Hahaha!quote:Op zondag 9 december 2007 16:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Een vrouw van 26 die de schade gaat inhalen..
Vertel nog eens, over die keer toen je zomaar een gulden extra zakgeld kreeg.quote:Op zondag 9 december 2007 16:30 schreef CarOnline het volgende:
Ah er waren ook leuke momenten bij vanaf mn 17e tot mn 24e
Stoer.quote:Op zondag 9 december 2007 16:34 schreef Lobasca het volgende:
Ik ben op mijn 16e een keer door een loser opgewacht en geschopt en geslagen omdat ik lelijk tegen zijn vriendin had gedaan, één of ander dom wijf bij mij in de klas. Ik lachtte hem recht in zijn bek uit.
Ik heb ook een keer een hele groep wijven tegen me over gehad in een discotheek omdat het vriendje van één van hen met mij een babbeltje maakte. Pfff... moet ik dat bij mezelf zoeken, of bij hen laten?quote:Op zondag 9 december 2007 16:41 schreef debuurvrouw het volgende:
ik vond (en vind) de kift onder wijven altijd het ergst.... ze hebben me flink het leven zuur gemaakt. ik zou het nooit over willen doen, 16 zijn....
Nou, dat was zaterdag 12 september 1993! Toen kreeg ik een gulden extra!quote:Op zondag 9 december 2007 16:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Vertel nog eens, over die keer toen je zomaar een gulden extra zakgeld kreeg.
Laat maar zitten tot half januari... misschien kom je 'onbevlekt' terugquote:
Kijk daar heb je dan weer geen last van als je de straat bijna niet op durftquote:Op zondag 9 december 2007 16:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer een hele groep wijven tegen me over gehad in een discotheek omdat het vriendje van één van hen met mij een babbeltje maakte. Pfff... moet ik dat bij mezelf zoeken, of bij hen laten?
Stond daar ook wel met zweet in mijn handen, maar liet me niet door een paar jaloerse kutjes wegjagen...quote:Op zondag 9 december 2007 16:47 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Kijk daar heb je dan weer geen last van als je de straat bijna niet op durft![]()
Ellek nadeel hep zn voordeel
Vol d'r op rossen bij de grootste boerin van het stel.quote:Op zondag 9 december 2007 16:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer een hele groep wijven tegen me over gehad in een discotheek omdat het vriendje van één van hen met mij een babbeltje maakte. Pfff... moet ik dat bij mezelf zoeken, of bij hen laten?
Wat mooi.quote:Op zondag 9 december 2007 16:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou, dat was zaterdag 12 september 1993! Toen kreeg ik een gulden extra!![]()
Ik ging van 7,50 naar 8,50 en ik heb er plakplaatjes voor mn Panini boek voor gekocht.
Zeker, degene met de grootste muil als eerste aanpakken, druipt het gevolg vanzelf afquote:Op zondag 9 december 2007 16:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Vol d'r op rossen bij de grootste boerin van het stel.
Bestond Girl Power toen al?!quote:Op zondag 9 december 2007 16:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Stond daar ook wel met zweet in mijn handen, maar liet me niet door een paar jaloerse kutjes wegjagen...
en ja, ik had een paar lokken haar uit iemands hoofd getrokken, zoals het hoort
Hoe laatquote:
En wat is daar erg aan?quote:
Giro 555quote:Op zondag 9 december 2007 16:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat mooi.![]()
Nee, dan de kindertjes in Afrika.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |