsdag 11 december 2007 @ 16:25:23 #296
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_55194645
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 16:21 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

En als die talenten nou uitblijven waardoor er alleen maar meer Excelsior en Heracles spelers op de wereld komen die zich ook gaan nestelen bij NEC, de NEC spelers gaan naar Ajax en dat niveau gaat omlaag. De buitenlandse spelers zijn er al niet meer omdat er nog maar 3 in het team mogen zitten, en die buitenlandse spelers worden allemaal types ala Charisteas en het niveau van het nederlandse voetbal is verneukt.
Een speler als Overmars komt ook bij Go Ahead weg, Boula bij RKC en Robben bij Groningen, wat je doet is de clubs dwingen te investeren in de opledingen, en als je dat doet wordt de kwaliteit van het Nederlandse voetbal hoger.
pi_55194817
Ik vind Piet ook een eventuele goede opvolger maar ik verwacht niet dat de Steek nu al weggaat.
Waarom buitenlandse clubs idd Gomes voorbij lopen snap ik ook niet helemaal.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_55194877
Ik wil een ervaren, goede keeper als opvolger als ie daadwerkelijk weg gaat.
pi_55194883
Passport enzo..
AFC AJAX
pi_55194932
Zal inderdaad wel te maken hebben met het aantal interlands dat Gomes heeft gespeeld om een werkvergunning in het buitenland te krijgen.
pi_55194990
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')