Lol.. 203 203 203.quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:24 schreef HansU het volgende:
Gister:
023. 080 Deansensitized
127. 036 KaheemSaid
203. 027 HansU
203. 027 Trigalti
203. 027 Kuno_van_Dijk
235. 025 PieterBas
Dankjequote:
Whehe niet dat ze dat eerst ff testquote:Op zondag 9 december 2007 11:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Mijn moeder had met een snore met lampjes in de vorm van kerstboompjes op de kast weten te krijgen als extra versiering voor de kast. Stopt ze de stekker in het stopcontact, doen de lampjes het niet![]()
![]()
![]()
Zo technisch is mijn moeder nietquote:Op zondag 9 december 2007 11:49 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Whehe niet dat ze dat eerst ff test
"Leedvermaak"
Als het er op neerkomt niet nee..quote:Op zondag 9 december 2007 11:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zo technisch is mijn moeder niet
Maar er is niets leukers dan leedvermaak![]()
Mijn moeder was eerst al aan het stuntelen om het erop te krijgen en wat op de kast stond, viel er of bijna af , of het viel er daadwerkelijk af.quote:
Mijn vader heeft gisterochtend/middag de kerstboom in elkaar gezet en versierd.quote:Op zondag 9 december 2007 12:20 schreef Trigalti het volgende:
Blij dat ik bij mijn vader woon.. die komt er toch pas op 20 december mee aanzetten ofzo
Dat was in Liseberg, dat is de grootste attractiepark in Scandinavie en ze hadden nu Liseberg på Julquote:Op zondag 9 december 2007 13:01 schreef miss-scofield het volgende:
Hallo allemaal!!!
Die bomen zijn super gaaf PB!!
Ik ga deze week mijn eerste kerstboom kopen![]()
Ik wilde 'm gister al halen, maar vriendlief vond het nog te vroeg... en aangezien hij er helemaal geen wil, dan wacht ik nog maar een paar daagjes!
Nice!! Ziet er gaaf uit!! Dan zullen er ook wel heeeeel veel lichtjes zijn geweest! Wat kon je allemaal doen in dat park? Ook achtbanen enzo?quote:Op zondag 9 december 2007 13:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat was in Liseberg, dat is de grootste attractiepark in Scandinavie en ze hadden nu Liseberg på Jul
(Liseberj po Juul) oftewel Kerst in Liseberg
De achtbanen waren dichtquote:Op zondag 9 december 2007 13:24 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Nice!! Ziet er gaaf uit!! Dan zullen er ook wel heeeeel veel lichtjes zijn geweest! Wat kon je allemaal doen in dat park? Ook achtbanen enzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door Luctor.et.Emergo op 09-12-2007 14:50:00 ]Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
goeiemoggelquote:Op zondag 9 december 2007 16:27 schreef Jaytonism het volgende:
Morge.
Ik ga dat morgen tijdens mijn Zweedse presentatie zeggen.. Goeiemoggel..quote:
bij mij in de plaatstelijke club:quote:Op zondag 9 december 2007 12:28 schreef PieterBas het volgende:
Overigens over kerstbomen gesproken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vertelquote:Op zondag 9 december 2007 18:33 schreef KaheemSaid het volgende:
Zo een partij brak, van vrijdag nog... van 17:00 tot 12:30 op stap gweest!
Ojquote:Op zondag 9 december 2007 18:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
bij mij in de plaatstelijke club:
[ afbeelding ]
hangt n de lucht
Gefeliciteerdquote:Op zondag 9 december 2007 23:14 schreef Deansensitized het volgende:
4-2 [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weekend was veel te zwaar, en maandag veel te vroeg en kaheem veel te blut...quote:Op maandag 10 december 2007 08:17 schreef Deansensitized het volgende:
Succes PB!!!
Goeiemorgen Kaheem!
Wat weet je dan nog van kerst?quote:Op maandag 10 december 2007 09:53 schreef Deansensitized het volgende:
maar ja, als je mentaal dusdanig in de war bent...
De waarde van kerst is bij mij ver te zoeken, al jaren. Ik doe daar in zijn geheel niet aan.quote:Op maandag 10 december 2007 10:10 schreef Deansensitized het volgende:
Zal je je over verbazen Kaheem
kerst is in nederland ook niets meer dan commercieel gedoequote:Op maandag 10 december 2007 10:12 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
De waarde van kerst is bij mij ver te zoeken, al jaren. Ik doe daar in zijn geheel niet aan.
Mag dan wel zo zijn, maar als ik op een rustige avond door het centrum loop en er zijn overal kraampjes, lichtjes en kerstbomen ben ik meestal heel erg vrolijk en vind ik het het een prettig aangezicht.quote:Op maandag 10 december 2007 10:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
kerst is in nederland ook niets meer dan commercieel gedoe
klopt, k heb er ook niets op tegen, ik zeg in nederland dat de kerstgedachte, zoals wij hem kennen, met een kerstboom en kraampjes en sfeerverlichting, kadootjes je kent de onin, alleen nog maar een commerciele gedachte heeft, niet meer de gedachte die het hoort te hebbenquote:Op maandag 10 december 2007 10:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mag dan wel zo zijn, maar als ik op een rustige avond door het centrum loop en er zijn overal kraampjes, lichtjes en kerstbomen ben ik meestal heel erg vrolijk en vind ik het het een prettig aangezicht.
Je bedoelt die van de heidense landbouw- en zonnefeesten?quote:Op maandag 10 december 2007 10:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
niet meer de gedachte die het hoort te hebben
Niet... maar wel blij geboren te zijn in een land waar christelijke normen en waarden leven!quote:Op maandag 10 december 2007 10:21 schreef Deansensitized het volgende:
Doe niet aan het commerciële gedoe, maar je ben Christen of je bent het niet
dat jaquote:Op maandag 10 december 2007 10:24 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je bedoelt die van de heidense landbouw- en zonnefeesten?
thenk joequote:Op maandag 10 december 2007 10:31 schreef Loontjah het volgende:
Succes Etc en Kuno!
DEAN...!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles goed met jou!
Nu moet ik studeren, ik heb een boel fotos online staan weer van een feestje zaterdag!
Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
Maar een album met de pakkende naam God hates us all zien we niet bij jou in de cd kast staan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |