Tipsch, heb je het gelezen ? De strijd over Jensen is nog niet verloren. Zowel Huub als Jaap hebben het vandaag weer naar achter doorgebeldquote:
Ah, bedanktquote:Op zondag 9 december 2007 18:22 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Tipsch, heb je het gelezen ? De strijd over Jensen is nog niet verloren. Zowel Huub als Jaap hebben het vandaag weer naar achter doorgebeld
quote:Op zondag 9 december 2007 18:20 schreef yellowfirst het volgende:
Amanda zit al weer paraat aan tafel...........
Delletje speciaal?quote:Op zondag 9 december 2007 18:27 schreef Kaleddis het volgende:
Volgens mij gaat het ruzie aan tafel worden.
En ik heb ook trek in frituur![]()
quote:Op zondag 9 december 2007 18:37 schreef schatje het volgende:
Dimitri heeft een vriendin. Maar dat mogen ze niet zeggen. Hij moet als vrijgezel bekend staan.
Ut hangt in de lucht. Zemel en zeur zijn in da mood daarvoor.quote:Op zondag 9 december 2007 18:32 schreef tipsch het volgende:
[..]
Delletje speciaal?Waarom komt er ruzie?
Ik denk dat die dag nooit gaat komen.quote:Op zondag 9 december 2007 18:38 schreef rooie3 het volgende:
Zo word nu tijd dat Amanda en Brian eens tv gaan leveren.
Ik ook niet.Maar blijf het gewoon elke dag roepenquote:Op zondag 9 december 2007 18:40 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik denk dat die dag nooit gaat komen.
Dit zal toch wel het laatste avondje zijn voor Selene, vind het allemaal maar lang duren. En die Luc ook, wegwezen. Lekkerquote:Op zondag 9 december 2007 18:37 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ut hangt in de lucht. Zemel en zeur zijn in da mood daarvoor.
Ben ondertussen biefstuk met patat aan het maken.![]()
Klopt, die vriendin had hij volgens mij al voordat hij de kooi in ging (tis iig niets nieuwsquote:Op zondag 9 december 2007 18:37 schreef schatje het volgende:
Dimitri heeft een vriendin. Maar dat mogen ze niet zeggen. Hij moet als vrijgezel bekend staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |