quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
Mailverkeer van vanmiddag over duttende collega(van beneden naar boven lezen):
[..]
we waren net te laat voordat ie het door had![]()
In z'n onderste quote dusquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:42 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
geen antwoord gezien. ga weer ff zoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarna snel naar de zaak om nog 1.5 uur puin te ruimen.![]()
En nu weer snel Photoshoppen thuis.![]()
![]()
met name de troep op de weg.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:03 schreef Geerd het volgende:
Welk bagger weer, hele dag zon.
Volgens mij elke nacht?quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:14 schreef Geerd het volgende:
Hebben ze alweer gestrooid daaro dan?
2 weken terug 1x hiero, en met al die regen van nu valt het allemaal nog wel mee met die pekel.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:18 schreef Cageon het volgende:
[..]
Volgens mij elke nacht?![]()
Lijkt me ook niet dat het allemaal zo in eens weg is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.5 minuten later..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:58 schreef Worldbeater het volgende:
Joho, joho
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.5 minuten later..geen scoot voor jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:
Geld staat nog niet op de rekening, duurt een paar dagen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:02 schreef Cageon het volgende:
geen scoot voor jou?
quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Geld staat nog niet op de rekening, duurt een paar dagen.
En ik kan er geen vrij voor nemen om op te halen.
Hij kan em deze week niet ophalenquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:07 schreef Cageon het volgende:
[..]
De taal die gesproken wordt is ook niet echt helder![]()
Ik geloof graag dat er pekel ligt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:26 schreef koffiekoekje het volgende:
Een blondje wilde gaan vissen op het ijs.
Ze had vele boeken over het onderwerp gelezen, schafte de nodige spullen aan en ging naar het ijs.
Nadat ze haar comfortabele stoeltje op het ijs zette, maakte ze een ronde opening in het ijs.
Op eens donderde een stem vanuit de hemel: "HIER ZIT GEEN VIS."
Geschrokken verplaatste het blondje zich naar een andere plaats op het ijs.
Ze zette haar stoeltje neer en wilde weer een gat in het ijs maken.
Opnieuw hoorde ze een stem donderen vanuit de hemel: "HIER ZIT GEEN VIS."
Het blondje, zeer bezorgd, verplaatste zich naar de andere kant van het ijs.
Ze zette haar stoeltje weer neer en wil opnieuw een gat in het ijs maken.
Opnieuw hoorde ze de stem: "HIER ZIT GEEN VIS."
Ze stopt, kijkt naar de hemel en roept: "BENT U DAT GOD?"
De stem antwoordde:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank u
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:49 schreef Worldbeater het volgende:
Rib-i kan zich beter zorgen maken wat zijn dochter op haar zolderkamertje uitspookt.
WB zit weer filmpjes te kijken van rib-i's dochterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
Voor 5 euro anaal gestort doet ze een shirt uit.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:28 schreef ikookhier het volgende:
WB zit weer filmpjes te kijken van rib-i's dochter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen de drukker is zakelijk, WB is puur met liefdewerk oud papier bezig.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:54 schreef BazzieK het volgende:
Kenker zeg, wat voor een knakenbende is het zakenlevenGoedkope fotosoeps, versturen naar digibete drukkers via megaupload enz
Ik durf alleen niet de mail te openen of die twee Jpeg bestanden van 5.66 en 4.08 MB wel zijn aangekomen.![]()
Try again.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:32 schreef Geerd het volgende:
http://www.gvebikes.nl/Content/test_inlinframe.asp
31000 op de teller en 1900,- inclu op 25 kw.
Is dat een redelijke prijs?
Voor een kameraad.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Voor 5 euro anaal gestort doet ze een shirt uit.
Als voorbeeld materiaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Alleen de drukker is zakelijk, WB is puur met liefdewerk oud papier bezig.
Ik durf alleen niet de mail te openen of die twee Jpeg bestanden van 5.66 en 4.08 MB wel zijn aangekomen.![]()
![]()
Als je daar toch in de buurt bentquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:30 schreef Worldbeater het volgende:![]()
Net ff op Marktplaats gekeken. Een lichte 600 zou ook kunnen als hersenloos apparaat.![]()
Vlak(bij) 125 cc.nl voor nog geen zes ruggen.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:10 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Als je daar toch in de buurt bent
quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:49 schreef Worldbeater het volgende:
Rib-i kan zich beter zorgen maken wat zijn dochter op haar zolderkamertje uitspookt.
U hebben mailSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Sterfquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:16 schreef Den_Haag het volgende:
Nergens zeg ik dat ik mee ga. Als hij daar toch gaat kijken kan hij misschien meteen die YZF onder de loep nemen. En nu slapen
quote:
zaterdagnacht had het zo hard geregend, daarna weinig troep op de wegquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:18 schreef Cageon het volgende:
Volgens mij elke nacht?![]()
Lijkt me ook niet dat het allemaal zo in eens weg is.
De 2 hebben anders al stiekem gemeetquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:13 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
![]()
De kans is groter dat WP en ik samen gaan wonen dan dat WB dit weekend met jou naar motoren gaat kijken. Give it a fucking rest.
Klachten?quote:
Week 52 de hele week vrij, genoeg te doen, maar kan ik wel ff iets (samen) plannen.quote:
Neequote:Op woensdag 12 december 2007 10:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Klachten?![]()
![]()
[..]
Week 52 de hele week vrij, genoeg te doen, maar kan ik wel ff iets (samen) plannen.
Tnxquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:19 schreef bvvt het volgende:
U hebben mail
200 Dpi A3 fully glossy raamposter en A5 300 Dpi full glossy 300 grams leaflet om uit te delen.quote:Op woensdag 12 december 2007 10:32 schreef koffiekoekje het volgende:
Nee
Maar als het alleen voorbeeldmateriaal is, is schermresolutie zatscheelt een hoop Mb's
![]()
Ik had 't over voorbeeldjes voor de klantquote:Op woensdag 12 december 2007 11:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tnx, ik doe het liever niet, maar heb het nu al via Jpeg gedaan.
Als het kan nog even de link openhouden als reserve.
Vanmiddag weet ik meer. Hij belt als het klaar is.![]()
[..]
200 Dpi A3 fully glossy raamposter en A5 300 Dpi full glossy 300 grams leaflet om uit te delen.![]()
65 Mb voor de A3 in lagen.
Het wordt tijd dat jij je eigen domein gaat makenquote:Op woensdag 12 december 2007 11:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tnx, ik doe het liever niet, maar heb het nu al via Jpeg gedaan.
Als het kan nog even de link openhouden als reserve.
Vanmiddag weet ik meer. Hij belt als het klaar is.![]()
[..]
200 Dpi A3 fully glossy raamposter en A5 300 Dpi full glossy 300 grams leaflet om uit te delen.![]()
65 Mb voor de A3 in lagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |