Krijg nou een tampeloeris...zo maar in ene 2 posts...en dan nog wel door echte experts ook.quote:Op maandag 10 december 2007 17:49 schreef Jappie het volgende:
Doot zootje hier zeg.....kee de titel nodigd voor de meesten waarschijnlijk niet uit tot posten maar toch...
quote:Op maandag 10 december 2007 17:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Krijg nou een tampeloeris...zo maar in ene 2 posts...en dan nog wel door echte experts ook.
Zelfmoord.quote:Op maandag 10 december 2007 17:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
R.I.P. 56 jaar jong....
http://nl.youtube.com/watch?v=CqAYvHecZQo
Echte liefde (OP) en jouw tampeloeris.....vandaag het volgende artikel in de Telegraaf....daar wordt je wel stil van, als man dan....quote:Op maandag 10 december 2007 17:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Krijg nou een tampeloeris...zo maar in ene 2 posts...en dan nog wel door echte experts ook.
Jap!quote:Op maandag 10 december 2007 17:49 schreef Jappie het volgende:
Doot zootje hier zeg.....kee de titel nodigd voor de meesten waarschijnlijk niet uit tot posten maar toch...
Ooooow lees je de papa en mama ook? Heb ze bijna allemaal staan hier.quote:Op maandag 10 december 2007 17:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Amerikaans, goed geschreven, spannend: http://www.jessekellerman.com/ Trouble
Je zult er iemand van hier in herkennen, meer zeg ik niet.
quote:Op maandag 10 december 2007 17:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De hardhandige Nederlanders staan op een derde plaats in het vergelijkend warenonderzoek. Alleen de Zweden ("te snel") en Duitse mannen zijn wereldwijd nog minder in trek.
Mwah..who cares about bedprestaties..."echte liefde" gaat immers door de maagquote:Op maandag 10 december 2007 17:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Echte liefde (OP) en jouw tampeloeris.....vandaag het volgende artikel in de Telegraaf....daar wordt je wel stil van, als man dan....![]()
Nederlandse man slecht in bed
De treinen wieder fahren lassen.quote:Op maandag 10 december 2007 17:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat ga je er aan doen.....
Traditioneel rollenpatroon....dat moet de echte man zijn....quote:Op maandag 10 december 2007 17:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mwah..who cares about bedprestaties..."echte liefde" gaat immers door de maag...wat me trouwens weer gelijk brengt bij het hoofdstuk Mevr Jappie
..die heeft in al haar wijsheid besloten dat we zo aan tafel gaan en aangezien ik haar vanavond graag nog even ongenadig zou willen oproughen
ga ik daar direct ende gezwind gehoor aan geven.
![]()
Laters
En ook zo mooi precies om 18:00.quote:Op maandag 10 december 2007 18:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Traditioneel rollenpatroon....
Mama lees ik niet, te slecht. Papa lees ik met lichte tegenzin, Delaware is nogal elitair.quote:Op maandag 10 december 2007 17:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Ooooow lees je de papa en mama ook? Heb ze bijna allemaal staan hier.
Dit?quote:Op maandag 10 december 2007 17:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Amerikaans, goed geschreven, spannend: http://www.jessekellerman.com/ Trouble
Je zult er iemand van hier in herkennen, meer zeg ik niet.
Klinkt als een goed boek, morgen maar even op Schiphol kijken.quote:Everything is further upended when the woman whose life he saved shows up at his apartment. What begins as a thank-you drink turns into a wildly passionate love affair. As their relationship deepens, however, Jonah realizes that she isn't quite the woman she appears to be. His nightmare has only begun, and the price of kindness will turn out to be higher than he could have imagined.
Ja, dat. Het verveelt geen moment, is wel belangrijk tijdens een vakantie.quote:Op maandag 10 december 2007 18:04 schreef APK het volgende:
[..]
Dit?
[..]
Klinkt als een goed boek, morgen maar even op Schiphol kijken.
Hopelijk snelt dit nieuws APK niet vooruit richting het zuiden.......quote:
Is dat een zoontje van Jonathan en Fay?quote:Op maandag 10 december 2007 17:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Ooooow lees je de papa en mama ook? Heb ze bijna allemaal staan hier.
'Te ruw.'quote:Op maandag 10 december 2007 18:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hopelijk snelt dit nieuws APK niet vooruit richting het zuiden.......![]()
Yepquote:Op maandag 10 december 2007 18:08 schreef APK het volgende:
[..]
Is dat een zoontje van Jonathan en Fay?
Drukke familie....
Ik heb tijdens vakanties in Frankrijk alle delen van Het Bureau van Voskuil gelezen, verdeeld over drie jaar, kon haast niet wachten tot het volgende deel uitkwam, terwijl dat toch steeds meer van hetzelfde was.quote:Op maandag 10 december 2007 18:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat. Het verveelt geen moment, is wel belangrijk tijdens een vakantie.
Ja, bah, hou ook niet van die gladde kereltjes, ik ben best tevreden over de Nederlandse mannen hoor..quote:Op maandag 10 december 2007 18:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Italianen en Fransen...![]()
mannen die tot hun 30e bij hun moeder wonen?Waar moet het heen...
Ja, zoiets is wel mooi, een reeks reserveren voor vakanties. Lekker dikke pillen, extra leuk.quote:Op maandag 10 december 2007 18:15 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik heb tijdens vakanties in Frankrijk alle delen van Het Bureau van Voskuil gelezen, verdeeld over drie jaar, kon haast niet wachten tot het volgende deel uitkwam, terwijl dat toch steeds meer van hetzelfde was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |