SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefiguurzaagd, of hebben jullie een kettingzaag gebruikt?quote:Vorige week gaven we aan dat we een nieuwe moderator zagen voor DIG
Cirkelzaagje en voor het fijne werk een dremeltjequote:Op zondag 9 december 2007 19:29 schreef Farenji het volgende:
Gefiguurzaagd, of hebben jullie een kettingzaag gebruikt?
quote:Op zondag 9 december 2007 19:16 schreef _Administr8or_ het volgende:
wierihaximus?
Heel veel succes
DankjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dankje zal me best doenquote:Op zondag 9 december 2007 18:53 schreef Godlike02 het volgende:
De nieuwe DIG mod.
Suc6 en veel plezier met de lieve users van DIG..
phluphy for president!
DIG stylequote:Op zondag 9 december 2007 19:32 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Cirkelzaagje en voor het fijne werk een dremeltje
Welkom collega
Of een kloontje maar ben ik nu wat laat mee denkquote:Op zondag 9 december 2007 20:36 schreef FredvZ het volgende:
Misschien moeten we je nick nog veranderen in WyriHaximod
Ban!quote:Op zondag 9 december 2007 20:42 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Of een kloontje maar ben ik nu wat laat mee denk.
Deed ik toch al niet veel, overdag iig niet savonds af en toe raidje en een potje arena. Met laptop met fok aan de me rechter handquote:
quote:
Geen idee ff kijken wat KSC isquote:Op maandag 10 december 2007 12:58 schreef MPG het volgende:
Overigens, Wyri, betekent dit kleurtje dat je nu ook in de KSC komt
KSC is een soort FCSC, maar dan voor de schermen met een paar toffe gewone users erbijquote:Op maandag 10 december 2007 13:57 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Deed ik toch al niet veel, overdag iig niet savonds af en toe raidje en een potje arena. Met laptop met fok aan de me rechter hand.
[..]
[..]
Geen idee ff kijken wat KSC is.
Ah zo, straks maar ff kijkje nemen danquote:Op maandag 10 december 2007 14:09 schreef MPG het volgende:
[..]
KSC is een soort FCSC, maar dan voor de schermen met een paar toffe gewone users erbij
ja, leuke mensen, op die mPG na danquote:Op maandag 10 december 2007 14:09 schreef MPG het volgende:
[..]
KSC is een soort FCSC, maar dan voor de schermen met een paar toffe gewone users erbij
Whehequote:Op maandag 10 december 2007 16:48 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, leuke mensen, op die mPG na dan
wát een baggeruser zeg
neequote:Op maandag 10 december 2007 17:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe
Zal ik donderdag maar thuisblijven dan?
Was ik ook niet van planquote:
quote:Op maandag 10 december 2007 17:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Was ik ook niet van planDat kan ik zelf helemaal niet... een week zonder mn schatje
![]()
Jahoor prima, maar dat had ik het ook al voordat ik modje wasquote:
Dankje, en dankje, nog een paar dagen en dat is dat ook weer zoverquote:Op maandag 10 december 2007 19:17 schreef Merovingian het volgende:
Gefeli met je promotie, en alvast gefeli voor je verjaardag![]()
@ Godlike, nog steeds blauw?
quote:Op zondag 9 december 2007 19:52 schreef WyriHaximus het volgende:
Was ff eten en de kertsboom naar binnen halen(ow en 3 extra cavia's en een konijn)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |