Dat laatstequote:Op zaterdag 8 december 2007 21:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Je vraagt je dan af of het een miskleun is van een dyslectische stagiair of dat er iemand heeft zitten slapen op de FP-redactie
Trekpleister had ooit foldertjes waar ze een dvdspeler aanboden incl startkabelquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:09 schreef QuoRocks het volgende:
En alle bushokjes hangen vol met reclame van de Media Markt voor een 'kablelontvanger' (in Groningen tenminste)
Zegt de persoon met een spelfout in z'n nickname.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Je vraagt je dan af of het een miskleun is van een dyslectische stagiair of dat er iemand heeft zitten slapen op de FP-redactie
Ophoud zonder t op het eind. Mongool.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:05 schreef wormwood het volgende:
[..]
Gelukkig zitten er ook genoeg spelfouten in het bericht om het compleet te maken.
Schriven ipv schrijven. Een zin die halverwege ophoud....
18.00 uur is een tijdstip.quote:Op zondag 9 december 2007 01:29 schreef MahirBurekovic het volgende:
Vraag me überhaupt af waar 'bij aankopen na 18.00 uur' op slaat. Bij aankopen na 18.00 uur wat?
eh... wat? er staat gewoon 18.00 op dat tasje, mongool.quote:Op zondag 9 december 2007 01:55 schreef Afzeiker het volgende:
[..]
18.00 uur is een tijdstip.
18,00 uur is een aantal.
Maar voor jou is dat blijkbaar ook al te lastig.
Dat je constant mensen voor mongool loopt uit te maken geeft in ieder geval aan dat je zelf niet al te snugger bent.quote:Op zondag 9 december 2007 02:05 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
eh... wat? er staat gewoon 18.00 op dat tasje, mongool.
je bent 13. ga slapen, kneusje.quote:Op zondag 9 december 2007 02:17 schreef Afzeiker het volgende:
[..]
Dat je constant mensen voor mongool loopt uit te maken geeft in ieder geval aan dat je zelf niet al te snugger bent.
Dat is ook wel gebleken uit het feit dat je geen verbanden kunt trekken uit het totaalplaatje. Er staat namelijk nog iets voor de zin, wat op de foto niet duidelijk is. Ondanks dat kun je zelfs door alleen het laatste stukje van het woord "garage" te zien al zo ongeveer weten waar het over gaat.
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.quote:Op zondag 9 december 2007 02:18 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
je bent 13. ga slapen, kneusje.
Probeer eens duidelijk te maken wat je bedoelt met al die bullshitposts. Maar morgenochtend met hulp van je vader.quote:Op zondag 9 december 2007 02:37 schreef Afzeiker het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
Nee, de taalcommissie heeft besloten het een woord te maken, 14.gifquote:Op zondag 9 december 2007 02:39 schreef leolinedance het volgende:
18,00 is toch een getal?
hoiquote:Op zondag 9 december 2007 08:50 schreef veldmuis het volgende:
mongool!
Bij aankopen na 18:00 mag je gratis parkeren in de garagequote:Op zondag 9 december 2007 01:29 schreef MahirBurekovic het volgende:
Vraag me überhaupt af waar 'bij aankopen na 18.00 uur' op slaat. Bij aankopen na 18.00 uur wat?
Ik zal het dan even in jouw soort taal uitleggen, alleen is dit wellicht nog iets te hoog voor je gegrepen omdat jij je mavo nooit hebt afgemaakt:quote:Op zondag 9 december 2007 02:54 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
Probeer eens duidelijk te maken wat je bedoelt met al die bullshitposts. Maar morgenochtend met hulp van je vader.
quote:Op zondag 9 december 2007 10:51 schreef Afzeiker het volgende:
[..]
Ik zal het dan even in jouw soort taal uitleggen, alleen is dit wellicht nog iets te hoog voor je gegrepen omdat jij je mavo nooit hebt afgemaakt:
He, mongool, ben je nou te dom om te begrijpen dat er nog wat voor die zin op dat tasje stond, sukkel, en wat daar stond heeft er ook mee te maken.
En moet je pappa uitleggen dat als er 18.00 staat (met een punt tussen die 2 kutgetallen, mongool), dat het dan een tijdstip is, en als er een komma staat (K O M M A. Een punt waarbij de inkt is doorgelopen) dat het dan een aantal betreft en dat dat een heel andere betekenis heeft dan een tijdstip. Mongool. "Na 18,00 uur" betekent meer dan 18 uur later, "na 18.00 uur" betekent na 6 uur 's avonds. Het verschil tussen een aantal en een tijdstip, mongool. Het enige wat je zo te zien wel door had is dat "naar 18.00 uur" fout is. Mongool.
Mongool. Ga nu maar weer verder met het slapen bij pappa en mamma in bed, want het is geen schooldag en je hoeft niet om half 9 in de rij te staan om het lokaal in te mogen.
P.s. wat betreft het gebruikte spreekwoord: je bent te mongolig om dat te begrijpen, mongool, dus daarmee heb je al aangegeven dat je mongool bent. Mongool.
Dat is geen spelfout, monchool.quote:Op zondag 9 december 2007 01:27 schreef Afzeiker het volgende:
[..]
Zegt de persoon met een spelfout in z'n nickname.
[..]
Ik zal het dan even in jouw soort taal uitleggen, alleen is dit wellicht nog iets te hoog voor je gegrepen omdat jij je mavo nooit hebt afgemaakt:
He, mongool, ben je nou te dom om te begrijpen dat er nog wat voor die zin op dat tasje stond, sukkel, en wat daar stond heeft er ook mee te maken.
En moet je pappa uitleggen dat als er 18.00 staat (met een punt tussen die 2 kutgetallen, mongool), dat het dan een tijdstip is, en als er een komma staat (K O M M A. Een punt waarbij de inkt is doorgelopen) dat het dan een aantal betreft en dat dat een heel andere betekenis heeft dan een tijdstip. Mongool. "Na 18,00 uur" betekent meer dan 18 uur later, "na 18.00 uur" betekent na 6 uur 's avonds. Het verschil tussen een aantal en een tijdstip, mongool. Het enige wat je zo te zien wel door had is dat "naar 18.00 uur" fout is. Mongool.
Mongool. Ga nu maar weer verder met het slapen bij pappa en mamma in bed, want het is geen schooldag en je hoeft niet om half 9 in de rij te staan om het lokaal in te mogen.
P.s. wat betreft het gebruikte spreekwoord: je bent te mongolig om dat te begrijpen, mongool, dus daarmee heb je al aangegeven dat je mongool bent. Mongool.
De Mediamarkt in Enschede zit in een winkelcentrum dat vaak om zes uur sluit, dus dan moet de MM ook dicht. Alleen op donderdag is 'ie tot negen uur open dacht ik.quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:38 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ja ze zijn toch tot 9 open
Wat lul je nou in gottsnaam?quote:Op zondag 9 december 2007 10:51 schreef Afzeiker het volgende:
[..]
Kut! Net wakker, en deze post herinnert me eraan dat ik hier nu twee stuks van moet innemen. Bedankt!quote:
quote:Op zondag 9 december 2007 12:45 schreef Djeez het volgende:
[..]
Kut! Net wakker, en deze post herinnert me eraan dat ik hier nu twee stuks van moet innemen. Bedankt!
[..]
Wat een goede korting, -20 euroquote:
quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik wist heul nie dat de FP-redactie die tasjes ontworpen heeftquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
lol wat een idioot, zeg. haha zie het pas net. waar heeft die kneus t in godsnaam over.quote:Op zondag 9 december 2007 11:24 schreef Asmodean het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat je de enige in het topic bent die het over 18,00 uur heeft. Waarom wil je het verschil tussen 18,00 uur en 18.00 zo graag aan iedereen uitleggen? Veel plezier op school gewenst morgen iig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |