okee, mijn ervaring met een vriendin van me is anders, misschien dat daarom mijn mening niet geheel ongekleurd is. Toch zie ik in Amanda een meisje dat van zichzelf weet dat ze op zn tijd klappen heeft gekregen van brian, en dat dat in de toekomst ook zo zal blijven.quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Tja, dat mag jij onzin vinden. Wat er ook in de link staat, die je zelf gaf. Die vrouwen weten ook dat er iets mankeert in hun relatie. Hun eigenwaarde lijdt onder het geweld, ze voelen zich klein, niks etc.. Dat zijn vrouwen die zichzelf bijna onzichtbaar maken op den duur.
Dat is toch iets wat ik niet in Amanda zie. Zij vindt dat ze een goede relatie heeft en heeft het ondertussen druk met relaasies van een ander. Dat is gewoon dommigheid en ze geilt gewoon op dominante agressieve mannen. Het verleent haar een soort status. Dus met alle macht, zie ik in haar geen mishandelde vrouw die in een onomkeerbare situatie zit.
Wat ik wel zie, is een dom jong meisje die al wel heel veel heeft meegemaakt zonder een stabiele basis waar ze op terug kan vallen als dat nodig is. Dan moest ze nl naar Nena haar ouders.
Nee, dat ga ik helemaal niet ontkennen. Wat mij betreft is het een feit dat zij geilt op dominante mannen en dat dit allesbehalve spel is. Ze is alleen te dom om de splinter wel te zien maar de balk niet.quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Noek, je kunt toch niet ontkennen dat, na alles wat Amanda heeft meegemaakt ook met Brian, valt in de categorie vrouwen/meisjes die willens en wetens vallen voor foute, dominate mannen. Dit kan toch niet alleen maar voor het spel zijn of zou Flens nog meer macht hebben dan wij al denken?
Affijn, ze gaan nu gezellig gourmetten.![]()
soms gaat ze weleens tegen hem in, maar brian kan hier slecht tegen en weet door bedreigend naar haar te doen altijd weer haar mond te snoeren.quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:37 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ze durft tegen iedereen haar scheur open te trekken maar bij brrrrrrian blijft het stil. Ik kan daar slecht tegen.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Gezellig gourmetten, hopelijk met heel erg veel vlees!
ik vind dat er ook veel vlees bij amanda aan is gegroeidquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:45 schreef noekje het volgende:
Gezellig gourmetten, hopelijk met heel erg veel vlees!
Als Lieke weer iemand anders heeftquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:46 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wanneer rot die Selene weer op eigenlijk?
Maar hé, ze zeurt niet! Ze dijt lekker uit zonder te huilen. Zo'n verademing na Nadia waarbij elke maaltijd een martelgang leek. Amanda heeft ook altijd honger en schreeuwt dit ook altijd als een misthoorn door het huis. Vind ik tof van haar!quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:47 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik vind dat er ook veel vlees bij amanda aan is gegroeid
Het is niet te geloven maar Amanda zit als enige te eten......niemand aan tafel en kanen maar, het lijkt Dennix wel.quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:47 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik vind dat er ook veel vlees bij amanda aan is gegroeid
als ze het in de gaten heeft heb je zeker gelijk. vergeleken nadia komt iedereen er beter uit natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar hé, ze zeurt niet! Ze dijt lekker uit zonder te huilen. Zo'n verademing na Nadia waarbij elke maaltijd een martelgang leek. Amanda heeft ook altijd honger en schreeuwt dit ook altijd als een misthoorn door het huis. Vind ik tof van haar!
en dan nog wel met gourmetten. als er 1 soort eten een echt groep-gebeuren is is het wel gourmetten.quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is niet te geloven maar Amanda zit als enige te eten......niemand aan tafel en kanen maar, het lijkt Dennix wel.
Brian ten voeten uit, volgens mij:quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:46 schreef miesy het volgende:
[..]
soms gaat ze weleens tegen hem in, maar brian kan hier slecht tegen en weet door bedreigend naar haar te doen altijd weer haar mond te snoeren.
ik gun haar nog steeds een fllinke overgewicht.quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is niet te geloven maar Amanda zit als enige te eten......niemand aan tafel en kanen maar, het lijkt Dennix wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |