was da nie die gast met die brede schouders die (g)een abortus heeft gehad?quote:Op zondag 9 december 2007 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie is dat ? Nooit gezien ! Nooit gehoord . Zong ie of zo ?
In die fucking kutvilla was ze dat tot vanavond natuurlijk ook:quote:Op zondag 9 december 2007 23:55 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Waar, maar de verstandhouding tussen die twee is op het ogenblik nou niet echt goed te noemen. Zover Lieke weet is Selene haar alllllllerbeste vriendinnetje
Daar ben ik ook nieuwsgierig naar, wat zij wel Leuk vindt.quote:Op zondag 9 december 2007 23:50 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
jij weet blijkbaar iets wat lieke WEL leuk vind???
quote:
Alle dronken mensen zijn irritantquote:Op maandag 10 december 2007 00:00 schreef noekje het volgende:
Huub is nu wel heel erg irritant.
kut-beauty en lache nerdquote:Op maandag 10 december 2007 00:02 schreef arneaux het volgende:
He dat zatte chickie in het bad heb ik eerder in een ander programma gezien volgens mij. Of ben ik nu heel erg spuit 11?
Waarom nou kut alcoholist. Hij heeft maanden niet gedronken en ja hij is nu zat, maar maakt dat hem meteen een alcoholist.quote:Op maandag 10 december 2007 00:02 schreef akveor het volgende:
Kut alcoholist....
Selene wil dat dus ook niet !quote:Op maandag 10 december 2007 00:03 schreef Prospera het volgende:
Lullig dat Selene met je ex zoent![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |