Leuke semi-intelligente praat jochie. Alleen huilerds schelden nooit met die ziekte - of nog erger- proberen je een schuldgevoel aan te praten als je ermee scheldtquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:38 schreef harrypiel het volgende:
De mate waarin het woord kanker als prefix gebruikt wordt is omgekeerd evenredig met de intelligentie en sociale klasse van de persoon in kwestie, is mijn ervaring.
Ik wilde iets gaan zeggen maar ik ga deze grap niet makenquote:Op zondag 9 december 2007 10:58 schreef afcajos het volgende:
Ik vloek nooit met kanker, ik laat altijd dit plaatje zien.
[ afbeelding ]
Dan weten ze toch wat ik bedoel, terwijl ik niet eens kanker hoef te zeggen
Je mag geen plaatjes posten van skinheadsquote:Op zondag 9 december 2007 10:58 schreef afcajos het volgende:
Ik vloek nooit met kanker, ik laat altijd dit plaatje zien.
[ afbeelding ]
Dan weten ze toch wat ik bedoel, terwijl ik niet eens kanker hoef te zeggen
DAt ben ik minstens 20 keer in eenBr33zahtopic tegengekomenquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:40 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Kanker
Een klein woordje
Met zo'n groot effect!
Een stom woordje
Doet je huilen van schrik
Een woordje
Van 6 letters groot
Voor de één een scheldwoord
Voor de ander de dood!
En weer voor een ander is het z'n brood.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:40 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Kanker
Een klein woordje
Met zo'n groot effect!
Een stom woordje
Doet je huilen van schrik
Een woordje
Van 6 letters groot
Voor de één een scheldwoord
Voor de ander de dood!
Dan kunnen ze de rest van Nederland tegen die tijd wel bij Belgie en Duitsland voegenquote:Op zondag 9 december 2007 10:50 schreef deepart het volgende:
[..]
Den Haag
Over 20 jaar ligt het 25m onder water.
kankerzielug!quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:46 schreef zhe-devilll het volgende:
ts is aso
een pauper
een sukkel
een boerenlul
is onopgevoed
weet nog niet dat vrouwen niet opgewonden raken van een semi stoere vent, die het k woord perse moet gebruiken, omdat hij denkt dat het hem stoer doet lijken
zoow zielug dit he
Desondanks het feit dat het woord kanker vaak geen enkele bijdrage heeft aan de zin, naast shockeren, versterken of stoer overkomen, is het inschatten van een persoon z'n intellect door het kijken naar het gebruik van kanker door die persoon nogal ridicuul. Ik, als 16-jarig kansloos joch laat het woord ook incidenteel uit mijn mond vallen, en geloof mij als ik zeg dat mijn intelligentie niet beperkt is.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:38 schreef harrypiel het volgende:
De mate waarin het woord kanker als prefix gebruikt wordt is omgekeerd evenredig met de intelligentie en sociale klasse van de persoon in kwestie, is mijn ervaring.
quote:Op zondag 9 december 2007 10:50 schreef deepart het volgende:
[..]
Den Haag
Over 20 jaar ligt het 25m onder water.
Niet met opa schelden want mijn kanker is daaraan weggegaan ja!!quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:37 schreef RacerDKB het volgende:
Niet met kanker schelden want mijn opa is daaraan doodgegaan ja!!
-15241 orgineelquote:Op zondag 9 december 2007 12:33 schreef Zuen het volgende:
kanker
quote:Op zondag 9 december 2007 13:38 schreef EdAtTheBar het volgende:
Trieste, kneuzige, kansloze arbeiders die kanker als schelwoord gebruiken![]()
![]()
Mensen die zich beter voelen door bepaalde gebruiken gelijk met arbeiders te associërenquote:Op zondag 9 december 2007 13:38 schreef EdAtTheBar het volgende:
![]()
trek het kraagje van je polootje ff omhoog, kankerslet.quote:Op zondag 9 december 2007 13:38 schreef EdAtTheBar het volgende:
![]()
Ik bepaal zelf wel of ik het woord kanker gebruik jaquote:
^quote:Op zondag 9 december 2007 11:07 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Leuke semi-intelligente praat jochie. Alleen huilerds schelden nooit met die ziekte - of nog erger- proberen je een schuldgevoel aan te praten als je ermee scheldt. Wanneer leren jankerds zoals jij nou eens dat de ziekte kanker volkomen losstaat van de krachtterm kanker, en dat het derhalve weinig nut heeft om er aanstoot aan te nemen. Sowieso, het leven is hard, en kanker is één van de facetten van het leven. Kan jij het niet aan dat iemand met kanker scheldt, dan kan je het leven duidelijk niet aan. Mensen worden geboren en mensen gaan dood. That's life.
wat gebruik jij dan? tyfus? tering? pleuris?quote:Op zondag 9 december 2007 13:38 schreef EdAtTheBar het volgende:
![]()
Mensen die het woord arbeiders gebruikenquote:Op zondag 9 december 2007 13:38 schreef EdAtTheBar het volgende:
![]()
vraag is of het een prefix wel is, in een geval van zelfstandig naamwoorden zou je het eerder compounding noemen. In geval van werkwoorden is het een adverb.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:38 schreef harrypiel het volgende:
hartklepkankerquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:58 schreef PimSchelp het volgende:
welk scheldwoord overtreft het scheldwoord kanker ???
Toewensen van kanker aan kinderen in bij zijn van ouderen zal het inderdaad (goed/slecht) doenquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:01 schreef PimSchelp het volgende:
of iets met kinderen dan denk ik dat je al goed(slecht) op weg bent.
krijg de pest ...quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:58 schreef PimSchelp het volgende:
welk scheldwoord overtreft het scheldwoord kanker ???
Je IQ za vast wel ontzettend hoog zijn, je EQ staat in ieder geval op een zeer laag pitje.quote:Op zondag 9 december 2007 11:07 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Leuke semi-intelligente praat jochie. Alleen huilerds schelden nooit met die ziekte - of nog erger- proberen je een schuldgevoel aan te praten als je ermee scheldt. Wanneer leren jankerds zoals jij nou eens dat de ziekte kanker volkomen losstaat van de krachtterm kanker, en dat het derhalve weinig nut heeft om er aanstoot aan te nemen. Sowieso, het leven is hard, en kanker is één van de facetten van het leven. Kan jij het niet aan dat iemand met kanker scheldt, dan kan je het leven duidelijk niet aan. Mensen worden geboren en mensen gaan dood. That's life.
Rijmt niet!!!!!1111EINZ!!221123ONE!!!1ZWEIquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:41 schreef jordeeeh het volgende:
Kanker voor de een scheldwoord
Maar een ander gaat eraan dood ..!
"Kanker!" zei Karel Frans van Flippenstein terwijl hij de universiteit binnenliep en zijn vrienden groette.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:38 schreef harrypiel het volgende:
quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:20 schreef LudoSanders het volgende:
Mijn vriendin was voorheen dik maar nu is ze slanker.
Dit alles heb ik te danken aan kanker.
Ze eet door een buisje, en hoeft niet naar de kapper
Velen laten een traan, maar ik vind het geen afknapper.
© Generaal_Grafkanker
Das verkankerdquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:59 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Spotten met kanker is een van de weinige dingen waar ik écht niet tegen kan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |