Daar zijn lullie voorquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:10 schreef beequeen het volgende:
DB, je capt dus kijk je streams. Een klein beetje commentaar zou ik op prijs stellen.
Zet je boxen maar wat harder, je hoort haar wel degelijk zuchten onder het dekbedquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:09 schreef agter het volgende:
Even over dat filmpje:Dank voor het plaatsen.
Wat me ook opvalt is dat Amanda erg lang onder de dekens blijft liggen, het duurt een tijd voordat ze er uit gaat. Toch hoor je haar niet zwaar ademen of hijgen of zo.
Iemand die hier iets over wil zeggen?
Ja dat hoor je duidelijk, en pas als hij onder de douche? staat komt ze uit bed.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zet je boxen maar wat harder, je hoort haar wel degelijk zuchten onder het dekbed
ach, dan hoef je ook niet veel uit te trekken, toch?quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:29 schreef beequeen het volgende:
Is dit "in" wat Melisa aan heeft?
[ afbeelding ]
Lieke moet dezelfde kleding gaan dragen als Amanda? Flens in optima forma.quote:
Nu wel, maar daarnet tegen Huub liet ze duidelijk blijken dat ze twijfelde door Amanda's woorden.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:36 schreef Desii het volgende:
Lieke heeft door dat Amanda stookt
What to do, what to do? Amanda moet toch Lieke's new best friend worden?quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:36 schreef Desii het volgende:
Lieke heeft door dat Amanda stookt
Gatverdamme, ik erger me rot aan die agressieve rat brrrrian, maar ik erger me ook aan dat ontwijkende gedrag van amanda.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:43 schreef mazaru het volgende:
Er is behoorlijk wat ophef op het internet over dat filmpje met Brian.
Ik ben benieuwd of dit ook weer professioneel genegeerd gaat worden door de redactie.
[ afbeelding ]
Gaan we helaas niet meer meemaken, de gedoodverfde winnaar Brian moetquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:40 schreef rooie3 het volgende:
Word tijd dat er eens iemand achter een filmpje mag zien van Amanda en Brian.Lijkt me een leuke opdracht voor Selene.Amanda krijgt alles daar,butlers die voor haar zijn en mee stoken.
Word tijd voor alle ballen eens op Brian en Amanda.
Als mensen perse iets niet willen zien, dan zien ze het niet.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:40 schreef rooie3 het volgende:
Word tijd dat er eens iemand achter een filmpje mag zien van Amanda en Brian.Lijkt me een leuke opdracht voor Selene.Amanda krijgt alles daar,butlers die voor haar zijn en mee stoken.Word tijd voor alle ballen eens op Brian en Amanda.
Margje heeft een betonnen plaat voor d'r kopquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als mensen perse iets niet willen zien, dan zien ze het niet.
Neem nou alleen deze reaktie op Nowlife:
margje (Vandaag om 21:40:38) Reageren
Lid
(Online)
Brian en Amanda zijn al zo lang samen in de kooi.
Wat mij opvalt is, dat ze nooit ruzie hebben.
Huub en Liek, das niet normaal.
Zoveel ruzie en agressie tussen die twee.
Nee, geef mij Brian en Amanda maar.
Een voorbeeld voor alle.
Geloof ook niet dat er ooit ruzie komt tussen deze twee.
Ja, dan ben je wel je dekking kwijt.
Brian die “niet” geholpen wordt door de beuren,
Amanda die “liever werkt dan niets doen”.
Sommige mensen zijn ziende blind.
Ze blijft inderdaad (te) lang onder het dekbed liggen maar je hoort haar op een gegeven moment wel diep zuchten. Het klinkt mij als een sloerie die berust in haar lot.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:09 schreef agter het volgende:
Even over dat filmpje:Dank voor het plaatsen.
Wat me ook opvalt is dat Amanda erg lang onder de dekens blijft liggen, het duurt een tijd voordat ze er uit gaat. Toch hoor je haar niet zwaar ademen of hijgen of zo.
Iemand die hier iets over wil zeggen?
Amanda vindt haar vriendje veel te leuk en neemt af en toe die stompjes, kneepjes of harde aanpakjes voor lief. So what, moet zij weten. Ze vindt het niet erg, dus waarom zouden wij ons opwinden over de agressie van Brian?quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:47 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Gatverdamme, ik erger me rot aan die agressieve rat brrrrian, maar ik erger me ook aan dat ontwijkende gedrag van amanda.Het komt er gewoon op neer dat ik niet naar dat clipje kan kijken zonder bijna uit mijn dak te gaan.
Ik geloof mijn ogen niet als ik dit lees.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als mensen perse iets niet willen zien, dan zien ze het niet.
Neem nou alleen deze reaktie op Nowlife:
margje (Vandaag om 21:40:38) Reageren
Lid
Sommige mensen zijn ziende blind.
Ze had hem godver.....door die douche heen moeten meppen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:23 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja dat hoor je duidelijk, en pas als hij onder de douche? staat komt ze uit bed.
Of is 12 jaarquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Margje heeft een betonnen plaat voor d'r kop
En als afsluiter tomaten en rotte eieren op zijn schjmoel.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:53 schreef mootie het volgende:
Zou het niet l euk zijn als ze tijdens het optreden van Brian op de achtergrond het douchefilmpje en het bedfilmpje afspeelden?
Met het geestelijke vermogen van een 4-jarigequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |