Na 17 keer weten we het wel.quote:Op zondag 9 december 2007 21:50 schreef markisboer het volgende:
telegraafartikel wat al tig keer gepost is
Och, je mag haar altijd nog op haar lelijke manier van doen veroordelen. Dat vingertje erbij, opkrassenquote:Op zondag 9 december 2007 21:45 schreef schatje het volgende:
Dus Lieke heeft niet gelogen?
Dan ben ik ook een beetje voorbarig geweest.
En Lieke gaat eruit, want ze wil Huub niet om zich heen hebben. huub schreeuwt meteen weer even dat ze dan maar op moet rotten uit zijn huis.quote:Op zondag 9 december 2007 21:52 schreef Desii het volgende:
Huub gaat ook in de jacuzzi.... wat een dombo is het toch ook
Ja en Lieke stapt eruit.quote:Op zondag 9 december 2007 21:52 schreef Desii het volgende:
Huub gaat ook in de jacuzzi.... wat een dombo is het toch ook
alles goed en wel en voor elk argument valt er wat te zeggen maar ik vindt lieke nu wel overtrokken reageren zegquote:Op zondag 9 december 2007 21:55 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ja en Lieke stapt eruit.
Huub: ik heb zo'n zin om dr zo hard op dr bek te pompen (oid) Teringwijf.
Dit is verdomme MIJN HUIS
Ze vraagt aan je of je dr met rust wilt laten, en wat doe je?![]()
Crybaby.
Luc heeft nog helemaal niet geneukt in de kooi en zal het ook niet doen.. Heb nog nergens bewijsmateriaal gezien.. Met Nadia deed ie alsof en met Selene heb ik ze ook nog nooit echt echt intiem gezien..Knuffeltjes etc ja maar daar blijft het bij.. Dus weg met die fake gast-spelerquote:
Ja en Lieke is arrogant, en haalt t punt aan dat Eric zo tegen m deed, kijk waar ie nu is.quote:Op zondag 9 december 2007 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En Lieke gaat eruit, want ze wil Huub niet om zich heen hebben. huub schreeuwt meteen weer even dat ze dan maar op moet rotten uit zijn huis.
Als ze met rust wil worden gelaten moet ze naar huis gaan.quote:Op zondag 9 december 2007 21:55 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ja en Lieke stapt eruit.
Huub: ik heb zo'n zin om dr zo hard op dr bek te pompen (oid) Teringwijf.
Dit is verdomme MIJN HUIS
Ze vraagt aan je of je dr met rust wilt laten, en wat doe je?![]()
Crybaby.
quote:Op zondag 9 december 2007 21:45 schreef DrsH het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat de relatieproblemen in DGK mij aan mijn reet zullen roesten. Hoofdzaak is dat het spel om zeep geholpen is en dat er op dit moment meer een Cos ontstaat die op andere sites Lotgenoten contact heet oftewel het spiegelen naar de persoonlijke omstandigheden. Ben ik blij dat mijn relatie 1000% in orde is anders ging ik hier misschien wel mee zitten janken![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom spelen gastspelers een groter rol dan de wannabees, ik snap het geen yota van.quote:Op zondag 9 december 2007 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En Lieke gaat eruit, want ze wil Huub niet om zich heen hebben. huub schreeuwt meteen weer even dat ze dan maar op moet rotten uit zijn huis.
Ze heeft toch heel duidelijk tegen m gezegd dat ie dr met rust moet laten? Wat doet ie? Achter dr aan rennen, t kind zegt toch duidelijk dat ze dat niet wilt?quote:Op zondag 9 december 2007 21:56 schreef grazygirl het volgende:
[..]
alles goed en wel en voor elk argument valt er wat te zeggen maar ik vindt lieke nu wel overtrokken reageren zeg
Jaap misschien?quote:Op zondag 9 december 2007 21:57 schreef schatje het volgende:
Waar is Lieke dan heengegaan?
Zo, dat bedoel ik dus......opzouten met die gasten.quote:Op zondag 9 december 2007 21:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Luc heeft nog helemaal niet geneukt in de kooi en zal het ook niet doen.. Heb nog nergens bewijsmateriaal gezien.. Met Nadia deed ie alsof en met Selene heb ik ze ook nog nooit echt echt intiem gezien..Knuffeltjes etc ja maar daar blijft het bij.. Dus weg met die fake gast-speler
Waarschijnlijk aankleden in de slaapkamerquote:Op zondag 9 december 2007 21:57 schreef schatje het volgende:
Waar is Lieke dan heengegaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |