Of in de buurt. Misschien familie daar.... Weet het eigelijk niet. Ik weet in ieder geval zeker dat daar 'iets is'. Of was. Weet niet of het er nog is.quote:Op zondag 9 december 2007 00:32 schreef MahirBurekovic het volgende:
Dus je denkt dat er fokkers zijn die op dat adres wonen of hebben gewoond. lijkt me wel heel toevallig.
Geesten zitten niet in buurten maar in huizen. Als je de verhalen mag geloven althans.quote:Op zondag 9 december 2007 00:48 schreef UZN het volgende:
[..]
Of in de buurt. Misschien familie daar.... Weet het eigelijk niet. Ik weet in ieder geval zeker dat daar 'iets is'. Of was. Weet niet of het er nog is.
Plasmabol uitzetten als je een KLIK AAN KLIK UIT zender hebt van de Gamma.... Gaat je TV ook niet vanzelf uit en aan....quote:Op zondag 9 december 2007 01:07 schreef Randy_S het volgende:
ik wil later ook niet in een oud huis wonen, bij mijn vriendin thuis gaan de lampen 's nachts soms uit zichzelf aan :S
Je zou in zo'n geval eens een camera kunnen neerzetten. Levert ook heel geruststellende beelden op.quote:Op zondag 9 december 2007 08:12 schreef wendytje het volgende:
Ik heb heel lang iemand op zolder horen lopen. Alleen op het achterste stuk. Ik weet hoe het klinkt, want ik lag vaak al in bed als mijn moeder nog een wasje op hing op zolder. Zodra dan de deur beneden dicht ging, dan liep "hij" daar. Ik weet ook op een of andere manier dat het een hij was. Heeft een dik jaar geduurd en heb toen veel gelezen over geesten afweren en dat heeft geholpen (de dingen dieik heb gelezen, heb ik uitgevoerd).
Doe even normaal zegquote:Op zondag 9 december 2007 12:40 schreef Paaskonijn het volgende:
Kickje naar onzin?
Tja maar mensen in de buurt kunnen natuurlijk wel verhalen gehoord hebbenquote:Op zondag 9 december 2007 00:54 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
Geesten zitten niet in buurten maar in huizen. Als je de verhalen mag geloven althans.
Ja inderdaad, daarom zou het wel leuk zijn om te weten hoe anderen het huis ervaren of hebben ervaren inderdaadquote:Op zondag 9 december 2007 18:58 schreef UZN het volgende:
Als kind maak je het natuurlijk heel anders mee als volwassene.
Ik heb iets langer dan een jaar geleden ook zoiets meegemaakt. Alleen ik schrok me echt dood en draaide me gelijk om en kroop onder de dekens. Heb ook nauwelijks meer geslapen toen. Ik dat een hele tijd later vertellen aan mn familie. Blijkt dat mijn broer en zus dit ook hebben meegemaakt. Scary of niet? Heb sowieso bij mijn ouders thuis vaak het gevoel dat er iemand aanwezig is.quote:Op zondag 9 december 2007 02:33 schreef zhe-devilll het volgende:
Nouw ik had laatst
ik sliep en ineens was ik wakker
kijk achter mijn bed zie een schim staan denk nog droog
oh daar staat dus iemand
en draai me om en slaap zo verder...
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |