Brian vond het optreden van gisteren wat overdonderend, dus hij heeft wat extra pammetjes gekregen van Flens en daarna lekker vroeg naar bed met Manniequote:Op zondag 9 december 2007 23:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
Eens het is godverdomme misselijkmakend hoe die kut-Flens de touwtjes daar in handen houdt![]()
![]()
Selene is dronken... misschien is Lieke ook best gezellig als ze zoveel op heeftquote:Op zondag 9 december 2007 23:42 schreef akveor het volgende:
Selene vind ik zo best gezellig.... Lieke besmet gewoon de mensen met d';r negatieve zeik kutsfeer
Was Nena op haar mondje gevallenquote:Op zondag 9 december 2007 23:41 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Hallo..... Nena had geen relatie met Huub.
Zou zij dit wel gehad hebben, hadden zij binnen no time knallende ruzie.
Nena was ook niet de makkelijkste en op haar mondje gevallen.
Ze zorgt niet bepaald voor een leuke sfeer...dat is Lieke's manco...quote:Op zondag 9 december 2007 23:42 schreef akveor het volgende:
Selene vind ik zo best gezellig.... Lieke besmet gewoon de mensen met d';r negatieve zeik kutsfeer
Lieke hebbe we al eens dronken meegemaakt. DIe wordt er niet veel gezelliger op. Ze wordt dan wel erg natquote:Op zondag 9 december 2007 23:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Selene is dronken... misschien is Lieke ook best gezellig als ze zoveel op heeft
Fantastische film!quote:Op zondag 9 december 2007 23:43 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Alexandre DumbAss hehe (uit The Shawshank Redemption)
Van het huilen zekerquote:Op zondag 9 december 2007 23:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
Lieke hebbe we al eens dronken meegemaakt. DIe wordt er niet veel gezelliger op. Ze wordt dan wel erg nat
Ze kan toch ook geen goede vriendin zijn?!quote:Op zondag 9 december 2007 23:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Fantastische film!
Ik snap er niks meer van. Serieus, als je zo'n goede vriendin bent dan ga je toch niet zo doen.
Huub wil alweer zoenen.
The Shawshank Redemption = The Count Of Monte Cristo, maar dan in meer recente tijd. Daarom is de verwijzing in TSR naar TCOMC ook zo grappig.quote:Op zondag 9 december 2007 23:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Fantastische film!
Ik snap er niks meer van. Serieus, als je zo'n goede vriendin bent dan ga je toch niet zo doen.
Huub wil alweer zoenen.
En dat is precies van Huub haar al 2 weken probeert uit te leggen. Maar op deze manier is het natuurlijk wel de ultieme backstab (als ze gaan zoenen en dat zit er wel een beetje in)quote:Op zondag 9 december 2007 23:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze kan toch ook geen goede vriendin zijn?!
A. Ze kennen elkaar net
B. Ze zitten in een spel waarin niemand te vertrouwen is, en niemand je vriend is.
jij weet blijkbaar iets wat lieke WEL leuk vind???quote:Op zondag 9 december 2007 23:46 schreef schatje het volgende:
Lieke vindt het denk ik niet leuk dat Huub in de jacuzzi zit met Selena.
Ik blijf nog even op...........quote:Op zondag 9 december 2007 23:50 schreef Johnny_Berra het volgende:
Lieke brandt zo los, Jaap leg je boek maar vast weg.......
Ramptoeristquote:Op zondag 9 december 2007 23:51 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Ik blijf nog even op...........
HEAR HEARquote:Op zondag 9 december 2007 23:50 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
jij weet blijkbaar iets wat lieke WEL leuk vind???
Dan is het net zo goed Huub die aan backstabbing doet natuurlijk....quote:Op zondag 9 december 2007 23:48 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En dat is precies van Huub haar al 2 weken probeert uit te leggen. Maar op deze manier is het natuurlijk wel de ultieme backstab (als ze gaan zoenen en dat zit er wel een beetje in)
Ja maar zij voelen elkaar heel goed aan, vinden ze zelf en dat constante geklef.quote:Op zondag 9 december 2007 23:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze kan toch ook geen goede vriendin zijn?!
A. Ze kennen elkaar net.
B. Ze zitten in een spel waarin niemand te vertrouwen is, en niemand je vriend is.
Waar, maar de verstandhouding tussen die twee is op het ogenblik nou niet echt goed te noemen. Zover Lieke weet is Selene haar alllllllerbeste vriendinnetjequote:Op zondag 9 december 2007 23:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan is het net zo goed Huub die aan backstabbing doet natuurlijk....
Die had nu in de tuin staan zingen. Ik kan niet zeggen dat ik die flapdrol 1 seconde heb gemistquote:Op zondag 9 december 2007 23:51 schreef Borga het volgende:
Je zou bijna naar Dennix gaan verlangen
Tuurlijk voelen ze elkaar heel goed aan, Selene is de actrice van deze maand en speelt haar rol met verve.quote:Op zondag 9 december 2007 23:53 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja maar zij voelen elkaar heel goed aan, vinden ze zelf en dat constante geklef.
Hopelijk gaan Lieke's ogen wat betreft Selene want zij verdedigt haar met hand en tand.
Ik snap er helemaal niks meer van. Na Dennis en Nadia dacht ik dat ik wel weer structuur zou krijgen zoals in den beginne maar het wordt alleen maar vager.
Tja, daar word je wel vrolijk van.......quote:
Wie is dat ? Nooit gezien ! Nooit gehoord . Zong ie of zo ?quote:Op zondag 9 december 2007 23:51 schreef Borga het volgende:
Je zou bijna naar Dennix gaan verlangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |