quote:Op maandag 10 december 2007 00:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub is de reden, drank versterkt enkel zijn kutkarakter en dan krijg je dit geneuzel
Zout een eind op naar je everlasting no life wereldjequote:Op maandag 10 december 2007 00:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub is de reden, drank versterkt enkel zijn kutkarakter en dan krijg je dit geneuzel
Meestal tot 01:00 wel gewone bezetting, maar bijna nooit 'de hogere pieten'. Vaak in het weekend part-timers, die minder ervaring hebben.quote:Op maandag 10 december 2007 00:50 schreef chufi het volgende:
Tis weekend en dan heeft het hokje onderbezetting . logisch of niet ..?
Volgens mij wordt ie kompleet uitgewoond door achter ! en ja ! There is a limit I would say.quote:Op maandag 10 december 2007 00:51 schreef Desii het volgende:
[..]
ik ben het met je eens........
Maar die jongen is op....... totaal op...... emotioneel
En dan is er maar 1 optie........ ga naar huis, geniet van je korte bekendheid en ga verder met het echte leven.
quote:
Die zwarte kat die net door beeld liep was ook wel heel onheilspellendquote:Op maandag 10 december 2007 00:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja op de 2e steen van links, slaan 2 mieren elkaar knock out.
Dat lijkt me sterk, zeker met de uitslagen van de popoquote:Op maandag 10 december 2007 00:53 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Beter zou zijn: "Huub (en Jaap) maken de streams", maar voor de TV uitzendingen zijn ze allang niet belangrijk meer sinds ze op RTL zitten. Zonder Huub zouden de streams een nachtmerrie worden, want niemand gaat naar Brian en Amanda kijken, die doen nog minder dan Sylvia en Dennix. Maar haal Huub uit de TV uitzending of vervang hem en niemand zal het verschil zien...
Net zoals we ook niet de echte Brian enzo mogen zien.Het is ook nooit goed.Gaat Huub dagenlang met zijn poten op tafel zitten,wil iedereen de ouwe Huub terug.Zuipt hij een keer dan is hij weer alcoholist.Gaat Brian vroeg naar bed hoor je niks,maar owee als Huub dat dagenlang zou doen.Brian en Amanda moeten daar niks en worden gewoon in de watten gelegd.Huub heeft zat over zich heen gekregen en wil gewoon tv leveren aan het hokje.Daar draait hij misschien teveel in door.En word hij aardig misbruikt.Maar Huub geloofd dat ze het goed met hem voor hebben en ziet niet in dat Brian en Amanda uit de wind worden gehouden.quote:Op maandag 10 december 2007 00:49 schreef diedirk het volgende:
Zo triest dat we weeer niet de werkelijke Huub mogen zien
BRON?quote:Op maandag 10 december 2007 00:54 schreef avonne het volgende:
gisteren waren schijnt, maar 2 mensen van de regie aanwezig. Als dat vandaag ook zo is, mag er natuurlijk niks heftigs gebeuren. Iedereen vroeg naar bed !
Trouwens, als dat echt waar is, dat er maar 2 mensen zitten, dan wordt de geldkraan wel heel erg nauw dichtgedraaid. Dan duurt het ook niet lang meer.
Dus weekend bedoel je te zeggen !quote:Op maandag 10 december 2007 00:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Meestal tot 01:00 wel gewone bezetting, maar bijna nooit 'de hogere pieten'. Vaak in het weekend part-timers, die minder ervaring hebben.
ach, huub is huub en lieke is lieke.quote:Op maandag 10 december 2007 00:48 schreef avonne het volgende:
[..]
Wat jaap wil, doet er niet toe. Hij zit niet (half) in een relatie.
Het betreft Lieke en die heeft nooit gedreigd of laten merken naar een ander neukobject om te kijken.
Ja maar je vergeet wel dat wij als streamers zeker belangrijk zijn voor de febo...quote:Op maandag 10 december 2007 00:53 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Beter zou zijn: "Huub (en Jaap) maken de streams", maar voor de TV uitzendingen zijn ze allang niet belangrijk meer sinds ze op RTL zitten. Zonder Huub zouden de streams een nachtmerrie worden, want niemand gaat naar Brian en Amanda kijken, die doen nog minder dan Sylvia en Dennix. Maar haal Huub uit de TV uitzending of vervang hem en niemand zal het verschil zien...
G. I. Lieke heeft zichzelf emotioneel volledig om zeep laten helpen door één van de sukkels uit DGK. Zoals Jaap net al opmerkte, Lieke is ''politiek correct en sociaal wenselijk''.quote:Op maandag 10 december 2007 00:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat je niet begrijpt dat niemand Jaap als een gevaar ziet, in tegenstelling tot die dames naast Huub, dat begrijp ik dan weer niet.
Verder ben ik geen fan van Lieke, maar ik begrijp haar gemoedstoestand voor de volle 100 procent. Het kind is emotioneel volledig om zeep geholpen door de grootste sukkel van de kooi.
Moet ik eens vroeg naar bed!!quote:Op maandag 10 december 2007 00:54 schreef Katewalker het volgende:
[..]
![]()
Zit ik een keer laat achter de pc is er een streamlock...
De bemensing 'achter' is veel groter. Om alles draaiende te houden (regie, redactie, productie, techniek) is tenminste 30-35 man aanwezig.quote:Op maandag 10 december 2007 00:54 schreef avonne het volgende:
gisteren waren schijnt, maar 2 mensen van de regie aanwezig. Als dat vandaag ook zo is, mag er natuurlijk niks heftigs gebeuren. Iedereen vroeg naar bed !
Trouwens, als dat echt waar is, dat er maar 2 mensen zitten, dan wordt de geldkraan wel heel erg nauw dichtgedraaid. Dan duurt het ook niet lang meer.
Toch een triest gegeven dat de normaalste persoon in die fucking kutvilla het meest gehaat isquote:Op maandag 10 december 2007 00:37 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Afgaande op de posts op de 3 forums is Lieke meer gehaat dan Brian en Natasja ooit geweest zijn, dus Brian en Amanda kunnen naar huis, totaal overbodig voor het programma...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |