Geen puistjes.quote:
De Jumbooooooo.quote:Op zondag 9 december 2007 16:55 schreef CarOnline het volgende:
Ik mocht van mn klasgenoten niet mee naar de Jumbo en de Olifant. Ken je dat ook APK?
quote:Op zondag 9 december 2007 16:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou, dat was zaterdag 12 september 1993! Toen kreeg ik een gulden extra!![]()
Ik ging van 7,50 naar 8,50 en ik heb er plakplaatjes voor mn Panini boek voor gekocht.
Hey prutser....hoe ver ben je met je was?quote:
Nog 35 minuten en daarna waarschijnlijk nog een rondje met bleekwater.quote:Op zondag 9 december 2007 17:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hey prutser....hoe ver met je met je was?
jE LUISTERD WEL NAAR ME??!!quote:Op zondag 9 december 2007 17:21 schreef APK het volgende:
[..]
Nog 35 minuten en daarna waarschijnlijk nog een rondje met bleekwater.
Laat lekker lichtblauw joh....wie draagt er nu nog witte kleding....quote:Op zondag 9 december 2007 17:21 schreef APK het volgende:
[..]
Nog 35 minuten en daarna waarschijnlijk nog een rondje met bleekwater.
En dan lekker insmeren met Zwitsal baby bodylotion?quote:Op zondag 9 december 2007 17:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Laat lekker lichtblauw joh....wie draagt er nu nog witte kleding....
Ruikt best lekker.....quote:Op zondag 9 december 2007 17:26 schreef APK het volgende:
[..]
En dan lekker insmeren met Zwitsal baby bodylotion?
Daar komen die licht blauwe pluisjes dus vandaan.quote:
Hi muisje......fijne dag gehad?quote:Op zondag 9 december 2007 17:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar komen die licht blauwe pluisjes dus vandaan.
klinkt als schimmelquote:Op zondag 9 december 2007 17:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik verwacht nu inderdaad een tsunami aan lichtblauw belly button fluff.quote:Op zondag 9 december 2007 17:28 schreef Soury het volgende:
Ja hoor geen ruk gedaanquote:Op zondag 9 december 2007 17:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hi muisje......fijne dag gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |