quote:Op zondag 9 december 2007 17:32 schreef M0NTANA het volgende:
Dat anti-Jurgen Colin-gedoe is net zo belachelijk als die Isamel Urzaiz-verering, wat schieten we ermee op?
Ja, wtf deed die suarez de hele wedstrijd? focking debiel vorige x was hij ook al zo slechtquote:Op zondag 9 december 2007 17:48 schreef Sethje het volgende:
ik zeg toch niet dat ik niet blij ben met de punten maar het was gewoon een waardeloze wedstrijd
kron-delhi![]()
suarez![]()
Een kots-smiley bij Suarez? Ik zou er juist eerderquote:Op zondag 9 december 2007 17:48 schreef Sethje het volgende:
ik zeg toch niet dat ik niet blij ben met de punten maar het was gewoon een waardeloze wedstrijd
kron-delhi![]()
suarez![]()
Denk dat er veel beter mogelijk is, alhoewel de punten het belangrijkst zijn.quote:Op zondag 9 december 2007 17:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gezien het resultaat van de directe concurrenten zijn deze drie punten alles behalve waardeloos.
Ajax mist op sleutelposities sleutelspelers. Nu mooi/goed voetbal verwachten, in veel gevallen zelfs eisen(!!), is echt heel erg ver van een bepaalde realiteit. Niet dat ik zeg dat jij dat eist, maar ik neem aan dat je wel enigszins kan begrijpen wat er allemaal ten grondslag aan ligt.
Gewoon blij zijn met de punten en snel vergeten.
Dat Ajax "ondermaats" (soms zelfs waardeloos) speelt is inmiddels allang geen incident meer helaas... Zolang ze de punten blijven pakken zal het mij echt aan m'n reet roesten op welke manier ze dat doen. Vanwege het vertrekken van een nogal essentiele speler EN de hoofdcoach misschien ook niet zo heel gek.
Mooi voetbal is echt bijzaak geworden. De tijd dat ik naar een wedstrijd van Ajax keek met het gevoel "met hoeveel gaan ze vandaag winnen?" is er al jaren niet meer. De laatste paar jaren ben ik steeds tevredener met minder geworden, je zal wel moeten. Nu zijn 3 punten al voldoende..
Ik zeg nergens dat Suarez goed speelde, maar je zag heel duidelijk dat hij in dienst van het team speelde (of het althans probeerde) en dat valt te prijzen.quote:Op zondag 9 december 2007 18:19 schreef Sethje het volgende:
owja klopt suarez speelde gisteren de sterren van de hemel ik hoop dat hij het gisteren vertoonde spel iedere week laat zien
precies, dat moet echt niet kunnen.quote:Op zondag 9 december 2007 17:16 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Sneu voor Colin, dit verdient een speler niet.
quote:Op zondag 9 december 2007 18:27 schreef BonJovi het volgende:
[..]
precies, dat moet echt niet kunnen.
?quote:Op zondag 9 december 2007 18:09 schreef Jasza het volgende:
Er is gister niks over Colin gezongen hoor?
Even 10 seconde toen hij erin kwam dat ie in Oranje moest, verder niks of ik moet doof geweest zijn.
Van Geel zal vooral inspraak hebben met de transfers, en misschien is de coach al bekent en beslist die mee. Koster zal er wel niks over te zeggen hebben lijkt me.quote:Op zondag 9 december 2007 18:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Denk dat er veel beter mogelijk is, alhoewel de punten het belangrijkst zijn.
Volgende week liever drie punten en een draak van een wedstrijd, dan goed spelen en geen winst.
Adrie Koster zei het heel goed, in de winterstop wil Ajax zich versterken (lijkt me trouwens toch wel dat de nieuwe trainer/coach inspraak moet hebben?) en keren er wat belangrijke spelers terug van blessures, daarna moet het écht gaan lopen en krijgen we hopelijk een waar kampioenselftal te zien.
Ja, maar jij was er bij toch? Ik heb namelijk sterk de indruk dat iemand hier nav de foto de aanname maakt dat Colin in de zeik gezet werd terwijl dat helemaal niet het geval geweest is (volgens jou).quote:Op zondag 9 december 2007 18:33 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik schaam me kapot voor de mensen die gister raar hebben gezongen over Colin..
Aldus Dentheman
omg wat een zielige foto..quote:
Er is niks raars over hem gezongen gister ofzo hoor, dus weetniet waar mensen dat vandaan halen.quote:Op zondag 9 december 2007 18:35 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ja, maar jij was er bij toch? Ik heb namelijk sterk de indruk dat iemand hier nav de foto de aanname maakt dat Colin in de zeik gezet werd terwijl dat helemaal niet het geval geweest is (volgens jou).
Ga dan maar eens naar de oorarts... Er moet gewoon gekapt worden met die zogenaamd grappige liedjes over Colin.quote:Op zondag 9 december 2007 18:48 schreef Jasza het volgende:
[..]
Er is niks raars over hem gezongen gister ofzo hoor, dus weetniet waar mensen dat vandaan halen.
precies, je moet je ook verplaatsen in zo een speler. Als je als klein jongetje al bij Ajax wilt spelen en je krijgt de kans en iedereen is tegen je. Dan heb je er echt geen plezier meer in en vertrouwen, en plezier is nog wel het belangrijkste.quote:Op zondag 9 december 2007 18:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ga dan maar eens naar de oorarts... Er moet gewoon gekapt worden met die zogenaamd grappige liedjes over Colin.
Zo is dat. Maar er is gisterenavond wel degelijk weer richting Colin gezongen, ook al zegt jasza van niet...quote:Op zondag 9 december 2007 19:01 schreef Trancelocator het volgende:
Deze situatie met Colin is natuurlijk ook niet iets wat van de een op de andere dag is ontstaan. Het is een optelsom van gebeurtenissen (fluitconcert in de arena, liederen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |