Dat vond ik inderdaad ook jammer, ook als ik een nummer niet ken ga ik ook gewoon los. Maarja, angst voor het onbekendequote:Op woensdag 12 december 2007 16:04 schreef JeroenV het volgende:
Tja, hoe vaak zie je niet als er een onbekender nummer gespeeld wordt (of het nu AM is of iets anders) dat het halve publiek staat te kletsen of stil staat? Het is onbekend, dus minder interessant schijnbaar.
Als dat nummer dan op cd verschijnt en ze spelen het een half jaar later gaat iedereen wel los.
quote:Tijdens het optreden van Led Zeppelin
was de crème de la crème van de
internationale rockmuziekscene aanwezig.
Metro’s Jochem Geerdink ontwaarde
onder meer Paul McCartney,
James Young (Styx), Dave Mustaine
(Megadeath), Joe Elliot (Def
Leppard), Noel en Liam Gallagher
(Oasis), David Gilmour (Pink Floyd),
Arctic Monkeys en Dave Grohl (Foo
Fighters).
Dat is nog zwak uitgedruktquote:Op woensdag 12 december 2007 17:07 schreef Merkie het volgende:
Metro schaart Arctic Monkeys geheel terecht onder de crème de la crème van de internationale rockscene:
[..]
Waar zei hij dat dan?quote:Op woensdag 12 december 2007 15:28 schreef MaJo het volgende:
Nu snap ik waarom Alex het zei dat ze het een fijn optreden vonden afgelopen donderdag.
Hehe, dat optreden als clown (hier) heb ik nog nooit gezienquote:Op donderdag 13 december 2007 17:26 schreef Xrenity het volgende:
Staan nog wel wat leuke HQ video's op Stage6.com trouwens.
http://www.stage6.com/The(...)nce-Glastonbury-2007
A Certain Romance op Glastonbury bijv.
/edit
Oh, ze hebben een heel eigen kanaal.
Heb hem ooit eens op YouTube gezien, erg vet zo optreden, wie durft er nu nog te zeggen dat ze niks durven op het podiumquote:Op donderdag 13 december 2007 17:40 schreef Haunter het volgende:
[..]
Hehe, dat optreden als clown (hier) heb ik nog nooit gezien![]()
Whehehequote:Op donderdag 13 december 2007 17:40 schreef Haunter het volgende:
[..]
Hehe, dat optreden als clown (hier) heb ik nog nooit gezien![]()
Nice.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:48 schreef Aisumasen het volgende:
Weer een nieuw nummer!
D Is For....Dickheads For Throwing Things at The Horrors
quote:Op donderdag 13 december 2007 18:48 schreef Aisumasen het volgende:
Weer een nieuw nummer!
Geweldigquote:Op donderdag 13 december 2007 18:48 schreef Aisumasen het volgende:
Weer een nieuw nummer!
Weer een nieuw nummer!
Wehehehe p0wnedquote:Op donderdag 13 december 2007 18:48 schreef Aisumasen het volgende:
Weer een nieuw nummer!
505quote:Op woensdag 12 december 2007 16:20 schreef Merkie het volgende:
Belachelijk publiek zeg. En ze speelden 505 in Engeland! Hadden ze in HMH ook wel mogen doen
.
Weer een nieuw nummer!
quote:
Arctic Monkeys announce surprise year-end show
Arctic Monkeys have announced that they will play their final show of the year on Monday (December 17). The band will give their surprise year-end performance at the Manchester Apollo. Tickets go on sale today (December 15) at noon at the Sheffield City Box Office and the Manchester G-Mex Box Office, and will be limited to two per person. No tickets will be available via the phone or internet.
The performance will be filmed by Warp Films for a DVD release next year.
Haha, ik wilde het net posten. Alex zei een paar dagen geleden ook in Manchester: "Tot ziens! We zien jullie sneller dan jullie denken!". Toen dacht ik nog aan een 'geheim' Death Ramps-optreden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |