Met "jagen" bedoelde ik geen aanrakingen e.d. maar het vleeskeuren.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:19 schreef Bastiaan.V het volgende:
Het 'jagen'zoals het hier boven genoemd is viel reuze mee, hier en daar een aanraking, maar verder niet. Als je daar niet tegen kan, is een parenclub misschien geen goed idee).
ik kan nog weinig vergelijken... maar t is mij niet opgevallenquote:Op maandag 25 mei 2009 23:12 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Met "jagen" bedoelde ik geen aanrakingen e.d. maar het vleeskeuren.In vergelijking tot andere avonden en clubs is dat mi gewoon behoorlijk aanwezig in de fun op zaterdag. Men is daar dan niet zomaar zal ik maar zeggen.
Qua kledij zit je idd goed. Een deftige broek, hemdje en leuke boxer. En deftige schoenen, geen sneakers of sportschoenen of zo.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:04 schreef johnbrooks het volgende:
dat was'k dus al aan't overwegen: een véél te dure boxer te kopen
dus als'k het juist versta: gewoon deftig gekleed. Om hoelaat gaat er een dress-code in? En wat dan (blote voeten?)
Om je kledij op te bergen heb je lockers, dus dat is geen issue.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:36 schreef johnbrooks het volgende:
sandalen en witte sokken: hier kom ik :-)
ok: laatste vraag: nemen de mensen een zakje mee om wat kleren in op te bergen?
Zondag is wel wat rustiger, maar ook wel gezellig. Als het weer meezit, krijg je een feestje buitenquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:10 schreef Maria2.0 het volgende:
A.s. zondag weer naar de Fun! Wordt onze eerste zondag, ben erg benieuwd.
Gaan er nog meer mensen?
Nee, er komen alleen mensen tussen de 18 en 24 en 31 en 70quote:Op woensdag 9 september 2009 18:43 schreef Ladylicious het volgende:
Even een kickje.. Vroeg me af of er in de fun ook publiek komt tussen de 25 en de 30 jaar. Iemand?
Zeg dan niks.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:53 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, er komen alleen mensen tussen de 18 en 24 en 31 en 70
je kan zelf toch ook wel verzinnen dat er wel mensen komen tussen de 25 en 30?quote:
Ja, wijquote:Op woensdag 9 september 2009 18:43 schreef Ladylicious het volgende:
Even een kickje.. Vroeg me af of er in de fun ook publiek komt tussen de 25 en de 30 jaar. Iemand?
Ik bedoelde eigenlijk meer of het overgrote deel niet 'oud' was. Als je die kant op gaat en je komt maar 1 of 2 stellen tegen van je eigen leeftijdscategorie is de lol er ook snel af.. Voor mij althansquote:Op donderdag 10 september 2009 19:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
je kan zelf toch ook wel verzinnen dat er wel mensen komen tussen de 25 en 30?dat bedoelt hij ws.
vooral op zaterdagavond zal het publiek wat jonger zijn
Yups; zeker op zaterdag loopt daar al wat jonger volk rond. (om niet te zeggen behoorlijk wat jonger volk; je komt er wel wat 40+ tegen, maar in onze ervaring is de balans in de fun zeker op zaterdagen en zeker in vergelijking met andere clubs eerder richting 25-35)quote:Op woensdag 9 september 2009 18:43 schreef Ladylicious het volgende:
Ok, chillquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:29 schreef Hebus het volgende:
[..]
Yups; zeker op zaterdag loopt daar al wat jonger volk rond. (om niet te zeggen behoorlijk wat jonger volk; je komt er wel wat 40+ tegen, maar in onze ervaring is de balans in de fun zeker op zaterdagen en zeker in vergelijking met andere clubs eerder richting 25-35)
WIj zitten zelf beiden in die range en komen er ook regelmatig.
Geniet ervan!quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:36 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Ok, chillBinnenkort heen! Spannend
Geen idee wat je zoekt maar wij zijn over een tijdje ook weer van de partij.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:36 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Ok, chillBinnenkort heen! Spannend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |