Dan heb je toch een aardig stuk zitten door lezenquote:
Hier heeft 'ie wel een puntquote:Op zondag 9 december 2007 03:21 schreef Jasza het volgende:
We kunnen nog een even doorgaan met lachen:
[..]Het meerendeel van die jongentjes komt uit hilversum e.o., de betuwen, limburg en leiden. Ze weten niet eens hoe Amsterdam (laat staan de Jordaan) er uit ziet.
[..]
![]()
![]()
quote:Op zondag 9 december 2007 01:37 schreef BonJovi het volgende:
Koploper gewoon volgende week bikkelen en een mooi resultaat halen en tot het winterstop meedraaien uitlopen
Wat heeft Heitinga gedaan dan?quote:Op zondag 9 december 2007 03:21 schreef Jasza het volgende:
We kunnen nog een even doorgaan met lachen:
[..]
[..]
![]()
![]()
En Jan de Tape Ajax - NACquote:Op zondag 9 december 2007 12:28 schreef Rumille het volgende:
Ajax - PSV 3-1. Hopen dat A3 de tape PSV - Roda laat zien.
Dat zou inderdaad wel schelen ja. Maar volgens mij gingen ze er toch ook vanuit dat hij dat ging halen?quote:Op zondag 9 december 2007 12:21 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Zag er ook niet erg frisjes uit.. Hopen dat vd Wiel volgende week weer terug is!
Willem II zou als het meezit gehaald worden ja.. magoed waaschijnlijk gewoon geen risico genomen en de zekerheid WEL voor psvquote:Op zondag 9 december 2007 12:39 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad wel schelen ja. Maar volgens mij gingen ze er toch ook vanuit dat hij dat ging halen?
quote:Maduro is eruit
Hedwiges Maduro laat de leiding van Ajax waarschijnlijk komende week al weten of hij zijn aflopende contract bij de Amsterdamse voetbalclub verlengt.
"Ik weet het denk ik wel", zei de middenvelder na de overwinning zaterdag op Willem II (2-3).
Technisch directeur Martin van Geel wil uiterlijk voor 20 december duidelijkheid van Maduro. "Ik begrijp Ajax wel. Toch is zo'n ultimatum wel moeilijk."
Tijd
"Soms heb je meer tijd nodig, maar ik ben er denk ik wel uit", aldus de middenvelder die na het vertrek van trainer Henk ten Cate naar Chelsea weer basisspeler is.
"Ik wil graag naar het EK, dus moet ik blijven spelen. De laatste jaren is het heel onrustig bij Ajax geweest." "Dat wil ik niet meer. Nu is er duidelijkheid en komt er steeds meer vertrouwen in de ploeg. Dat is beter."
Yepquote:
Je hebt het over de bank waar wereldtalenten als Kluivert en Kanu op zaten? Aangevuld met internationals als Silooy, van den Brom, Van Vossen en Bogarde?quote:Op zondag 9 december 2007 01:08 schreef twi het volgende:
Al dat gezeik op Colin is nou wel mooi geweest. Is Colin opgetyft, dan zal het wel weer iemand anders worden. Alsof we in '95 zo'n geweldige bank hadden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |