Wat mij trouwens opvalt is dat de aftakeling van Anderlecht eigenlijk samenvalt met de fysieke & mentale aftakeling van de hoogbejaarde Constant Van den Stock. (die dementerend is). Tot aan het laatste grote moment (Antheunis) leidde hij zelf nog de club met Michel Verschueren. Nadat hij het fysiek moest laten afweten (en later ook mentaal) is het met z'n zoon Roger en die Van Holsbeeck helemaal fout aan het lopen met Anderlecht. Vooral als je hun aankoopbeleid ziet en de aanstelling van hun trainers ...quote:Op zondag 16 december 2007 15:01 schreef Radegast het volgende:
Nu nog verliezen van Getafe en het feest voor Anderlecht is compleet...
Inderdaad... het is al vriendjespolitiek wat de klok slaat bij RSCA. Da's dan ook de enige verklaring waarom een man als Philippe Collin in het bestuur zit. Het groot licht dat miskoop Triguinho binnenhaalde met de woorden: "Toen ik zag dat in de Champions' League veel wedstrijden door een Braziliaan beslist werden, dacht ik: wij moeten óók een Braziliaan hebben!"quote:Op zondag 16 december 2007 15:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Wat mij trouwens opvalt is dat de aftakeling van Anderlecht eigenlijk samenvalt met de fysieke & mentale aftakeling van de hoogbejaarde Constant Van den Stock. (die dementerend is). Tot aan het laatste grote moment (Antheunis) leidde hij zelf nog de club met Michel Verschueren. Nadat hij het fysiek moest laten afweten (en later ook mentaal) is het met z'n zoon Roger en die Van Holsbeeck helemaal fout aan het lopen met Anderlecht. Vooral als je hun aankoopbeleid ziet en de aanstelling van hun trainers ...
Kleurloos? Het was een bijzonder leuke match. Geen wereldmatch neen, maar wel een wedstrijd die 90 minuten lang wist te onderhouden met twee teams die ook wilden voetballen en aanvallen, ondanks de rampzalige staat van het veld. Het waren geen kansen bij de vleet neen, maar dat maakt een match niet per definitie kleurloos.quote:Op zondag 16 december 2007 14:50 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dit is toch echt een kleurloze match ? Wat heen en weer schoppen en nauwelijks kansen aan beide kanten ...
Ga ik niet mee akkoord!quote:Op zondag 16 december 2007 15:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zolang Anderlecht een basis heeft met kutvoetballers als Polak, Théréau en Van Damme, aangevuld met matige prullen zoals Juhasz, dan gaan ze uiteraard nooit iets voorstellen dit seizoen.
Dat kun je de competitie toch niet aandoen. Je verstoort hiermee de expansiegedachten van een verrassend goed spelende club.quote:Op zondag 16 december 2007 15:52 schreef Necatrix het volgende:
De enige uitweg die ik trouwens nog zie voor paars-wit is tijdens de winterstop is de volledige ploeg + trainer van Cercle over te kopen, zoals we deden destijds met KVM. Albert, Emmers, Bosman, Rutjes, Versavel...
We zijn immers nog altijd de rijkste club van België... al wil ik weleens zien of dat nog zo is als Herman weereens een paar miljoentjes het raam uitgooit voor een kreupele 43-jarige Pool en een kleine, uitgemergelde spits uit de Ethiopische tweede klasse.
Tjah , dat kan nog zo zijn maar de tijden veranderen hé. Destijds kon Anderlecht gewoon de beste spelers van de subtoppers en middenmoters in België opkopen als die te gevaarlijk werden. Als ze dat nu willen doen komt er voor de echt betere spelers altijd nog wel een Rus ofzo langs die nog net wat rijker is hoor ...quote:Op zondag 16 december 2007 15:52 schreef Necatrix het volgende:
We zijn immers nog altijd de rijkste club van België..
Het Sportgala is "nogal" uitgelopenquote:Op zondag 16 december 2007 23:28 schreef Saviola het volgende:
Hoelaat is Studio 1 wel vandaag?? Ik meen te hebben gelezen dat het om 11 uur was, het is nu half 12 en nog steeds is het niet bezig?
Uiteraard. Maar ik dacht dat het vooral door het tweede deel van de post duidelijk was dat dit uitsluitend als grap bedoeld wasquote:Op zondag 16 december 2007 18:16 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Tjah , dat kan nog zo zijn maar de tijden veranderen hé. Destijds kon Anderlecht gewoon de beste spelers van de subtoppers en middenmoters in België opkopen als die te gevaarlijk werden. Als ze dat nu willen doen komt er voor de echt betere spelers altijd nog wel een Rus ofzo langs die nog net wat rijker is hoor ...
Dat snap ik nu eens echt niet. Moeskroen haalde volgens mij dit jaar resultaten die ver boven iedereens verwachtingen lagen en viel pas de laatste wedstrijden wat tegen omdat ze met een blessure/schorsingenplaag, en dan nog in het bijzonder van hun topspits Tomou (en afgelopen weekend ook Custovic) zaten. Terwijl ze het alternatief voor die twee nog in september hebben verkocht ...quote:Op maandag 17 december 2007 19:50 schreef fanneke het volgende:
En ook Moeskroen zet nu zijn trainer (Marc Brys) aan de kant.
Ja, dat verraste me toch ook... En zeker als je dan ziet hoe hij wellicht door een beslissing van de scheidsrechter afgelopen weekend verloor. Moest dat niet gebeurd zijn en Moeskroen had gewonnen, dan had hij wel nog mogen aanblijven?quote:Op maandag 17 december 2007 20:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat snap ik nu eens echt niet. Moeskroen haalde volgens mij dit jaar resultaten die ver boven iedereens verwachtingen lagen en viel pas de laatste wedstrijden wat tegen omdat ze met een blessure/schorsingenplaag, en dan nog in het bijzonder van hun topspits Tomou (en afgelopen weekend ook Custovic) zaten. Terwijl ze het alternatief voor die twee nog in september hebben verkocht ...
Ze staan verdorie nog 8ste op 9 punten van de 3de plek en ontslaan hun coach ...
Het kwam deze avond aan bod op la deux, er zijn (waren) problemen tussen Brys en de rijke Spaanse eigenaar/investeerder/voorzitter (geen mens die weet wat ie precies is) , die om de 6 weken even komt piepen, Brys kon de laatste weken geen positieve resultaten voorleggen, Toumu is zogezegd gekwetst en zit toch op de bank en valt zelfs in en enkele Spaanse spelers aangebracht door die rijke Spanjool mogen niet spelen enz.quote:Op maandag 17 december 2007 21:53 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ja, dat verraste me toch ook... En zeker als je dan ziet hoe hij wellicht door een beslissing van de scheidsrechter afgelopen weekend verloor. Moest dat niet gebeurd zijn en Moeskroen had gewonnen, dan had hij wel nog mogen aanblijven?.
Geniet ervanquote:Op maandag 17 december 2007 21:32 schreef blueangel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een wedstrijd, wat een avond, wat een heerlijk gevoel
Ik hou het hierbij, want woorden kunnen echt niet beschrijven hoe ik me op dit moment voet ... intenser geluk bestaat niet denk 'k
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |