Dan wordt het hoog tijd voor het grote hoeheetdietrainervanheracles topicquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:22 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten, heeft verder ook niets met zijn kwalititeiten als trainer te maken natuurlijk.Je weet niet half hoe blij we hier waren met die 0-5.
Onder Bosz pakten we 16 van de 34 punten in uitwedstrijden, onder Brood wonnen we geen enkele keer en werd er gesproken alsof wel echt alleen in thuiswedstrijden konden voetballen (onder Brood waren veel van de overwinningen ook door 1 of 2 uitgevoerde counters/ toevalstreffers en een brilante Pieckenhagen).
Nu hebben we nieuwe technische staff met een totaal vernieuwde speelstijl (niet meer alleen lange ballen) en ze laten gelukkig zien dat er weer gevoetbald wordt en niet alleen weg is weg voetbal. De cijfers, 12 uit 5 met slechts 2 tegentreffers spreken voor zich.
Zal daar iemand op zitten te wachten?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:46 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dan wordt het hoog tijd voor het grote hoeheetdietrainervanheracles topic
Die spits met nummer 8, Lakic ofzo? Die vond ik wel aardig. Overigens vond ik Heracles gediciplineerd spelen. Heel wat anders dan VVV, wat met 11 individuen speelde. Alleen Reekers was aardig en laat die nu net een Heracles verleden hebben...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:22 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten, heeft verder ook niets met zijn kwalititeiten als trainer te maken natuurlijk.Je weet niet half hoe blij we hier waren met die 0-5.
Onder Bosz pakten we 16 van de 34 punten in uitwedstrijden, onder Brood wonnen we geen enkele keer en werd er gesproken alsof wel echt alleen in thuiswedstrijden konden voetballen (onder Brood waren veel van de overwinningen ook door 1 of 2 uitgevoerde counters/ toevalstreffers en een brilante Pieckenhagen).
Nu hebben we nieuwe technische staff met een totaal vernieuwde speelstijl (niet meer alleen lange ballen) en ze laten gelukkig zien dat er weer gevoetbald wordt en niet alleen weg is weg voetbal. De cijfers, 12 uit 5 met slechts 2 tegentreffers spreken voor zich.
Dat heb ik bij de helft van de persoonstopics.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:48 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zal daar iemand op zitten te wachten?
Lakic ja, dit seizoen is hij gehuurd van Hertha BSC. Die hebben hem natuurlijk niet voor niets gehaald en ook Kroatisch jeugdinternational ben je niet zomaar.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:53 schreef JLSB het volgende:
[..]
Die spits met nummer 8, Lakic ofzo? Die vond ik wel aardig. Overigens vond ik Heracles gediciplineerd spelen. Heel wat anders dan VVV, wat met 11 individuen speelde. Alleen Reekers was aardig en laat die nu net een Heracles verleden hebben...
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zo goed als zeker rond met ADO voor een langdurig contract aldus het AD.
Met VVV heeft hij dit seizoen tot dusver goed gepresteerd. Als ze niet degraderen dan kan hij het seizoen daarna zich niet echt veel meer verbeteren.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
als hij van VVV nu overstapt naar ADO spoort ie echt helemaal niet...
true...maar met die redenatie zijn al eerder trainers ingestapt bij ADO.... Ik denk dat je je aan die club gewoon niet moet willen branden in deze fase... Ga dan naar een club, waar op zijn minst geen faillissement dreigt (MVV ofzo).quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:07 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Met VVV heeft hij dit seizoen tot dusver goed gepresteerd. Als ze niet degraderen dan kan hij het seizoen daarna zich niet echt veel meer verbeteren.
Bij ADO is de kans op een succes groter, die club is nu op sterven na dood en op dit moment wordt de organisatie neergezet om daar gestructureerd te bouwen naar een vaste plaats in de hoogste divisie van het Nederlandse voetbal.
En bij KVM kon Wetzel niet met de druk van het moeten presteren de druk van het publiek omgaan.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:07 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Met VVV heeft hij dit seizoen tot dusver goed gepresteerd. Als ze niet degraderen dan kan hij het seizoen daarna zich niet echt veel meer verbeteren.
Bij ADO is de kans op een succes groter, die club is nu op sterven na dood en op dit moment wordt de organisatie neergezet om daar gestructureerd te bouwen naar een vaste plaats in de hoogste divisie van het Nederlandse voetbal.
Ik hoop dat hij een keer afgestraft gaat worden voor die bluf van hem, ik heb hem in november of december namelijk echt horen zeggen dat het ontlopen van de nacompetitie het doel was geworden.quote:Wetzel gelooft niet in ontlopen nacompetitie
VVV-Venlo richt zich op de nacompetitie. De Limburgers kunnen op papier nog gemakkelijk uit de degradatiezorgen klimmen, maar coach Andre Wetzel heeft de hoop opgegeven. "Voornaamste doel is dat we van de achttiende plaats wegblijven."
Het verschil tussen VVV en De Graafschap, dat momenteel op een veilige plek staat, bedraagt slechts drie punten. Met nog drie duels voor de boeg lijkt dat gat te dichten, maar Wetzel denkt al aan de nacompetitie. "Nacompetitie is nu onze doelstelling, maar dat was het hele seizoen al zo", verklaarde de coach in de Telegraaf.
VVV ontmoet aankomende zondag het kwakkelende AZ, waarna het vervolgens nog tegen Roda JC en De Graafschap speelt. Wetzel heeft gemengde gevoelens bij het naderende einde van de competitie. "Ik zie de duels met de nodige zorg, maar ook met vertrouwen tegemoet", aldus de oefenmeester.
http://www.nrc.nl/sport/a(...)t_ook_PSV_in_bedwangquote:VVV ontpopt zich zo langzamerhand als de revelatie van de eredivisie. De verwachtingen van de club die vorig seizoen via de nacompetitie promoveerde waren vooraf bescheiden. Een achttiende en laatste plaats op de ranglijst diende voorkomen te worden, zo luidde de doelstelling. Na een desastreus begin – VVV verloor acht van de eerste negen wedstrijden – onderging de ploeg een gedaantewisseling. In de tien duels die volgden verzamelde The Good Old maar liefst zestien punten. De ambities zijn inmiddels bijgesteld. Wetzel: „We gaan nu voor de vijftiende plaats op de ranglijst.”
http://www.vi.nl/Achtergr(...)lectieVersterken.htmquote:Was eerst 'niet laatste worden' het credo, nu mikt de oefenmeester op handhaving zonder nacompetitie.
Hier in de regio wordt dat al snel (en ook door mij) bluf of arrogantie genoemd. En als je al bluft en het pakt niet goed uit dat moet je niet achteraf zeggen dat je doelstelling al het hele seizoen 'niet 18e worden' is geweest.quote:Op woensdag 2 april 2008 19:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat valt toch wel mee? Ik vind voor de 15de plaats gaan na een reeks van 16 punten behalen, waarvan volgens mij een deel thuis tegen de toppers, niet een hele gekke uitspraak. Het zou raar zijn om je ploeg dan te demotiveren.
quote:Op donderdag 3 april 2008 19:29 schreef methodmich het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat hij naar ADO Den Haag gaat, om die club weer op het hoogste plan te brengen.
quote:Wetzel voor drie jaar naar ADO Den Haag
André Wetzel wordt maandag officieeel gepresenteerd als nieuwe trainer van ADO Den Haag. De huidige trainer van VVV-Venlo volgt in Den Haag Wiljan Vloet op, die naar PSV vertrekt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |