Een Ducati 1098Rquote:Op woensdag 12 december 2007 13:45 schreef koffiekoekje het volgende:
Weet iemand nog dingen voorop mijn verlanglijstje?
hou het netjes
Netjes dat je niet gelijk een Desmosedici opteert.quote:Op woensdag 12 december 2007 14:00 schreef Rib-i het volgende:
Een Ducati 1098R
Of iets anders uit het winkeltje![]()
Iets om je overwaarde in te stekenquote:Op woensdag 12 december 2007 14:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Netjes dat je niet gelijk een Desmosedici opteert.
quote:Op woensdag 12 december 2007 14:00 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Een Ducati 1098R
Of iets anders uit het winkeltje![]()
Nope, daarbij heb ik gewoon tot 640x480 teruggeschaald, en kwaliteit 8 = ca 100 kb is enough.quote:Op woensdag 12 december 2007 13:23 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik had 't over voorbeeldjes voor de klantDaar waren de mailtjes toch voor bedoeld? (die van de 5 tot 6 mb?)
quote:Op woensdag 12 december 2007 13:24 schreef Rib-i het volgende:
Het wordt tijd dat jij je eigen domein gaat maken
www.worldbeater-photofinishing.nl
Kom dan idd slechts 1/3 van de aanschaf te kort.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van kwasakikai danquote:Op woensdag 12 december 2007 14:51 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk niks van DucatiIk wil niks van een bedrijf dat mij in de steek heeft gelaten door te kleine motoren te maken
![]()
En dan zou ik het dus moeten doorverkopen voor minder... en dat in zonde
Jawel, die gaat geen kant op.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:03 schreef Den_Haag het volgende:
Eens kijken of die Triumph er nog staat.
Nee oké dan is het goedquote:Op woensdag 12 december 2007 14:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nope, daarbij heb ik gewoon tot 640x480 teruggeschaald, en kwaliteit 8 = ca 100 kb is enough.![]()
Ze hoeven het ook niet zelf te kunnen drukken. WB behoud de originelen.![]()
Naar de drukker moet je wel, en bestanden mailen van 6 MB kan spannend zijn.
Tot vorig jaar was mijn eigen inbox nog max 1.4 MB. Overgebleven uit de prehistorie.![]()
quote:Op woensdag 12 december 2007 15:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jawel, die gaat geen kant op.![]()
Start je eigen reclame foto bureauquote:Op woensdag 12 december 2007 14:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Ik zit te lunchen. Beetje laat, zat al +7 uur zonder eten.
Lastige vragen alom.. kan niet meer nadenken..
quote:[..]
Kom dan idd slechts 1/3 van de aanschaf te kort.
Ah okay... Die komt dan ook op mijn Wishlist ergens bovenaan bij onbereikbare doelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die man van de scoot belde vanmiddag, en heeft deze nog staan voor weinig.quote:
ff scrollen.quote:hier die foto's van de suzuki gsx 600 f.
vraagprijs daarvoor is 1450 euro hij is van bouwjaar 95 en rijd perfect.
kijk maar wat je ermee kan zo niet kan ik mijn schoonvader ermee verblijden.
¤65.000 of ¤69.000 meen ik.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:36 schreef Rib-i het volgende:
Ah okay... Die komt dan ook op mijn Wishlist ergens bovenaan bij onbereikbare doelen
En nu is hij eindelijk opgestaanquote:Op woensdag 12 december 2007 18:50 schreef bvvt het volgende:
eind augustus had ik een fietser omver gereden.
Ja, idd - ergens rinkelt er een belletjequote:Op woensdag 12 december 2007 19:05 schreef ikookhier het volgende:
Iets zegt me dat Lotte (-XX-) jarig is![]()
Gefeliciteerd Lot![]()
Was bekendquote:Op woensdag 12 december 2007 19:11 schreef bvvt het volgende:
Dat heb ik in oktober al eens uitgelegd
eind augustus. Mooie regenachtige dag. Ik lekker op weg naar mijn werk slaat voor mijn neus een fietser plotsklaps links af. En dat dus midden voor mijn voorwiel.
Ik vol in de remmen en met de fietser meedraaien om de fietser te ontwijken.
Op een plaats waar je dat niet verwacht. 15 meter voor de afslag naar een fietspad.
Bleek daar een sluiproute te lopen.
Dat wou ik wetenquote:Resultaat: ik in de berm onderuit en de motor tegen zo'n broodje dat je normaal aan het eind van een parkeervak vind. Totale schade 679,83.
en die krijg ik nu terug (met wettelijke rente)
Goeie zaakquote:Oftewel: de fietser is niet vogelvrij zoals nu blijkt.
Ik heb geen bevestigende bronquote:Op woensdag 12 december 2007 19:05 schreef ikookhier het volgende:
Gefeliciteerd Lot![]()
ik krijg berichten van een bron die ik liever geheim houquote:Op woensdag 12 december 2007 19:33 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik heb geen bevestigende bron
quote:Op woensdag 12 december 2007 19:46 schreef ikookhier het volgende:
[..]
ik krijg berichten van een bron die ik liever geheim hou
Bron is nog lang niet jarigquote:Op woensdag 12 december 2007 19:47 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Feliciteer je bron dan maar namens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
Dan heeft mijn bron me verkeerd ingelicht over jouw bron...quote:
quote:Koffiekoekjeheb je al een nieuwe uitlaat *
![]()
*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.briljant
dat ik daar nog niet aan gedacht had
Nieuwe banden had ik al wel
![]()
quote:Op woensdag 12 december 2007 19:59 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dan heeft mijn bron me verkeerd ingelicht over jouw bron...![]()
[..]briljant
Ik heb het fotoboek/profiel bekekenquote:Op woensdag 12 december 2007 19:33 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik heb geen bevestigende bron
Uiteraard de Ixilquote:Op woensdag 12 december 2007 20:04 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Bronnen![]()
Waar zijn de foto's
deez
Maar hoe betrouwbaar is -XX-quote:Op woensdag 12 december 2007 20:05 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ik heb het fotoboek/profiel bekeken
en die zegt dat -XX- jarig zou zijn
Ehhh, ja, want ik geloof echt niet dat ze al 27 zou zijn..........quote:Op woensdag 12 december 2007 20:07 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Uiteraard de Ixil![]()
![]()
[..]
Maar hoe betrouwbaar is -XX-![]()
Maby it's all a big scam![]()
Kunnen we eindelijk met zn tweeen herrie schoppenquote:
Ze is geboren op maandag 12 december 1988 ,volgens bron,maar zeker weten doe ik het niet natuurlijkquote:Op woensdag 12 december 2007 20:09 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ehhh, ja, want ik geloof echt niet dat ze al 27 zou zijn..........
Befjan heeft zich ook nog niet gemeld, dus ze zou eventueel echt jarig kunnen zijnquote:Op woensdag 12 december 2007 20:09 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ehhh, ja, want ik geloof echt niet dat ze al 27 zou zijn..........
Jeujquote:Op woensdag 12 december 2007 20:10 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Kunnen we eindelijk met zn tweeen herrie schoppen
Zo klinkt i idd nog lekkerderquote:Op woensdag 12 december 2007 20:12 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Befjan heeft zich ook nog niet gemeld, dus ze zou eventueel echt jarig kunnen zijn
[..]
Jeuj![]()
http://media.putfile.com/Kawasaki-ER6F-with-Ixil-exhaust
Dit is het betere verkoop filmpje. klinkt ie beter
Kan ook zijn dat ze toen pas bij de gemeente is aangegeven, en dat ze nu ruim in de 30 isquote:Op woensdag 12 december 2007 20:11 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ze is geboren op maandag 12 december 1988 ,volgens bron,maar zeker weten doe ik het niet natuurlijk![]()
580 ofzoquote:Op woensdag 12 december 2007 20:17 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Zo klinkt i idd nog lekkerderwat kost nou zoiets
Nog meer dan mn Akraquote:
Mocht er een moment komen dat ik teveel geld over heb, dan...quote:Op woensdag 12 december 2007 20:19 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Nog meer dan mn Akra![]()
maar blijft het zeker waard
![]()
¤ 586 lees ik net,dat wordt onderhandelenquote:Op woensdag 12 december 2007 20:24 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Mocht er een moment komen dat ik teveel geld over heb, dan...bank hangen
Hoor je weer stemmetjesquote:Op woensdag 12 december 2007 19:05 schreef ikookhier het volgende:
Gefeliciteerd Lot![]()
Volgens mij is hij z'n eigen bronquote:Op woensdag 12 december 2007 19:59 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dan heeft mijn bron me verkeerd ingelicht over jouw bron...![]()
[..]briljant
Vanaaf direct uit het werk e.a. opgehaald bij de drukker.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:36 schreef Rib-i het volgende:
Start je eigen reclame foto bureauik bezorg je wel een eerste opdracht om te kijken of je met de "Groten" mee kan
(KvKnr. niet vergeten)
Beetje jammer dat bedrag.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:11 schreef bvvt het volgende:
Resultaat: ik in de berm onderuit en de motor tegen zo'n broodje dat je normaal aan het eind van een parkeervak vind. Totale schade 679,83.
en die krijg ik nu terug (met wettelijke rente)
Bij letselschade beslist de rechter helaas wel anders zei de marechaussee tijdens de voortgezette rijopleiding.quote:Oftewel: de fietser is niet vogelvrij zoals nu blijkt.
quote:Op woensdag 12 december 2007 22:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vanaaf direct uit het werk e.a. opgehaald bij de drukker.
Ze waren DIK tevreden, en de kosten werden onverwacht met 200% vergoed.![]()
De leverancier hiervoor kon deze kwaliteit 'nooit niet' leveren.![]()
![]()
Maar niet gezegd dat het mijn eerste keer was.![]()
Met pasen, valentijn etc gaan ze weer speciale acties maken en drukwerk bestellen.![]()
![]()
![]()
En of ik ff snel met de uitklapfolder wil komen, en de wijnkaart, en de menukaart, en de visitekaartjes.![]()
WB heeft eigenlijk al genoeg te doen.![]()
[..]
Beetje jammer dat bedrag.
Ik had ooit een deukje in mijn tank die er bij aankoop van de motor al zat en kreeg al meer.![]()
[..]
Bij letselschade beslist de rechter helaas wel anders zei de marechaussee tijdens de voortgezette rijopleiding.Gelukkig niet van toepassing.
![]()
Ik ben net pas thuis en heb eindelijk mijn pakketje opengemaakt.![]()
[ afbeelding ]
Nieuwe voetsteunrubbers, remschijf
, en remblokken.
![]()
Dit komt helemaal goed. Kan bijna niet wachten na twee maanden 'rijvrij'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |