abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55182736
Ja zie nu dattie ergens anders ook staat. Boeiend
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_55182759
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 00:15 schreef kalinho het volgende:
[ afbeelding ]

Die colin
Wel typerend dat hij tijdens een uitwedstrijd uitgefloten word door het Ajax publiek. Daar zitten meestal de echte supporters. Je zou toch aannemen dat de "echte" suppoters hun spelers niet uitfluiten.
pi_55182814
Ajax zelf hyped vrolijk mee
pi_55182932
Onzin om Alves te halen: te oud voor zo'n groot bedrag, die 20 miljoen ben je gewoon kwijt...

Voor dat bedrag krijg je ook een Modric die WEL nog wat gaat opleveren bij doorverkoop.

Liever nog het geld in kas houden en uitgeven indien er zich een groot talent aandient in bvb brazilie zoals robinho destijds.
pi_55183020
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 00:33 schreef Brammie het volgende:
Onzin om Alves te halen: te oud voor zo'n groot bedrag, die 20 miljoen ben je gewoon kwijt...

Voor dat bedrag krijg je ook een Modric die WEL nog wat gaat opleveren bij doorverkoop.

Liever nog het geld in kas houden en uitgeven indien er zich een groot talent aandient in bvb brazilie zoals robinho destijds.
Achter grote talenten als Robinho zitten altijd clubs Barca, Chelsea, Man U etc aan.
Onhaalbaar voor Ajax.
pi_55183077
Inderdaad 20 mil voor Alves is kapitaal verkrachting
pi_55183213
pi_55183276
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 00:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Prachtfoto, dat publiek! Zelfs de scheids moet effe beter kijken! !
pi_55185061
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 00:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Die hoofden
Woo-loo-loo!
pi_55185344
quote:
Op maandag 10 december 2007 21:48 schreef Chadi het volgende:

[..]

Aan wat voor succes denk je dan als ik vragen mag?
Ik zeg nog geen succes maar sportief zou hij het bij Ajax een stuk beter doen waar hij zo goed als zeker elke week in de basis zou staan en mee zou strijden om het kampioenschap en de beker. En iedereen weet dat je sneller in het Nederlands elftal verschijnt als je bij Ajax in de basis speelt dan bij Sevilla op de bank zit.
pi_55186685
quote:
Op maandag 10 december 2007 18:54 schreef Trancelocator het volgende:
Directe link: http://www.youtube.com/watch?v=z9y3NAXfbGU
Heerlijk
pi_55186703
Emanuelson sluit op dit moment ook een transfer uit in de winterstop. Wel goed dat de talenten op dit moment zien dat ze bij Ajax moeten blijven en in ieder geval het seizoen afmaken.
Emanuelson zal waarschijnlijk net als Heitinga en Maduro over zijn dip heen komen.
pi_55186752
Ik denk dat eerder de andere clubs een transfer van Emanuelson uitsluiten op dit moment.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_55187148
Defour in de belangstelling van Bayern.

Kon je op wachten natuurlijk. Ben bang dat we die niet meer gaan meemaken.
  dinsdag 11 december 2007 @ 11:13:56 #157
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_55187319
Tottenham Hotspur heeft meer dan gemiddelde belangstelling voor Ajax-doelman Maarten Stekelenburg, zo heeft Sportweek vernomen. De Londenaren zien de international als opvolger voor de onevenwichtige Paul Robinson. Afgelopen zaterdag zou een scout van de Engelse club de prestaties van de Amsterdamse goalie al hebben geanalyseerd.

Robinson maakt tot nu toe een allerminst bemoedigend seizoen door. Zo verloor de Engelsman zijn plaats onder de lat bij het nationale elftal, terwijl hij in het shirt van The Spurs al een aantal keer opzichtig in de fout ging.

Het is echter onbekend in hoeverre Stekelenburg voor een transfer openstaat. Twee weken geleden toonde 25-jarige sluitpost zich nog afwachtend hierover. “Ik ben er nu niet mee bezig, maar ooit zal ik de stap naar het buitenland maken."

"Spanje en Engeland trekken mij het meest. De vraag is: wanneer krijg je de kans? Hoe ontwikkelt de situatie bij Ajax zich? En ben je zelf klaar voor de stap?”, reageerde hij toen tegenover het weekblad.
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
  dinsdag 11 december 2007 @ 11:14:53 #158
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_55187342
Neee, Gomes moet niemand hebben, maar de keeper van Ajax, die gaan we halen!

Tis toch debiel .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 11 december 2007 @ 11:15:56 #159
52871 Blight
Supersized.
pi_55187363
Dat heeft in dit geval misschien ook iets te maken met het wel of niet verkrijgen van een werkvergunning voor niet EU spelers in Engeland.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_55187391
Ooijer heeft gister z'n hamstring gescheurd, dus of dat een serieuze optie blijft voor Ajax is nog te bezien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')