Volgens mij gaat ze - onterecht - exit.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:25 schreef Lippie85 het volgende:
Ik hoop van harte dat Sandy eruit vliegt, maar weet haast wel zeker dat ze door is.
Heel jammer iddquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:24 schreef Together het volgende:
Marc niet door.
Ze is tof hèquote:
hoe weet je dat? Wat is je bron?quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:25 schreef Lippie85 het volgende:
Ik hoop van harte dat Sandy eruit vliegt, maar weet haast wel zeker dat ze door is.
Is typisch Afrikaans...dat gestamp op de grond en het schudden met de hoofd.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:24 schreef Cairon het volgende:
en JEZUS doe normaal... wtf is er mis met die natalie? Besides her face...
Dat wel.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Heel jammer iddMaar terecht na zijn laatste optreden.
Ik kan ook niet kiezen...quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:26 schreef Zhenar het volgende:
Of ze doorgaat of niet, het lijkt me allebei wel tof
14, als ik goed geteld heb.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
hoeveel zijn er al door? Iemand de stand bijgehouden?
Is het zo erg?quote:
Zo skinny-ass is hij niet hoor.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:29 schreef Zhenar het volgende:
OMG Sandy married a skinny-assed whiteboy
Jammer, ik vond 'm best goedquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:29 schreef Together het volgende:
Mark niet door.
Dat is haar verloofde. En ik heb hem vast vaker in het echt ontmoet dan jijquote:
quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:30 schreef Zhenar het volgende:
OMG, gaan ze Neil op het laatst doen en hem troostend eruit schoppen?!
Heet dat blondje Ferry?quote:
Jij kan ook nooit iets leuks zeggen hèquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:31 schreef Memento-Mori het volgende:
jankerd
1quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:32 schreef happyme28 het volgende:
Maar hoeveel plekken zijn er nog??????
Qftquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:32 schreef Californian_dreamer het volgende:
Pfff, echt moeilijk...van mij hoeven ze allebei niet door
niet over idolsquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jij kan ook nooit iets leuks zeggen hè
Je weet nog niksquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:32 schreef Greys het volgende:
Neil gaat door.... Shit.
Onterecht, wat mij betreft, ik vind Ivar beter. Neil heeft een zeurstem. Maar ik gun het hem wel.
Moeilijk zeg, dit
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Nee, maar Neil zou een mental breakdown krijgen als 'ie afvielquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:33 schreef Cairon het volgende:
geen van tweeen verdient het
Of kapot gemaakt worden door zijn ouders.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, maar Neil zou een mental breakdown krijgen als 'ie afviel
Wat heeft hij jou ooit aangedaan?quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Ivar naar huis.... TOT NOOIT MEER ZIENSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Uhuquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:35 schreef vw_caddy het volgende:
Is Neil die persoon die bij het zingen een rooie vlek op z'n wangen krijgt?
quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:36 schreef charmed_angel het volgende:
7 mannen en 11 vrouwen toch?
quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:35 schreef vw_caddy het volgende:
Nee dat is die persoon die altijd rode vlekken op zijn kutkop heeftquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:35 schreef vw_caddy het volgende:
quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
Pfoei, hartkloppingen teboven. Tijd voor bier.
beledig dat Ivar niet door isquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:36 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee dat is die persoon die altijd rode vlekken op zijn kutkop heeft
Die vraag had ik hier ook eerder gesteld, maar toen werden enkele mensen kwaad op me...quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:35 schreef vw_caddy het volgende:
Ik ga het vieren vanavondquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
lekker... helaas moet ik morgen sporten en moet er dus vroeg uit
Tiffanyquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:38 schreef Greys het volgende:
Hoe heet die mini-barbie nou?
Asnat?quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:38 schreef Greys het volgende:
Hoe heet die mini-barbie nou?
Doe jij volgende editie mee?quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:38 schreef Memento-Mori het volgende:
Ach t is idols maar de winnaar neemt een cdtje op en brengt ene singletje uit om vervolgens net zo hard weer te worden vergeten, dat er nog mensen aan mee doen eigenlijk
Nee ik wist gewoon niet bij naam wie Neill is. Maar die gast kan ik al de hele tijd niet uistaanquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
beledig dat Ivar niet door is
Ik zou het even terug spoelen, echt zo hoor.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:39 schreef Insomaniac het volgende:
Noujaaaaaa! Neil door en Ivar naar huis?
Waarom dat nou weer dan.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:37 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Die vraag had ik hier ook eerder gesteld, maar toen werden enkele mensen kwaad op me...
Dito!quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:39 schreef PeRi het volgende:
OMG ik ben zo niet tevreden met deze ploeg.
Niet? Al mijn favo's zijn doorquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:39 schreef PeRi het volgende:
OMG ik ben zo niet tevreden met deze ploeg.
Bijvoorbeeld dat hij door mocht na 3x een kans te hebben gekregen met vals zingen en zijn tekst niet eens te kennen????quote:
ik zet mezelf op andere manieren wel voor schutquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Doe jij volgende editie mee?
Oh over een paar jaar komt er gewoon weer een nieuwe Idols hoor. Want die vergeten artiesten moeten natuurlijk vervangen wordenquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik zet mezelf op andere manieren wel voor schuten ik mag hop[en dat re geen editie 5 komt. kom met iets nieuws, melk iets niet zo uit
Lijkt me duidelijk.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:42 schreef Dizer het volgende:
Het is al duidelijk dat Nikki wel een top3 wordt.
mja euhm ik vlucht hier weer weg eigenlijk, ik weet niks van idols (in de 2 minuten die ik net gezien heb al teveel te weten gekomenquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh over een paar jaar komt er gewoon weer een nieuwe Idols hoor. Want die vergeten artiesten moeten natuurlijk vervangen worden
DOEIquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja euhm ik vlucht hier weer weg eigenlijk, ik weet niks van idols (in de 2 minuten die ik net gezien heb al teveel te weten gekomen)
Een zanger die zijn tekst vergeet of niet kan leren is geen zanger! Terecht eruit bakvisjequote:Op zaterdag 8 december 2007 21:41 schreef fayle het volgende:
Ivar naar huis. Belachelijk.
En totaal bewijs dat de jury zich niet laat leiden bovendien door inkomsten uit sms en bellen tijdens de live ronde, want Ivar zou vééééel meer fans hebben dan Neil.
Voor de rest allemaal begrijpelijke keuzes, maar Ivar eruit is onbegrijpelijk!
Ik voorspel al een Nikki en een Ollie in de top 3.quote:
Oliiequote:Op zaterdag 8 december 2007 21:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik voorspel al een Nikki en een Ollie in de top 3.
Ik voorspel zelfs al een winnaar in Ollie.
Jaquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Akkoord, maar hij heeft een super stem en ziet er leuk uit. Aan de reactie van de rest van de idols kandidaten kon je zien dat hij goed ligt. Maar vooral die stem - ja hij deed het niet altijd even goed, maar met een goede stem, zou je verder moeten komen dan met de stem van Neil en dat eeuwige gehuil.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
Een zanger die zijn tekst vergeet of niet kan leren is geen zanger! Terecht eruit bakvisje
Ik denk dat Nikki wint.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:45 schreef fayle het volgende:
Nikkie wint
Ben je mal, Nathalie heeft deze Idols in de pocket, zoals Raffa dat in editie 3 had.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dream on.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:43 schreef Dizer het volgende:
In ieder geval niet Neil...quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dit is echt voor het eerst dat er 18 zulke goede kandidaten tussen de laatste 30 zaten. Ben benieuwd voor wie het publiek gaat.
Rustig maar. Adem innnnnnn, adem uittttttttttt. En geef je vraagteken wat rust.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld dat hij door mocht na 3x een kans te hebben gekregen met vals zingen en zijn tekst niet eens te kennen????
Zoiets???
Het zou een flater zijn geweest hem door te hebben laten gaan. Dat snotneusje kan niet eens zingen, alle audities, op de eerste na waren gewoon bagger van hem.
Dus dat....
Gaaf, een nummer van Aerosmithquote:
1, in zijn gezichtquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:32 schreef happyme28 het volgende:
Maar hoeveel plekken zijn er nog??????
Ik denk een van die blondjes die we noooooooooit eerder hebben gezien maar toch door zijn. Té veel exposure doet het ook niet altijd goed en er zitten altijd wel van die mensen tussen die door de mazen van de montagekamer komen en zo de kijkers weten te verrassen door opeens daar te staan met een goed optreden.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dit is echt voor het eerst dat er 18 zulke goede kandidaten tussen de laatste 30 zaten. Ben benieuwd voor wie het publiek gaat.
quote:
Dit kan ook alleen maar Re zijn hèquote:
Ah de Maudjes zoals ik ze al weken noem. Godzijndank zijn er al gigantisch veel ervan geruimd tijdens het theater..quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:49 schreef Cee het volgende:
Ik denk een van die blondjes die we noooooooooit eerder hebben gezien maar toch door zijn.
Die actrice mens?quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:49 schreef Cairon het volgende:
die ene negerin met het rare haar... er moeten rare dingen gebeuren als die niet wint dit jaar
Jupquote:
Je hebt kans dat ze al te veel 'gevormd' is. Daar ben ik een klein beetje bang voor. Dat ze steeds hetzelfde gaat laten zien, namelijk geweldig en fantastisch zingenquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:49 schreef Cairon het volgende:
die ene negerin met het rare haar... er moeten rare dingen gebeuren als die niet wint dit jaar
Gelukkig nog iemand.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:52 schreef Cee het volgende:
En nog steeds ben ik niet overtuigd van Nathalie. Te veel bravoure, te weinig stem. D'r geluid staat me gewoon niet echt aan.
Hij kan niet zo goed zingen en zijn rode vlek op zijn linkerwang leidt af...quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:50 schreef happyme28 het volgende:
Misschien komt Neil wel ver omdat iedereen het hem gunt ofzo? En als hij nou eens niet zo zenuwachtig zou zijn, zou hij veel beter overkomen.
Tiffany, Bas vin ik megairritant.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:52 schreef Together het volgende:
Wat tof, er zijn eigenlijk bijna geen kandidaten meer die ik gruwelijk irritant vind. Zelfs Neil is sympathiek geworden.
Hebben wij al die weken wel naar dezelfde Nathalie gekeken?quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:52 schreef Cee het volgende:
te weinig stem
Die rode vlek is puur spanning, dus als hij dat loslaat, leidt het ook niet meer afquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:52 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Hij kan niet zo goed zingen en zijn rode vlek op zijn linkerwang leidt af...
Neil is niet sympathiek. Nooit niet, en dat wordt ie nooit niet.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:52 schreef Together het volgende:
Wat tof, er zijn eigenlijk bijna geen kandidaten meer die ik gruwelijk irritant vind. Zelfs Neil is sympathiek geworden.
No way!quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Welke andere zangeressen met haar geluid (en vooral voorkomen!?) hebben de markt al verzadigd dan? Ik vind haar een redelijk uniek persoon eigenlijkquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:55 schreef Cairon het volgende:
maar heeft geen blijvende potentie omdat de markt verzadigd is met haar geluid en voorkomen...
Mjah, hoe moet ik het uitleggen... Ik verwacht gewoon, gezien alle lof-uitingen en haar hele voorkomen (quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Hebben wij al die weken wel naar dezelfde Nathalie gekeken?
Te weinig stem???
En dat beste mensen is het teken dat je je oren moet laten uitspuiten.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:54 schreef happyme28 het volgende:
ik vind hem wel een prettige stem hebben.
Gelukkig wel!quote:
Wat nou wéér?quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf alweer tegen. Dus we zullen wel moeten nu![]()
dat hele "vrijgevochten soul-sister met een gouden strot en een stemgeluid dat netjes resoneert met het geschal van een hemels engelen koor, die een tikkeltje alternatief is" komt over als een soort van been-there done-that cliche beeld... hoeveel R&B/Soul miepjes heeft de wereld nodig?quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Welke andere zangeressen met haar geluid (en vooral voorkomen!?) hebben de markt al verzadigd dan? Ik vind haar een redelijk uniek persoon eigenlijk
Bij de live shows hebben ze zo'n bandje wat meespeelt en dus de hele sfeer weer totaal anders. Ik denk dat het wel de moeite is. Zeker als we vroeg in de live shows heen gaan. Dan kunnen we Nikki, Nathalie & Bas checken + wat meukquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat nou wéér?
Nou, Tiffany doorNeil door
dan had ik nog liever Ivar gezien, maar goed Neil kon het natuurlijk mentaal niet door om eruit gestuurd te worden
Verder heb ik Stefan (wenkbrauwboy) helemaal n iet in beeld gezienHij zat toch nog in deze ronde? En een meisje met kort haar zag je wel op die stoelen zitten, maar haar optreden en beoordeling heb ik ook niet gezien...
Verder wordt de finale natuurlijk tussen Nikky en Nathalie, met Bas op nummer 3
Mooi topic.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:01 schreef BVO het volgende:
Leuke uitzending. hoewel het op het eind voorspelbaar werd.
Voorspellen wie de laatste 12 halen!
Idolsprono: De laatste 18!!
Heb er even over nagedacht *kraak* maar bv Birget Lewis komt aardig in de buurt qua gelijkenis inderdaad. Maar veel meer kan ik er niet bedenken en ik vind Nathalie veel meer een uitgesproken persoonlijkheid.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:01 schreef Cairon het volgende:
[..]
dat hele "vrijgevochten soul-sister met een gouden strot en een stemgeluid dat netjes resoneert met het geschal van een hemels engelen koor, die een tikkeltje alternatief is" komt over als een soort van been-there done-that cliche beeld... hoeveel R&B/Soul miepjes heeft de wereld nodig?
Jaaaa, ik wou ook zeker gaan hoorquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Bij de live shows hebben ze zo'n bandje wat meespeelt en dus de hele sfeer weer totaal anders. Ik denk dat het wel de moeite is. Zeker als we vroeg in de live shows heen gaan. Dan kunnen we Nikki, Nathalie & Bas checken + wat meuk
Euhm naja, beutje wel hoorquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jaaaa, ik wou ook zeker gaan hoor
Ik bedoelde alleen dat ik mezelf niet tegensprak [ afbeelding ]
quote:
6quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:07 schreef borisz het volgende:
18 dus, hoeveel zullen er afvallen komende week ?
En dat háár!quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:08 schreef Simoontjuh het volgende:
Een paar mensen voor mij onbegrijpelijk doorbv die Asnat.. dat vind ik echt niet om aan te horen
Die vind ik niet om aan te zien... maar haar stem is zo goedquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:08 schreef Simoontjuh het volgende:
Een paar mensen voor mij onbegrijpelijk doorbv die Asnat.. dat vind ik echt niet om aan te horen
owja dat ookquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En dat háár!
Give that girl a new weave!
Nou, voor mij was Neal toch wel de verrassing van de avond, dat hij door isquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:18 schreef BVO het volgende:
Even spammen.
POLLS: Wie zijn je favorieten?
Weinig verrassingen vanavond, enkel Pauline wellicht.
die neil gaat volgens mij niet ver komen, of zijn vader moet een 2e hypotheek afsluiten om massaal te sms-enquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, voor mij was Neal toch wel de verrassing van de avond, dat hij door is
Ik weet niet eens wie het isquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:43 schreef roze-meisje het volgende:
waarom is sharon niet door
was er een leuk meisje bij
Dat heb ik met meer namen hoorquote:
Terwijl ik juist vond dat daar de meeste talenten tussen zatenquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:54 schreef Together het volgende:
Geen van de mensen die in Amsterdam auditie deden zit nog in de strijd.
Ook opvallend: Syarda (uit Amsterdam), Aisha (uit Diemen) en Rick (uit Amstelveen) deden geen van allen auditie in Amsterdam.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:54 schreef Together het volgende:
Geen van de mensen die in Amsterdam auditie deden zit nog in de strijd.
Dat vind ik ook het erge.. dit is de eerste Idols waarbij ik het gevoel heb dat de besten niet bij de laatste 18 zitten... Jennifer, Anupa en Mark hadden daar gewoon bijgehoord... Roxanne misschien ook nog wel... Ivar is een twijfelgeval...quote:Op zondag 9 december 2007 20:06 schreef Woelli het volgende:
Jennifer was echt stukken beter dan de helft die er nu in zit
Ja ik zal er over ophoudenquote:Op zondag 9 december 2007 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat gejank dat er iemand niet door is die jij wel goed vond mag van mij ook ophouden.
Ik word sowieso niet vrolijk van die gozer met zijn verwijfde manierenquote:Op zondag 9 december 2007 20:38 schreef sbientje het volgende:
ik zit ook te kijkenwat een slechte uitspraak van marvin trouwens..
Inderdaad... die ene gast Rick lijkt trouwens op die goochelaar/belspelpresentator van Lijn 4quote:Op zondag 9 december 2007 20:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Die foto's zijn wel gloepersgelikt.
Hij lijkt wel van plastick... oftwel plasrickquote:Op zondag 9 december 2007 20:53 schreef sbientje het volgende:
ik vidn die rick ook totaal niet leuk trouwens.. beetje een hark ofzo..
Nee joh, dat is juist het lekkere van IDO, die mensen die lekker over the top postenquote:Op zondag 9 december 2007 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat gejank dat er iemand niet door is die jij wel goed vond mag van mij ook ophouden.
Wat ben jij verzuurd zeg. Ik vind je zo veel toffer eigenlijk!quote:Op zondag 9 december 2007 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Dus moet ik me maar inhouden!? Zinds wanneer mag er niet meer over users gepost worden? Het leukst is gewoon als niemand zich iets van iemand aantrekt en volledig doorslaat in zijn/haar mening.quote:Op zondag 9 december 2007 21:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee joh, dat is juist het lekkere van IDO, die mensen die lekker over the top posten
Ik blijf erbij dat Jennifer top 5 materiaal is... maar we moeten doorquote:Op zondag 9 december 2007 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dus moet ik me maar inhouden!? Zinds wanneer mag er niet meer over users gepost worden? Het leukst is gewoon als niemand zich iets van iemand aantrekt en volledig doorslaat in zijn/haar mening.
You go girl!quote:Op zondag 9 december 2007 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dus moet ik me maar inhouden!? Zinds wanneer mag er niet meer over users gepost worden? Het leukst is gewoon als niemand zich iets van iemand aantrekt en volledig doorslaat in zijn/haar mening.
Volledig mee eens. Floortjequote:Op zondag 9 december 2007 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je je moet inhouden, kneus, ik betwist jouw "mening"quote:Op zondag 9 december 2007 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat kind is echt slecht, en toch mag ze steeds door.quote:Op zondag 9 december 2007 21:22 schreef TheVulture het volgende:
En toch denk ik dat de Mai-Tai factor een rol speelt... Gordon is bevriend met die moeder van Aisha...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |