Lucky Ajaxquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:31 schreef Borizzz het volgende:
als je zo die statistiek ziet, zou je zeggen dat willem 2 beter was...
Geef ze ongelijkquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Vonden de boefjes de Ajacieden niet zo lief ofzo?
Dat kan ik niet.quote:
Huldequote:
Nee, van Schotland.quote:
quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:36 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dan zou het zelfs een grotere prestatie zijn als koploper van Nederland
Jij vindt de eredivisie kwalitatief een lachertje, dat is iets heul anders. En in jouw optiek zegt dat meer over de ploegen die dus onder Ajax staan...quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:37 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Face it..... De Eredivisie is kwalitatief gezien een lachertje
quote:
Nee dat zegt mij net zoveel over Ajax als de rest van de Nederlandse clubsquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jij vindt de eredivisie kwalitatief een lachertje, dat is iets heul anders. En in jouw optiek zegt dat meer over de ploegen die dus onder Ajax staan...
Kolder dus. Ajax wordt dus kampioen, de rest is dus blijkbaar nog slechter dan slecht.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:45 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee dat zegt mij net zoveel over Ajax als de rest van de Nederlandse clubs
Denk dat Feyenoord misschien wel het beste KAN spelen. Maarja die kunnen net als Ajax ook zo opeens een waardeloze pot spelen (PSV uit, Groningen uit)quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kolder dus. Ajax wordt dus kampioen, de rest is dus blijkbaar nog slechter dan slecht.
Ja maar ze hebben wel gewonnen en daar draait het in het voetbal dacht ik omquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:17 schreef TC03 het volgende:
Ajax maar 39% balbezit? Erg triest.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:28 schreef wc_bril het volgende:
[..]
Ja maar ze hebben wel gewonnen en daar draait het in het voetbal dacht ik om
Behalve als ajax een wedstrijd verliest waarbij de tegenstander maar 39% balbezit heeft.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:28 schreef wc_bril het volgende:
[..]
Ja maar ze hebben wel gewonnen en daar draait het in het voetbal dacht ik om
Niet Leo Driessen zoals Humberto beweerdequote:Op zaterdag 8 december 2007 22:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Heren, wie geeft op dit moment commentaar op RTL4?
Ik dacht dat die avatar de Frits Philips hommage actie bij PSV was.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Heren, wie geeft op dit moment commentaar op RTL4?
quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:08 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik dacht dat die avatar de Frits Philips hommage actie bij PSV was.
Ajaxquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:22 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Sssssssssssssssssssssssssssssssssss
En toch winnen!quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:17 schreef TC03 het volgende:
Ajax maar 39% balbezit? Erg triest.
Komt gelukkig bij Ajax nooit voorquote:Op zondag 9 december 2007 00:14 schreef De_Brandweer het volgende:
'supporters' die eerder weggaan = sad
vandaag ook bij willem 2 op het eind willem2 zou best nog eens gelijk kunnen spelen zie je al die willem2 'supporters' het hazenpad nemen
Zeer grappigquote:
Gelukkig hebben we nog het minst verlorenquote:Op zondag 9 december 2007 01:30 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Komt gelukkig bij Ajax nooit voor
Gefeliciteerd. Maar dan nog je club in de steek laten als ze achterstaanquote:Op zondag 9 december 2007 01:38 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nog het minst verloren
Zolang ze maar weer terug komen bij de eigenaarquote:Op zondag 9 december 2007 12:27 schreef Happel het volgende:
Al die negers bij ons lopen met i-pods rond op het veld.
quote:Op zondag 9 december 2007 12:30 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zolang ze maar weer terug komen bij de eigenaar
Whehe.quote:Op zondag 9 december 2007 12:30 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zolang ze maar weer terug komen bij de eigenaar
Gister en vandaag heeft het niet geregent in Venloquote:Op zondag 9 december 2007 12:36 schreef denthemen het volgende:
Regent het niet in Limburg of zo? Veld ziet er goed uit
Ze proberen daar echt alles om Feyenoord uit zn spel te brengen.quote:Op zondag 9 december 2007 12:36 schreef denthemen het volgende:
Bert zijn auto staat verkeerd..
KNJBquote:Op zondag 9 december 2007 12:40 schreef Pritt het volgende:
En de grens die is een Aj-ac-ied lalalala.
Zowel in als buiten het veldquote:Op zondag 9 december 2007 12:44 schreef venomsnake het volgende:
Echt een gevaarlijk ventje die Amrabat.
Geen last van.quote:Op zondag 9 december 2007 12:47 schreef One_conundrum het volgende:
waarom doen die gifjes van the_undertaker het niet? hebben meer mensen daar last van?
Doen t prima hier.quote:Op zondag 9 december 2007 12:47 schreef One_conundrum het volgende:
waarom doen die gifjes van the_undertaker het niet? hebben meer mensen daar last van?
Gisteren wel hoorquote:Op zondag 9 december 2007 12:37 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Gister en vandaag heeft het niet geregent in Venlo
Hier niet hoorquote:Op zondag 9 december 2007 12:50 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Gisteren wel hoor
maar goed,VVV
Mooi, is me weekend toch nog weer goedquote:Op zondag 9 december 2007 12:55 schreef TC03 het volgende:
5-2 voor VVV.
Kut modem router hoeredingquote:Op zondag 9 december 2007 12:47 schreef One_conundrum het volgende:
quote:
Valse tussenstand, maar ik meld geen vals doelpunt (waar de ban op staat). Moet je maar niet iets gaan vragen wat op duizend sites te vinden is hoor.quote:
Tot over een aantal dagen...quote:Op zondag 9 december 2007 12:55 schreef TC03 het volgende:
- Valse tussenstand, niet doen -
Ik ben gewoon luiquote:Op zondag 9 december 2007 12:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
[..]
Valse tussenstand, maar ik meld geen vals doelpunt (waar de ban op staat). Moet je maar niet iets gaan vragen wat op duizend sites te vinden is hoor.
Ban.quote:Op zondag 9 december 2007 13:01 schreef Blawh het volgende:
Waar is Malibu eigenlijk?
quote:Op zondag 9 december 2007 13:00 schreef FrankyMcG het volgende:
wat een saaie wedstrijd overigens....
Die heeft zijn eigen account gewist.quote:Op zondag 9 december 2007 13:01 schreef Blawh het volgende:
Waar is Malibu eigenlijk?
Waarom zit je daar niet? Jij kan er gewoon op de fiets langs.quote:Op zondag 9 december 2007 13:00 schreef FrankyMcG het volgende:
Nogal zegquote:Op zondag 9 december 2007 13:00 schreef FrankyMcG het volgende:
We spelen niet allemaal zoals Rodaquote:Op zondag 9 december 2007 13:00 schreef FrankyMcG het volgende:
Terug met een kloon of wat?quote:Op zondag 9 december 2007 13:02 schreef RayMania het volgende:
[..]
Die heeft zijn eigen account gewist.
Tis inderdaad om te huilenquote:Op zondag 9 december 2007 13:03 schreef the_undertaker het volgende:
Die instelling van Feyenoord altijd tegen dit soort ploegen
Ach joh, Ajax is gisteren ook door die Feyenoorder geredquote:Op zondag 9 december 2007 13:08 schreef El-Salvador het volgende:
Die Wintjes gaat Feyenoord vandaag redden.
quote:Op zondag 9 december 2007 13:02 schreef RayMania het volgende:
[..]
Die heeft zijn eigen account gewist.
Met die fiets nog net niet, is toch een half uurtje met auto.quote:Op zondag 9 december 2007 13:02 schreef Happel het volgende:
Waarom zit je daar niet? Jij kan er gewoon op de fiets langs.
Geen idee, geen reden om te checken natuurlijkquote:
Waarom? Heel Feyenoord is slecht vandaag.. Makkelijk om er 1 tussen uit te halenquote:
En dat mocht ie nu wederom doen!quote:Op zondag 9 december 2007 13:14 schreef DarkShine het volgende:
Als Amrabat die bal toch eens afgaf an Oost...
Voetbal is niet altijd eerlijk, hopelijk vandaag ook niet. Laat Feyenoord maar winnen.quote:Op zondag 9 december 2007 13:16 schreef thloreg het volgende:
[ afbeelding ] 0 - 0 RUSTSTAND[ afbeelding ]
VVV is vele malen beter dus een goal zou wel terecht zijn in de 2de helft.
quote:Op zondag 9 december 2007 13:17 schreef SCH het volgende:
Gaat die Amrabat nog verkocht worden in de winterstop?
"Slechtste helft die Feijenoord speelde dit seizoen". Wat is daar moeilijk aan? PSV speelt niet voor Feijenoord hoor.quote:Op zondag 9 december 2007 13:17 schreef TC03 het volgende:
Slechtste helft die Feyenoord speelde volgens de commentator.PSV vergeten...
Ik bedoelde PSV - Feyenoord dus hè.quote:Op zondag 9 december 2007 13:19 schreef DarkShine het volgende:
[..]
"Slechtste helft die Feijenoord speelde dit seizoen". Wat is daar moeilijk aan? PSV speelt niet voor Feijenoord hoor.
quote:Op zondag 9 december 2007 13:19 schreef DarkShine het volgende:
[..]
"Slechtste helft die Feijenoord speelde dit seizoen". Wat is daar moeilijk aan? PSV speelt niet voor Feijenoord hoor.
De helft die Feyenoord tegen PSV speelde was niet geweldig...quote:Op zondag 9 december 2007 13:19 schreef DarkShine het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 december 2007 13:19 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hou je muil als je niet weet waar je over praat. Ik heb nooit eigen spelers uitgefloten. Zelfs Charisteas niet.quote:Op zondag 9 december 2007 13:12 schreef denthemen het volgende:
[..]
Volgende week maar weer uitfluiten?
Voor VVV begrippen wel ja.quote:Op zondag 9 december 2007 13:14 schreef denthemen het volgende:
Damn wat een heerlijke speler die Amrabat
quote:Op zondag 9 december 2007 13:25 schreef BigFire het volgende:
gelijkspelletje/nederlaag voor feyenoord zou mooi zijn
De rest van je legioen vrienden lieten zich anders duidelijk horenquote:Op zondag 9 december 2007 13:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hou je muil als je niet weet waar je over praat. Ik heb nooit eigen spelers uitgefloten. Zelfs Charisteas niet.
Fix je MSN eens, kutfries.quote:
Als iemand 30x onnodige verkeerde passes geeft in een kwartier tijd mag je hem gerust een fluitconcertje geven vind ik. En ga nou niet het heilige boontje uithalen, heel de ArenA loopt Colin al uit te fluiten als zijn naam word geroepen voor de wedstrijd. Zelfs als hij op de bank zit.quote:Op zondag 9 december 2007 13:29 schreef denthemen het volgende:
[..]
De rest van je legioen vrienden lieten zich anders duidelijk horen
Zeg dan niks.quote:Op zondag 9 december 2007 13:29 schreef denthemen het volgende:
[..]
De rest van je legioen vrienden lieten zich anders duidelijk horen
quote:
SC Heerenveen - FC Groningenquote:Op zondag 9 december 2007 13:32 schreef TornadoDK het volgende:
jammer dat er om half 3 geen leuke wedstrijden meer zijn
is alleen leuk als je in het hoge noorden woont.quote:Op zondag 9 december 2007 13:33 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
SC Heerenveen - FC Groningen
Hij heeft het over leuke wedstrijden.quote:Op zondag 9 december 2007 13:33 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
SC Heerenveen - FC Groningen
Volgens mij krijgen de ploegen daar in de rust nog glaasjes ranja van de kantinejuffrouwquote:
Nou nou, 6 doelpunten nog wel.. En dat zonder Alves . ?quote:Op zondag 9 december 2007 13:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Wees blij, kan ik je ook niet afzeiken bij alle 6 de Friese doelpunten, lieve Groninger vriend van me
Maar wij wijzen dan ook niet naar Feyenoord en zeggen dat alleen hun dat doen en dat wij zo geweldig zijnquote:Op zondag 9 december 2007 13:31 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Als iemand 30x onnodige verkeerde passes geeft in een kwartier tijd mag je hem gerust een fluitconcertje geven vind ik. En ga nou niet het heilige boontje uithalen, heel de ArenA loopt Colin al uit te fluiten als zijn naam word geroepen voor de wedstrijd. Zelfs als hij op de bank zit.
Dat zal ik alleen maar toe juichenquote:Op zondag 9 december 2007 13:40 schreef venomsnake het volgende:
Volgens mij hebben de scheidsrechters nieuwe instructies gekregen. Ik heb het idee dat ze dit weekend veel meer toe laten.
Jol blijft toch de fijnste scheidsrechter, gisteren weer geen enkele keer een kaart getrokken.quote:Op zondag 9 december 2007 13:42 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Dat zal ik alleen maar toe juichen
Mij ook???quote:Op zondag 9 december 2007 13:36 schreef venomsnake het volgende:
Neen, Berg gaat jullie billenkoek geven meneertje.
Een gluiperige 1-0 lijkt me ook wel aardig. 90+2 ofzo.quote:Op zondag 9 december 2007 13:43 schreef RayMania het volgende:
Kan wel eens een heerlijk weekend worden als Feyenoord gelijk blijft.
Inderdaad.quote:Op zondag 9 december 2007 13:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
GVD wat zijn die grensrechters mee bezig zeg? 3x een 100% kans ontnomen
Ik begreep het ook al niet...quote:Op zondag 9 december 2007 13:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens mij mag je dan ook nog alsnog fluiten hoor Blom. Wel geel geven voor de overtreding, maar dan niet meer fluiten. Het was verre van voordeel.
Maar als er niets overduidelijk uit het voordeel komt, mag je alsnog fluiten. Zeker bij zo'n overtreding. Het was wat anders als ie echt nog op goal had geschoten.quote:Op zondag 9 december 2007 13:51 schreef SCH het volgende:
Het was wel voordeel
Da's waar!quote:Op zondag 9 december 2007 13:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar als er niets overduidelijk uit het voordeel komt, mag je alsnog fluiten. Zeker bij zo'n overtreding. Het was wat anders als ie echt nog op goal had geschoten.
Zo zie je maar dat die streep ook niet ten alle tijden kloptquote:
Neen.quote:Op zondag 9 december 2007 13:54 schreef SCH het volgende:
venomsnake, heb je skype?
Ze hadden 'm in dit geval inderdaad net zo goed bij de keeper van VVV kunnen zettenquote:Op zondag 9 december 2007 13:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat die streep ook niet ten alle tijden klopt.
quote:
quote:
Die is net op tijd klaargestoomd na een blessure, wat denk je dan. Dat hij de sterren van de hemel speelt?quote:Op zondag 9 december 2007 13:53 schreef TC03 het volgende:
Van Bronckhorst speelt ook erg matig vandaag btw.
Bovendien, het is Van Bronckhorst, niet Ronaldinhoquote:Op zondag 9 december 2007 14:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Die is net op tijd klaargestoomd na een blessure, wat denk je dan. Dat hij de sterren van de hemel speelt?
Na de wedstrijd ok..quote:Op zondag 9 december 2007 14:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Installeer het even, is heel gemakkelijk en kunnen we ook chatten.
quote:Op zondag 9 december 2007 14:05 schreef the_undertaker het volgende:
Fluit maar af. Dit wordt niks meer![]()
Nee, ik constateer alleen iets hoor.quote:Op zondag 9 december 2007 14:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Die is net op tijd klaargestoomd na een blessure, wat denk je dan. Dat hij de sterren van de hemel speelt?
Hij is net zo belangrijk voor de club als dat paard.quote:Op zondag 9 december 2007 14:05 schreef twi het volgende:
[..]
Bovendien, het is Van Bronckhorst, niet Ronaldinho
Geert zal er blij mee zijnquote:Op zondag 9 december 2007 14:05 schreef El-Salvador het volgende:
Aardig wat maroccies bij vvv.
Vreselijkquote:Op zondag 9 december 2007 14:06 schreef Silenus het volgende:
L1 radio melt dat in het Feyenoord-vak een doek is weggehaald met de tekst: 'bijna 100 jaar, maar nog altijd een kutbestuur'
quote:Op zondag 9 december 2007 14:06 schreef Silenus het volgende:
L1 radio melt dat in het Feyenoord-vak een doek is weggehaald met de tekst: 'bijna 100 jaar, maar nog altijd een kutbestuur'
Je zou zeggen dat zo rond sinterklaas er wel iets rijmends te verzinnen is.quote:Op zondag 9 december 2007 14:06 schreef Silenus het volgende:
Alleen pro-Feijenoord, anders mag het niet.quote:Op zondag 9 december 2007 14:06 schreef Silenus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |