Zou het kunnen zijn dat vrouwen over de hele wereld dol zijn op moederskindjes....mannen die gewoon luisteren en doen wat de dames zeggen.....quote:Op maandag 10 december 2007 18:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Italianen en Fransen...![]()
mannen die tot hun 30e bij hun moeder wonen?Waar moet het heen...
Vind andersom wel spannendquote:Op maandag 10 december 2007 18:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zou het kunnen zijn dat vrouwen over de hele wereld dol zijn op moederskindjes....mannen die gewoon luisteren en doen wat de dames zeggen.....
leyt's shake hands darling.. mits ze niet met een bedorven geest begiftigt zijnquote:
Stik jij eens snel in je eigen zuur!quote:Op maandag 10 december 2007 18:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja?![]()
Ga es eten koken dan.....
Je hebt er weer zin in.......? Komt u maar.......quote:Op maandag 10 december 2007 18:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Stik jij eens snel in je eigen zuur!
Lul niet, ziekelek figuur, je loopt al dagen de meest wanstaltigste dingen over mij te posten, aandacht te kort losertje?quote:Op maandag 10 december 2007 18:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt er weer zin in.......? Komt u maar.......
Iedereen krijgt wat hem toekomt....jij dus ook. Misschien moet een zeker persoon (die we al een tijdje missen) maar weer eens even posten en bevestigen over foutieve berichtgeving/roddels die je per telefoon de ether inslingerd.....en je vergaande onredelijkheid/wispelturigheidquote:Op maandag 10 december 2007 18:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lul niet, ziekeliek figuur, je loopt al dagen de meest wanstaltigste dingen over mij te posten, aandacht te kort losertje?
Dank voor de begeleidende muziek, maar een rel weet ook jij wel te waarderen, vooral als een vent kruipend met de staart het toneel moet verlatenquote:Op maandag 10 december 2007 18:39 schreef Jappie het volgende:
Tijd voor het begeleidend orkest; hedenavond verzorgd door uw eigenste brave burgerlul Jappert.
http://nl.youtube.com/watch?v=M_2m-4e4tyA
quote:Op maandag 10 december 2007 18:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Get a life tante Bep.....
Bedoel je WJ, hang niet zo, de schijnheil uit, en noem naam en rugnummers ipv die ziekelijke insinuaties van je! Als je wilt stoken prima, zeg dat gewoon!quote:Op maandag 10 december 2007 18:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Iedereen krijgt wat hem toekomt....jij dus ook. Misschien moet een zeker persoon (die we al een tijdje missen) maar weer eens even posten en bevestigen over foutieve berichtgeving/roddels die je per telefoon de ether inslingerd.....en je vergaande onredelijkheid/wispelturigheid![]()
Get a life tante Bep.....
Voor mijn vriendin Disaan, dat jij daar moeite mee hebt, met vriendinnen wel te verstaanquote:Op maandag 10 december 2007 18:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ow...en neem je favo secreet, tante Disaan met je mee.....
Ik weet zo snel geen bijpassend muziekje te vinden, hoor alleen maar valse notenquote:Op maandag 10 december 2007 18:39 schreef Jappie het volgende:
Tijd voor het begeleidend orkest; hedenavond verzorgd door uw eigenste brave burgerlul Jappert.
http://nl.youtube.com/watch?v=M_2m-4e4tyA
Jawel hoorquote:Op maandag 10 december 2007 18:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dank voor de begeleidende muziek, maar een rel weet ook jij wel te waarderen, vooral als een vent kruipend met de staart het toneel moet verlaten
Hallo, we hebben het hier over NMNS, the biggest loser everquote:Op maandag 10 december 2007 18:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jawel hoor...maar ik zie hier voorlopig nog niemand kruipen....dus laten we dit afspreken..ik doe vanavond het orkest en jullie gaan je ongoddelijke gang.
http://nl.youtube.com/watch?v=Sc2Qalp-IoY
Daar begint het langspeelriedeltje weer met namen en rugnummers.....Mijn beste emo puinhoopje, het heeft geen nut om die te noemen vanwege je CB gebruik....Over een uurtje moet je het weer vragen.....quote:Op maandag 10 december 2007 18:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bedoel je WJ, hang niet zo, de schijnheil uit, en noem naam en rugnummers ipv die ziekelijke insinuaties van je! Als je wilt stoken prima, zeg dat gewoon!
Gewoon nog harder schreeuwen....steeds harder....misschien overtuig je jezelf....quote:Op maandag 10 december 2007 18:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hallo, we hebben het hier over NMNS, the biggest loser ever
En wat is jouw probleem daarmee? Sick Person?quote:Op maandag 10 december 2007 18:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar begint het langspeelriedeltje weer met namen en rugnummers.....Mijn beste emo puinhoopje, het heeft geen nut om die te noemen vanwege je CB gebruik....Over een uurtje moet je het weer vragen.....
Hoet zat dat ook alweer met "iemand heeft mijn wachtwoord gestolen" i.c.m. met redelijk foute postings? Was het werkelijk gestolen of was je weer eens liederlijk dronken en wist je zelf niet meer wat je had gepost?
Close enough ?quote:Op maandag 10 december 2007 18:45 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik weet zo snel geen bijpassend muziekje te vinden, hoor alleen maar valse noten
Ik hoef niet te schreeuwen, als ik je negeer, reageer je als een lap op een rode stier op me. Zie vannacht, één opmerking van mijn kant en je gaat los, how low can you go?quote:Op maandag 10 december 2007 18:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gewoon nog harder schreeuwen....steeds harder....misschien overtuig je jezelf....
Dag lieffie....ik heb nergens problemen mee, constateer alleen dat jij het nodig acht om hier je gif weer eens te spugen. Ik laat dat natuurlijk niet onbetuigd en dien je van eenzelfde soort repliek..."fair enough" lijkt mij. Als het je niet bevalt.......quote:Op maandag 10 december 2007 18:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En wat is jouw probleem daarmee? Sick Person?Get a life, en probeer me op andere dingen te pakken ipv je ziekelijke insinuaties! Aandachtshoer!
Ik hoef me niet achter een fles te verschuilen, dat jij zo simpel bent! Jij insinueert, maar laat niet het het achterste van je tong zien, schijtbak, toon eens lef!!quote:Op maandag 10 december 2007 18:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dag lieffie....ik heb nergens problemen mee, constateer alleen dat jij het nodig acht om hier je gif weer eens te spugen. Ik laat dat natuurlijk niet onbetuigd en dien je van eenzelfde soort repliek..."fair enough" lijkt mij. Als het je niet bevalt.......![]()
Laat de fles niet te lang op je wachten....
Ik ga los, omdat ik vind dat je hier en achterlangs (per telefoon o.a.) nare en vervelende spelletjes zit te spelen. Meestal laat ik het voor wat het is, zo af en toe, als je een aanleiding geeft, dan krijg je het te horen. En wees gerust, het zal nooit stoppen. Deel uit en je krijgt het terug.......altijd weer.quote:Op maandag 10 december 2007 18:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik hoef niet te schreeuwen, als ik je negeer, reageer je als een lap op een rode stier op me. Zie vannacht, één opmerking van mijn kant en je gaat los, how low can you go?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |