Dat Defour-verhaal duurt nu ook al veel te lang. Ik zie hem ook niet meer komen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:05 schreef Nashje het volgende:
Defour in de belangstelling van Bayern.
Kon je op wachten natuurlijk.Ben bang dat we die niet meer gaan meemaken.
Ik zou niet weten wat Bayern met Defour moet, ze hebben een handvol aanvallende middenvelders die beter zijn dan Defour.quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:05 schreef Nashje het volgende:
Defour in de belangstelling van Bayern.
Kon je op wachten natuurlijk.Ben bang dat we die niet meer gaan meemaken.
Van Geel had hem toendertijd wel gewoon moeten halen. Of niet dan?quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:19 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat Defour-verhaal duurt nu ook al veel te lang. Ik zie hem ook niet meer komen.
Is volgens mij al de 3e of 4e keer in zijn carriere dat zoiets gebeurd, misschien idd beter hem niet meer te halen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:17 schreef Nashje het volgende:
Ooijer heeft gister z'n hamstring gescheurd, dus of dat een serieuze optie blijft voor Ajax is nog te bezien.
Met het oog op de toekomst is het mischien wel beter dat hij hem niet gehaald heeft. Eind van het seizoen kan je het alsnog proberen. Ik denk eigenlijk dat Defour liever naar Ajax komt dan naar Bayern.quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
Van Geel had hem toendertijd wel gewoon moeten halen. Of niet dan?
Ajax wel Europese top dan?quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:28 schreef Wooldoor het volgende:
Met het oog op de toekomst is het mischien wel beter dat hij hem niet gehaald heeft. Eind van het seizoen kan je het alsnog proberen. Ik denk eigenlijk dat Defour liever naar Ajax komt dan naar Bayern.
Ligt mischien aan mij maar ik vind Bayern geen europese top en de bundesliga is nog altijd minder van niveau dan de engelse,spaanse en italiaanse competitie's.
Dat ligt niet aan jou, maar een wedstrijd met Ajax tegen Groningen of met Bayern tegen Werder Bremen is wel een groot verschil.quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:28 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Met het oog op de toekomst is het mischien wel beter dat hij hem niet gehaald heeft. Eind van het seizoen kan je het alsnog proberen. Ik denk eigenlijk dat Defour liever naar Ajax komt dan naar Bayern.
Ligt mischien aan mij maar ik vind Bayern geen europese top en de bundesliga is nog altijd minder van niveau dan de engelse,spaanse en italiaanse competitie's.
Nee, de lampies wel.quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:27 schreef Apfel. het volgende:
zou de technische staf van Ajax ook footbal manager spelen? Om zo talenten te ontdekken
Omg professionalsquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:40 schreef Joe. het volgende:
http://fm.manutd.nl/content/view/1051/184/
Nee maar je snapt toch wel dat je bij Ajax eerder een basisplaats heb en je makkelijker een transfer afdwingt naar een europese topclub dan als je nu naar Bayern gaat en waarschijnlijk op de bank zal moeten plaats nemen.quote:
Toen wilde hij toch niet ofzo?quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
Van Geel had hem toendertijd wel gewoon moeten halen. Of niet dan?
Lijkt me sterk dat Pietje gebruik maakt van FM, hij kent ze allemaal al van hun 7e.quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:40 schreef Joe. het volgende:
Aparte opmerkingquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:07 schreef Pritt het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat Pietje gebruik maakt van FM, hij kent ze allemaal al van hun 7e.
Waarom denk je dat Bakircioglu bij ons voetbalt?quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:40 schreef Joe. het volgende:
IDDquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:11 schreef kevin6188 het volgende:
Beter blijven de Spurs van Stekelenburg af.
LEO!quote:'Dat half uur voelde als 10 minuten'
Groningen, 10 dec 2007
Een kwartier na rust was het zo ver. Leonardo keerde terug op het voetbalveld na negen maanden blessureleed. De Braziliaan speelde een half uur. ,,Maar ik dacht dat de scheidsrechter al na tien minuten affloot, zo snel ging de tijd."
Zenuwen kende hij niet toen hij na de rust van Jong FC Groningen - Jong Ajax mocht gaan warmlopen. ,,Nee hoor, ik vroeg me al een tijdje af wanneer ik er in zou komen. Na negen maanden was het eindelijk zover. Natuurlijk had ik ook vorige week wel willen spelen toen Jong Ajax tegen Jong Feyenoord moest, maar er stond wel veel druk op die wedstrijd. Nu heb ik nog een goede trainingsweek gehad. Ik dacht dat Jong Ajax vanavond ook thuis moest spelen. Toen ik hoorde dat het in Groningen was dacht ik wel 'oh, shit.' Maar ik ben heel blij dat ik weer heb gespeeld!"
Leonardo kwam na een uur binnen de lijnen. ,,Je zag dat hij in het begin nog wat voorzichtig was", had trainer Aron Winter geconstateerd. ,,Maar het ging steeds beter. Ik vind het zo fijn voor hem dat hij heeft gespeeld. Leonardo keek hier lange tijd naar uit en vandaag was het moment. Het is belangrijk dat hij heel de wedstrijd is uitgekomen. Ik ben hartstikke blij voor hem."
Dat is Leonardo zelf ook. Ook al miste hij een strafschop. ,,Ik wilde zo graag, dat ik de bal van het sportpark schoot. Natuurlijk had ik moeten scoren, maar gelukkig stond het al 0-2. Misschien was ik wel beter geconcentreerd geweest als het 0-0 had gestaan. Ik weet zeker dat die bal er dan wel was ingegaan. Ik ben tevreden over hoe het ging. Hoewel, je mag natuurlijk nooit tevreden zijn. Maar het ging gewoon lekker. Sommige dingen gingen automatisch. Gelukkig ben ik in die negen maanden het gevoel niet kwijtgeraakt. Dat komt ook door de goede begeleiding die ik bij Ajax heb gehad. Toen de scheidsrechter voor het einde floot, zei ik tegen de scheidsrechter 'dat kan niet'. Dat half uur voelde als tien minuten! Het ging zo snel, zo lekker."
De humor is Leonardo niet kwijtgeraakt in de blessureperiode. Op de vraag wat de volgende stap is, antwoordt de opgeluchte Braziliaan hard lachend. ,,Zondag in de basis!", om realistisch te vervolgen. ,,Nee, ik moet eerst speelminuten maken." Aron Winter kon eveneens nog geen indicatie geven van het vervolg. ,,We bekijken dat per dag. Dus eerst even afwachten hoe het morgen met hem gaat."
Ah.. de wet van contractbreuk om 'dringende redenen'.. Belgie.. fijn land..quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:20 schreef Nashje het volgende:
[..]
Gast, toen heeft ie die wet van 78 gebruikt.
quote:Ik dacht dat Jong Ajax vanavond ook thuis moest spelen. Toen ik hoorde dat het in Groningen was dacht ik wel 'oh, shit.'
quote:Vink leidt Ajax - PSV
Amsterdam, 11 dec 2007
Pieter Vink heeft zondag de leiding in de topper tussen Ajax en PSV. In de Amsterdam ArenA zijn Adriaan Inia en Wilco Lobbert de assistent-scheidsrechters. Kevin Blom treedt vanaf 12.30 uur op als vierde official.
Eerder dit seizoen had de Noordwijkerhouter Vink ook al de leiding tijdens AZ - Ajax. Op 23 september boekten de Amsterdammers een 2-3-overwinning in Alkmaar.
quote:
En wij hadden 'm gewoon moeten halen toen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:20 schreef Nashje het volgende:
[..]
Gast, toen heeft ie die wet van 78 gebruikt.
Modric.quote:Luka Modric heeft alle vermeende transferconnecties met Ajax of PSV verbroken. De Kroatische middenvelder zegt naar Spanje te willen. “Ik heb in kranten gelezen dat Chelsea me wil kopen en daarna wil verhuren aan PSV. Ik weet daar helemaal niets van. Het is altijd mijn wens geweest om naar Spanje te verhuizen. Ik zou graag in de winterstop verhuizen”, aldus het 22-jarige talent. (Vecernji List)
Volgens nog onbevestigde berichten meldt de Kroatische krant CroatiaBiz dat Luka Modric deze week nog naar Amsterdam vertrekt om daar een 3-jarig contract te ondertekenen. In Sportweek vertelt de speler liever naar Spanje te gaan dan Engeland of Nederland.quote:
Inderdaad zeg.. tegenstrijdigheid ten top.. afwachten maar..quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:09 schreef Lyzio het volgende:
Modric daarentegen! Volmondig YES! Als de tegenstrijdige berichten enigzins kant noch wal raken.
Dat bedoelde ik dus ook.quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:57 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En wij hadden 'm gewoon moeten halen toen.
Op die site staat in ieder geval helemaal niks.quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:07 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Volgens nog onbevestigde berichten meldt de Kroatische krant CroatiaBiz dat Luka Modric deze week nog naar Amsterdam vertrekt om daar een 3-jarig contract te ondertekenen. In Sportweek vertelt de speler liever naar Spanje te gaan dan Engeland of Nederland.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:08 schreef Lyzio het volgende:
Nee! Niet StekelenburgIk zou niet eens een opvolger kunnen bedenken zo snel. Laat staan van Geel. Krijgen we weer, omdat dat financieel gunstiger is, een heel seizoen met onzer allen Dennis in de kist.
Heel makkelijk namelijk Vermeer :-)quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:08 schreef Lyzio het volgende:
Nee! Niet StekelenburgIk zou niet eens een opvolger kunnen bedenken zo snel. Laat staan van Geel. Krijgen we weer, omdat dat financieel gunstiger is, een heel seizoen met onzer allen Dennis in de kist.
''Een stuk jonger''quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:29 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoi!
Een stuk jonger en al bijna net zo goed.
Vreemd. Nouja, we zien het wel. Ik geloof er niet heilig in, in any case.quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:07 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Volgens nog onbevestigde berichten meldt de Kroatische krant CroatiaBiz dat Luka Modric [..]
Hij heeft inderdaad behoorlijk wat weg van JCquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:07 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Volgens nog onbevestigde berichten meldt de Kroatische krant CroatiaBiz dat Luka Modric deze week nog naar Amsterdam vertrekt om daar een 3-jarig contract te ondertekenen. In Sportweek vertelt de speler liever naar Spanje te gaan dan Engeland of Nederland.
Lange tijd leek het erop dat Ajax naast de Kroatische international Luka Modric zou grijpen, omdat ook diverse Europese grootmachten als Arsenal en Chelsea in de markt waren.
Luka Modric gaat liever naar Spanje dan naar Engeland of Nederland, zo liet de door Ajax en PSV begeerde Kroatische middenvelder dinsdag weten. "Ik heb in kranten gelezen dat Chelsea me wil kopen en daarna wil verhuren aan PSV. Dat is onzin", aldus de 22-jarige speler van Dinamo Zagreb. "Ik weet daar helemaal niets van."
Modric maakte dit seizoen indruk bij zijn club en in het Kroatische elftal. Hij wekte niet alleen de interesse van Ajax en PSV, maar ook van Arsenal, Chelsea en FC Barcelona. "Het is altijd mijn wens geweest om naar Spanje te verhuizen. Ik zou graag in de winterstop verhuizen."
De jonge sterspeler van Dinamo Zagreb staat al sinds de zomer in de belangstelling van Ajax. De Amsterdamse club zou al een akkoord bereikt hebben over de afkoopsom, maar wil geen mededelingen doen.
Zijn droom is Spanje in ieder gevalquote:Modrić: Na zimu želim u Španjolsku
SVAKA ČAST zavjerama u svlačionici, koprivničkom debaklu, Ivankovićevom "biti ili ne biti" i europskim ambicijama, ali Luka Modrić udarna je Dinamova vijest. Još kad se po pitanju njegove selidbe iz Maksimira oglasi izvršni Dinamov dopredsjednik Zdravko Mamić, stvari dobivaju novu dimenziju.
Iako Mamić nije prvi puta izlanuo da svom kapetanu nudi tri milijuna eura da ostane u klubu još godinu dana, sve je to, pretpostavljate, samo dio predstave za javnost. Činjenica da je Maminjo bacio ponudu "3 milijuna eura netto" preko etera i TV ekrana ne znači da je o tome zaista i razgovarao s Modrićem.
"Sa Zdravkom Mamićem nisam razgovarao o tome i nemam komentara. Nije prvi put da je Mamić tako nešto izjavio, već je o tome bilo riječi i u jednoj TV emisiji. No, konkretno o tome nismo razgovarali u četiri oka. No, ne znači da nećemo, ako tijekom zimske stanke ne nađemo ponudu koja nam odgovara", istaknuo je Modrić razgovarajući s novinarima nakon današnjeg treninga.
"Želim otići ove zime. To je moja želja. No, ne vidim zašto stalno forsirati priču o mom transferu, kad se još ništa konkretno nije dogodilo. Teško je govoriti bi li zaigrao u Nizozemskoj ili u Engleskoj, kada nema ponude za odlazak. U kombinaciji koja se spominjala u novinama, da će me Chelsea posuditi u PSV, nemam blage veze. To su gluposti! Čitao sam o tome i smijao se. Niti sam bio u Londonu niti u Nizozemskoj, niti sam se vozio u nekom avionu, niti sam nešto potpisivao", nastavio je Luka, dodajući kako, uostalom, nikada ne pristao na takvu kombinaciju.
"Ne bi me zadovoljila posudba. No, prijelazni rok je dug i vidjet ćemo što će se dogoditi. Moja je želja oduvijek bila Španjolska, no ima još dosta vremena..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |