Zijn camera, zijn vriendin, zijn filmpjesquote:Op zondag 9 december 2007 18:04 schreef Xrenity het volgende:
Hoe zit dat dan met 'jouw' filmpjes?![]()
Je stond helemaal vooraan maar die filmpjes zijn vanaf het balkon geschoten?
Moet ergens beginnen natuurlijk (had nog helemaal nietsquote:
Klinkt fantastischquote:Op zondag 9 december 2007 17:44 schreef Aisumasen het volgende:
-knip-
Ik vind het opzich wel een goed nummer, en er mankeert ook niks mee, maar toch pakt het mij nooit echt.quote:Op zondag 9 december 2007 20:34 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Klinkt fantastisch![]()
Balaclava..dat nummer kan ik echt 10x achter elkaar luisteren
Mij al meer dan in het begin!quote:Op zondag 9 december 2007 20:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik vind het opzich wel een goed nummer, en er mankeert ook niks mee, maar toch pakt het mij nooit echt.
Old Yellow Bricks vind ik ook heel goed. Een stuk anders dan hun andere liedjes maar wel goedquote:Op zondag 9 december 2007 21:10 schreef Haunter het volgende:
[..]
Mij al meer dan in het begin!
Old Yellow Bricks is voor mij toch het meest pakkende nummer denk ik!
Mijn favorieten van FWN zijn Brianstorm, This House Is A Circus en 505. Op de voet gevolgd door Do Me A Favour, The Bad Thing en If You Were There, Bewarequote:Op zondag 9 december 2007 21:10 schreef Haunter het volgende:
[..]
Mij al meer dan in het begin!
Old Yellow Bricks is voor mij toch het meest pakkende nummer denk ik!
Hoezo?quote:Op zondag 9 december 2007 21:18 schreef Aisumasen het volgende:
Teddy Picker is binnengekomen op nummer 20 in Engeland. Op z'n minst....teleurstellend.
Zeer teleurstellendquote:Op zondag 9 december 2007 21:18 schreef Aisumasen het volgende:
Teddy Picker is binnengekomen op nummer 20 in Engeland. Op z'n minst....teleurstellend.
Omdat hun beide albums, I Bet You Look Good On The Dancefloor en When The Sun Goes Down op nummer 1 binnenkwamen. Leave Before The Lights Come On (ik geloof met 10 singles achterstand op de nummer 1 ofzo) en Brianstorm op 2 binnenkwamen. Fluorescent Adolescent op 5, en nu Teddy Picker op 20.quote:
Ik denk dat ze Circus bewaren voor een EP, ofzo.quote:Op zondag 9 december 2007 21:27 schreef AMDB het volgende:
[..]
Zeer teleurstellendHad hem toch wat hoger ingeschat, ook al ben ik het niet eens met de single-keuze en denk ik het ze This House is a Circus/Old Yellow Bricks veel hoger hadden kunnen scoren.
Tof ja!quote:Op zondag 9 december 2007 21:31 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Circus bewaren voor een EP, ofzo.
1. Sandtrap
2. Circus
3. Terror Pocket
4. The Fire & The Thud
5. enz
Het derde album komt dan vast ergens in augustus uit.
Ja, of ze stoppen voor 2 jaar. Dat kan ook. Ik lul ook maar wat.
Helemaal gelijk in. Daar komt bij, het is allang geen graadmeter meer voor de populariteit van een band. En inderdaad, reken maar dat Sandtrap al op de bekende plank ligt. Ze hebben dat echt wel perfect uitgestippeld.quote:Op zondag 9 december 2007 23:30 schreef belsen het volgende:
Het is ook gewoon logisch.
I bet..., When the sun goes down, Leave before the lights come on en Brainstorm waren pre-album singles, die doen het altijd veel beter.
Nu heeft iedereen het album wel en krijg je nog een verplichte single. Leuk voor de b-kantjes, maar enkel echt voor de fans. De massa laat het links liggen.
En reken er maar op dat Sandtrap al ergens op de plank ligt.
Mee eens... leuk dat Circus als tweede werd gedaan, heerlijk opzwepend. En ik durf zelfs te zeggen dat Do Me A Favour me echt ontroerde in de HMH, eerder sloeg ik dat nummer vaak over op cd/ipod!quote:Op zondag 9 december 2007 21:15 schreef Merkie het volgende:
Mijn favorieten van FWN zijn Brianstorm, This House Is A Circus en 505. Op de voet gevolgd door Do Me A Favour, The Bad Thing en If You Were There, Beware.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |