Dan moet je die troep niet posten.quote:Op zondag 9 december 2007 17:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Fijn, nu heb ik dankzij indah straks een note of misschien wel een ban.
en morgen weer werken?quote:Op zondag 9 december 2007 17:06 schreef JortK het volgende:
Zo [afbeelding]
Lekker het hele weekend geklust in me nieuwe huis [afbeelding]
Jortquote:Op zondag 9 december 2007 17:06 schreef JortK het volgende:
Zo
Lekker het hele weekend geklust in me nieuwe huis
PVquote:
WDzquote:
quote:Op zondag 9 december 2007 17:06 schreef JortK het volgende:
Zo
Lekker het hele weekend geklust in me MIJN nieuwe huis
dat weet ik tochquote:Op zondag 9 december 2007 17:09 schreef MPG het volgende:
[..]
lekker
[..]
[..]
[..]
Goed bezig
[..]
genzenloze nieuwsgierigheid
preciesquote:
is al dichtquote:Op zondag 9 december 2007 17:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
hier; ik kwam Dirkh tegen bij de GESTAPO
whehequote:Op zondag 9 december 2007 17:11 schreef Muck het volgende:
[..]
dat weet ik toch
héérlijk is dat
[..]
precies
Volgens mij vroeg Indah waar je het over had, hij vroeg niet of je een link wilde plaatsen naar die bagger. En dan nog, je begon er zelf overquote:Op zondag 9 december 2007 17:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hij vroeg er zelf om.
UITLOKKING!!11!1
mag ik een ban?quote:Op zondag 9 december 2007 17:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij vroeg Indah waar je het over had, hij vroeg niet of je een link wilde plaatsen naar die bagger. En dan nog, je begon er zelf over [afbeelding].
doei he.. leuk je gekend te hebbenquote:Op zondag 9 december 2007 17:12 schreef Sebasser het volgende:
Iedereen is tegen mij. ;!( ! [afbeelding] [afbeelding] IK GA ZELFMOORD PLEGEN HOOR [afbeelding] ! ! !1
*mesje overhandigtquote:Op zondag 9 december 2007 17:12 schreef Sebasser het volgende:
Iedereen is tegen mij. ;!( !![]()
IK GA ZELFMOORD PLEGEN HOOR
! ! !1
en al ben ik wel schuldig, ik zit lekker toch in Indonesiequote:Op zondag 9 december 2007 17:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij vroeg Indah waar je het over had, hij vroeg niet of je een link wilde plaatsen naar die bagger. En dan nog, je begon er zelf over [afbeelding].
Ik ben vrijdag begonnen met hardlopenquote:
owh, zo ver had ik nog niet gekekenquote:Op zondag 9 december 2007 17:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Al maanden.
Maar het was wel een goed topic.
En nu pas gestopt? Geen wonder dat je spierpijn hebt!quote:Op zondag 9 december 2007 17:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben vrijdag begonnen met hardlopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |