Hij zal niet voor de lol verzuimen deel te nemen aan de festiviteiten.quote:Op zondag 9 december 2007 17:26 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Werd hij negatief toegezongen ofzo?

Dat neem jij aan. Misschien had hij er geen zin in. Ik was er zelf niet bij, daarom vraag ik er naar. Als hij zelf niet deel wil nemen is dat zijn keuze. Misschien had hij gewoon een kutgevoel bij zijn optreden.quote:Op zondag 9 december 2007 17:27 schreef twi het volgende:
[..]
Hij zal niet voor de lol verzuimen deel te nemen aan de festiviteiten.

De Urzaiz-verering is leuk en de Colin-haat is niet leuk.quote:Op zondag 9 december 2007 17:32 schreef M0NTANA het volgende:
Dat anti-Jurgen Colin-gedoe is net zo belachelijk als die Isamel Urzaiz-verering, wat schieten we ermee op?

Hij veroorzaakte wel bijna een penaltyquote:Op zondag 9 december 2007 17:19 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij was gister niet eens zo slecht. Gewoon ballen over d ezijlijn en verdedigen zoals het hoort geen capriolen.

Nee, gewoon die jongen met rust laten. Het is duidelijk dat hij te kort komt voor Ajax1, maar daar kan hij niks aan doen. Dan moet je bij Van Geel en Ten Cate zijn. Waarom zij hem gehaald hebben.quote:Op zondag 9 december 2007 17:19 schreef Rumille het volgende:
Eigenlijk zouden de supporters volgende week Colin de volle 90 minuten moeten toezingen en dan positief. Misschien helpt dat.

Urzaiz verering is net zo vervelend is de Colin-haatquote:Op zondag 9 december 2007 17:33 schreef Rumille het volgende:
[..]
De Urzaiz-verering is leuk en de Colin-haat is niet leuk.

Voor de speler zelf heeft het alleen meer impact, die haat.quote:Op zondag 9 december 2007 17:34 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Urzaiz verering is net zo vervelend is de Colin-haat

Gezien het resultaat van de directe concurrenten zijn deze drie punten alles behalve waardeloos.quote:Op zondag 9 december 2007 17:36 schreef Sethje het volgende:
waardeloze wedstrijd
 .
. 

quote:Op zondag 9 december 2007 17:32 schreef M0NTANA het volgende:
Dat anti-Jurgen Colin-gedoe is net zo belachelijk als die Isamel Urzaiz-verering, wat schieten we ermee op?

Ja, wtf deed die suarez de hele wedstrijd? focking debiel vorige x was hij ook al zo slechtquote:Op zondag 9 december 2007 17:48 schreef Sethje het volgende:
ik zeg toch niet dat ik niet blij ben met de punten maar het was gewoon een waardeloze wedstrijd
kron-delhi
suarez

Een kots-smiley bij Suarez? Ik zou er juist eerderquote:Op zondag 9 december 2007 17:48 schreef Sethje het volgende:
ik zeg toch niet dat ik niet blij ben met de punten maar het was gewoon een waardeloze wedstrijd
kron-delhi
suarez
 van maken omdat hij i.t.t. de vorige wedstrijden meeverdedigde. Zoals in de rust op Tele2 ook gezegd werd door Henk Spaan, is er duidelijk met hem gesproken dat hij die taak ook serieus moet nemen. Dat hij vervolgens betrokken is bij het tegendoelpunt is niet zijn fout, het is de zone van Emanuelson die daar totaal niet in de buurt was. Het is en blijft een aanvaller, hij maakte gisteren wel een doelpunt en gaf een assist.
 van maken omdat hij i.t.t. de vorige wedstrijden meeverdedigde. Zoals in de rust op Tele2 ook gezegd werd door Henk Spaan, is er duidelijk met hem gesproken dat hij die taak ook serieus moet nemen. Dat hij vervolgens betrokken is bij het tegendoelpunt is niet zijn fout, het is de zone van Emanuelson die daar totaal niet in de buurt was. Het is en blijft een aanvaller, hij maakte gisteren wel een doelpunt en gaf een assist.

Denk dat er veel beter mogelijk is, alhoewel de punten het belangrijkst zijn.quote:Op zondag 9 december 2007 17:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gezien het resultaat van de directe concurrenten zijn deze drie punten alles behalve waardeloos.
Ajax mist op sleutelposities sleutelspelers. Nu mooi/goed voetbal verwachten, in veel gevallen zelfs eisen(!!), is echt heel erg ver van een bepaalde realiteit. Niet dat ik zeg dat jij dat eist, maar ik neem aan dat je wel enigszins kan begrijpen wat er allemaal ten grondslag aan ligt.
Gewoon blij zijn met de punten en snel vergeten.
Dat Ajax "ondermaats" (soms zelfs waardeloos) speelt is inmiddels allang geen incident meer helaas... Zolang ze de punten blijven pakken zal het mij echt aan m'n reet roesten op welke manier ze dat doen. Vanwege het vertrekken van een nogal essentiele speler EN de hoofdcoach misschien ook niet zo heel gek.
Mooi voetbal is echt bijzaak geworden. De tijd dat ik naar een wedstrijd van Ajax keek met het gevoel "met hoeveel gaan ze vandaag winnen?" is er al jaren niet meer. De laatste paar jaren ben ik steeds tevredener met minder geworden, je zal wel moeten. Nu zijn 3 punten al voldoende..

Ik zeg nergens dat Suarez goed speelde, maar je zag heel duidelijk dat hij in dienst van het team speelde (of het althans probeerde) en dat valt te prijzen.quote:Op zondag 9 december 2007 18:19 schreef Sethje het volgende:
owja klopt suarez speelde gisteren de sterren van de hemel ik hoop dat hij het gisteren vertoonde spel iedere week laat zien

precies, dat moet echt niet kunnen.quote:Op zondag 9 december 2007 17:16 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Sneu voor Colin, dit verdient een speler niet.

quote:Op zondag 9 december 2007 18:27 schreef BonJovi het volgende:
[..]
precies, dat moet echt niet kunnen.
?quote:Op zondag 9 december 2007 18:09 schreef Jasza het volgende:
Er is gister niks over Colin gezongen hoor?
Even 10 seconde toen hij erin kwam dat ie in Oranje moest, verder niks of ik moet doof geweest zijn.

Van Geel zal vooral inspraak hebben met de transfers, en misschien is de coach al bekent en beslist die mee. Koster zal er wel niks over te zeggen hebben lijkt me.quote:Op zondag 9 december 2007 18:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Denk dat er veel beter mogelijk is, alhoewel de punten het belangrijkst zijn.
Volgende week liever drie punten en een draak van een wedstrijd, dan goed spelen en geen winst.
Adrie Koster zei het heel goed, in de winterstop wil Ajax zich versterken (lijkt me trouwens toch wel dat de nieuwe trainer/coach inspraak moet hebben?) en keren er wat belangrijke spelers terug van blessures, daarna moet het écht gaan lopen en krijgen we hopelijk een waar kampioenselftal te zien.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |