Idd, als je tering zegt hoor je ze niet zeuren. Alsof dat een leuke ziekte isquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:35 schreef Edwinuss het volgende:
Weer een huilie die ik ken kon er niet tegen dat ik het woord kanker gebruikte. Het is nu wel leuk geweest.
Het ligt gewoon lekker op de tong en de meeste mensen gebruiken het gewoon onbewust.
Klacht? Lees.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends are like potatoes. If you eat them, they'll die...
-------------------------------------
www.theinvision.nl
quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:37 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Idd, als je tering zegt hoor je ze niet zeuren. Alsof dat een leuke ziekte is [afbeelding] [afbeelding]
en daarbij, als je dan zoiets zegt als "houd op met dat gekanker!" worden ze ook boos, terwijl gekanker helemaal niks met kanker te maken heeft.de 2e definite heeft wel wat met kanker te maken natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoezo? Omdat ik realistisch ben? Al die "fatsoensnormen" die bestaan zijn door de maatschappij opgelegd, maar zitten niet in onszelf. En als extra pressiemiddel om bepaalde gebruiken in te dammen, wordt het geassocieerd met boeren, arbeiders of andere "lagere sociale klassen". Kanker hoort bij het leven, doodgaan hoort bij het leven. Kan je daarmee niet leven, ga dan maar lekker in een gated community wonen ofzoquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:48 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Je IQ za vast wel ontzettend hoog zijn, je EQ staat in ieder geval op een zeer laag pitje.
je kan realistisch zijn EN af en toe toch rekening houden met andere mensenquote:Op woensdag 12 december 2007 16:48 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat ik realistisch ben? Al die "fatsoensnormen" die bestaan zijn door de maatschappij opgelegd, maar zitten niet in onszelf. En als extra pressiemiddel om bepaalde gebruiken in te dammen, wordt het geassocieerd met boeren, arbeiders of andere "lagere sociale klassen". Kanker hoort bij het leven, doodgaan hoort bij het leven. Kan je daarmee niet leven, ga dan maar lekker in een gated community wonen ofzo![]()
Jij bent zeker ook zo'n type die vindt dat men geen grappen mag maken over de WTC aanslag, of de vuurwerkramp oid.
Als je rekening moet houden met een ieders wensen dan kan je niet meer bestaan. Waar leg je de grens waarbij iemand zich beledigd mag voelen dan? Iedereen neemt aanstoot aan andere dingen.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:19 schreef broodjekipkerrie het volgende:
[..]
je kan realistisch zijn EN af en toe toch rekening houden met andere mensen
Dat op zekere hoogte, ja. Ik zeg geen kanker in de nabijheid van oudere mensen, zoals in de trein of waar dan ook, en matig het bij onbekende jongeren. Maar ik vind zelf dat het nergens op slaat dat iemand gaat janken als je kanker zegt "omdat het zo'n erge ziekte is". Ja, kanker is kut, maar het wel of niet horen van dat woord heeft daar écht geen invloed op. Alsof iemand die kanker heeft daar niet veel aan denkt, daarna iemand "kanker" hoort zeggen en dan jankend herinnerd dat hij/zij de sjaak is. Get realquote:Op woensdag 12 december 2007 17:19 schreef broodjekipkerrie het volgende:
[..]
je kan realistisch zijn EN af en toe toch rekening houden met andere mensen
Eensch. Ik gebruik het woordje zelf ook vaak en heb ook mensen in mijn nabijheid gehad die er aan zijn overleden. Meer of minder een woord gebruiken draagt echt niet bij aan een vermindering an het aantal gevallen van kanker bij mensen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:08 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Dat op zekere hoogte, ja. Ik zeg geen kanker in de nabijheid van oudere mensen, zoals in de trein of waar dan ook, en matig het bij onbekende jongeren. Maar ik vind zelf dat het nergens op slaat dat iemand gaat janken als je kanker zegt "omdat het zo'n erge ziekte is". Ja, kanker is kut, maar het wel of niet horen van dat woord heeft daar écht geen invloed op. Alsof iemand die kanker heeft daar niet veel aan denkt, daarna iemand "kanker" hoort zeggen en dan jankend herinnerd dat hij/zij de sjaak is. Get real
ik ben blij dat te weten.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:14 schreef Markster360 het volgende:
ik vind mensen die daar gebruik van maken kansloos.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |