Ben ik helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:40 schreef rooie3 het volgende:
Word tijd dat er eens iemand achter een filmpje mag zien van Amanda en Brian.Lijkt me een leuke opdracht voor Selene.Amanda krijgt alles daar,butlers die voor haar zijn en mee stoken.Word tijd voor alle ballen eens op Brian en Amanda.
Lieve Moots, zelfs in dat hok laten ze die beelden niet zien, laat staan tijdens het optreden. Deze opnames bestaan niet in de ogen van Flens, het schaadt namelijk het imago van haar liefje Brian, don't ask me why.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:53 schreef mootie het volgende:
Zou het niet l euk zijn als ze tijdens het optreden van Brian op de achtergrond het douchefilmpje en het bedfilmpje afspeelden?
Zou mooi zijn als een fan dit effe aan Huub vanavond verteld.Alleen zeggen goh heel internet staat op zijn kop omdat Brian Amanda weer beukte.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En als afsluiter tomaten en rotte eieren op zijn schjmoel.
Ik blijf hoop houden ,maar na 10 maanden word die wel steeds minderquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:56 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ben ik helemaal mee eens.Maar gaat niet gebeuren.
Dat zou nou wel kunnen jaquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als een fan dit effe aan Huub vanavond verteld.Alleen zeggen goh heel internet staat op zijn kop omdat Brian Amanda weer beukte.
Boeit me niks! Dat regelt die discotheek toch lekker stiekum zelfquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieve Moots, zelfs in dat hok laten ze die beelden niet zien, laat staan tijdens het optreden. Deze opnames bestaan niet in de ogen van Flens, het schaadt namelijk haar liefje Brian, don't ask me why.
het vervelende is dat zowel Brian als Amanda het zullen ontkennen...quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als een fan dit effe aan Huub vanavond verteld.Alleen zeggen goh heel internet staat op zijn kop omdat Brian Amanda weer beukte.
Omdat het abnormaal gedrag is.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:52 schreef Taurus het volgende:
[..]
Amanda vindt haar vriendje veel te leuk en neemt af en toe die stompjes, kneepjes of harde aanpakjes voor lief. So what, moet zij weten. Ze vindt het niet erg, dus waarom zouden wij ons opwinden over de agressie van Brian?
Heerlijk dat positieve maar dat gaat hem niet worden.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Boeit me niks! Dat regelt die discotheek toch lekker stiekum zelf
Kan Ikweetniets de boel niet hacken ?quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heerlijk dat positieve maar dat gaat hem niet worden.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik geloof mijn ogen niet als ik dit lees.
Ik erger me wel aan de agressie van brrrrrian, ik heb een giga schurft aan dat soort onderkruipsels. Maar goed als amandel dat keer op keer pikt dan verdiend ze ook niet beter. Wat voor zielig verhaal men er ook aan plakt, het blijven domme dozen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:52 schreef Taurus het volgende:
[..]
Amanda vindt haar vriendje veel te leuk en neemt af en toe die stompjes, kneepjes of harde aanpakjes voor lief. So what, moet zij weten. Ze vindt het niet erg, dus waarom zouden wij ons opwinden over de agressie van Brian?
Boeiend, dit geweld wordt enorm overschat. Zolang niemand daar 'n bloedneus of blauwe plekken heeft (en dan bedoel ik niet Huub/Lieke in 'n vechtpartijtje met Brian), en zolang Amanda het niet uitmaakt of dit niet eens een béétje als een probleem beschouwd is er niets aan de hand.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Omdat het abnormaal gedrag is.
Omdat dit gezien kan worden door andere labiele mensen, die dan denken dat dit normaal gedrag is.
Omdat hen eventuele kinderen ditzelfde gedrag zullen gaan vertonen.
Omdat deze knul straks weer rondloopt in de bewoonde wereld, en mijn of jouw kind iets doet of zegt wat hem niet aanstaat, en die dan ook stompjes, kneepjes of harde aanpakjes moet ondergaan.
Omdat dit soort tuig moet worden aangepakt.
Dat siert je.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:58 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik blijf hoop houden ,maar na 10 maanden word die wel steeds minder
quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:07 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik erger me wel aan de agressie van brrrrrian, ik heb een giga schurft aan dat soort onderkruipsels. Maar goed als amandel dat keer op keer pikt dan verdiend ze ook niet beter. Wat voor zielig verhaal men er ook aan plakt, het blijven domme dozen.
En als Amanda nu niet beter weet?quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:08 schreef Taurus het volgende:
[..]
Boeiend, dit geweld wordt enorm overschat. Zolang niemand daar 'n bloedneus of blauwe plekken heeft (en dan bedoel ik niet Huub/Lieke in 'n vechtpartijtje met Brian), en zolang Amanda het niet uitmaakt of dit niet eens een béétje als een probleem beschouwd is er niets aan de hand.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:08 schreef Taurus het volgende:
[..]
Boeiend, dit geweld wordt enorm onderoverschat. Zolang niemand daar 'n bloedneus of blauwe plekken heeft (en dan bedoel ik niet Huub/Lieke in 'n vechtpartijtje met Brian), en zolang Amanda het niet uitmaakt of dit niet eens een béétje als een probleem beschouwd is er niets aan de hand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |