Dit is een duidelijke vorm van communicatie, hier had je op moeten reageren, maar niet zo:quote:Op zondag 9 december 2007 00:48 schreef paaskannekoekje het volgende:
ik zei gedurende de avond een paar keer of ze wist hoelaat ze de trein terug ging pakken maar ze ging er niet op in..
Hier is het namelijk al weer verpest. Als ze bewust de trein mist betekent dat dat je moet zoenen.quote:toen flapte ik eruit dat ik wel een zwak voor haar had half al grap, toen zei ze dat ze me ook wel leuk vond.
Veel te laat.quote:anywho.. sinds vandaag woont ze dus hier in huis en ik ben net even langsgeweest, en toen probeerde ik haar te zoenen draait ze dr wang naar me toe !!! wtf..
Waar ze blijkbaar verder niets mee wil....wat haar goed recht is lijkit me zo...quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:29 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ze zei dat ze hem ook wel leuk vond ....
Hij geeft toch zelf aan dat dat leuk vinden helemaal geen issue was voor die kamer krijgen?quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:42 schreef Harajuku. het volgende:
Het was besproken, niet afgesproken. Daarvoor deed ze leuk en aardig, en sinds ze de kamer heeft moet ze gelijk niets meer van hem hebben.
Hoi!
ja ik vind het slecht om altijd maar te hard van stapel te lopen.. maar dit was een uitzondering i guess..quote:Op woensdag 12 december 2007 01:18 schreef thabit het volgende:
[..]
Dit is een duidelijke vorm van communicatie, hier had je op moeten reageren, maar niet zo:
[..]
Hier is het namelijk al weer verpest. Als ze bewust de trein mist betekent dat dat je moet zoenen.
[..]
Veel te laat.
nee terroriseren is idd wel een beetje te gek, maar of ze echt zo geraffineerd is weet ik niet hoor, ze is behoorlijk wantrouwig, en we hebben haar een keer uitgenodigd om wat te komen drinken met andere huisgenoten, maar ze heeft vooral alleen maar rare opmerkingen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:22 schreef Xennia het volgende:
Ik zou haar niet gaan terroriseren. Ze is zowel je huisgenoot als je klasgenoot dus dat levert alleen maar spanningen op in die situaties. Bovendien denk ik dat zij een stuk geraffineerder is en jij uitendelijk aan het kortste eind trekt.
Benader haar gewoon neutraal/correct. Niets meer en niets minder.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |