abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 februari 2008 @ 14:00:28 #226
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_57034558
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 13:37 schreef ColdFeet het volgende:

Wegens algehele scriptiestress heb ik weinig tijd voor lezen en hou ik me hoofdzakelijk bezig met
[ afbeelding ]

Prima boek Maar niet voor op vakantie.
Nadat ik daar ooit een Leuke recensie over heb gelezen ben ik er toch wel benieuwd naar. Maar dan puur voor de hobby.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_57034793
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 13:53 schreef DubzOne het volgende:

Nee, ik heb nog niks van Geert Mak gelezen... dus ik dacht dat In Europa wellicht een goede inwijding zou zijn
Sja, als het je interesseert verslind je m (dat kost alsnog best veel tijd ), maar als het je niet ligt, ben je het erg snel zat, denk ik. Ken veel mensen die na 300 pagina's stopten.
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 14:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nadat ik daar ooit een Leuke recensie over heb gelezen ben ik er toch wel benieuwd naar. Maar dan puur voor de hobby.
Ik ben echt wel enthousiast, het is een leuk, goed geschreven en helder boek. Aanrader voor nerds zoals ik, die zitten te klooien met het maken van betekenisvolle grafieken om meetdata in weer te geven. Zucht.
  donderdag 28 februari 2008 @ 23:24:36 #228
179525 Nemain
Zo winnen we de oorlog nooit
pi_57049599
quote:
Nemain, ik weet dat veel mensen Couperus niets vinden, maar ik vond 'Van oude mensen...' erg mooi. Het leest ook prima weg, als je een beetje aan het taalgebruik gewend bent. Is best spannend.
Op dit moment (ik heb nu ongeveer 1/4 gelezen) vind ik het leuker dan Max Havelaar. En het taalgebruik vind ik eigenlijk best mooi. Ik hoorde van medestudenten dat ze het te hoogdravend vonden en te moeilijk, ik daarentegen vond hun favoriet de Camera Obscura juist een vervelend boek. Ga lekker verder lezen in bed zo
En daarom, voor wij elkander weer vergeten
Laten wij zacht zijn voor elkander, kind
  Moderator vrijdag 29 februari 2008 @ 14:00:57 #229
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_57060552
quote:

Wegens algehele scriptiestress heb ik weinig tijd voor lezen en hou ik me hoofdzakelijk bezig met
[ afbeelding ]

Prima boek Maar niet voor op vakantie.
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 14:00 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

dankzij jou gebeurt mij nu hetzelfde maar dan uit werk en hobby standpunten
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_57061780
De Vliegeraar van Khaled Hosseini lees ik op het moment. Ik ben nu bij hoofdstuk 7
Vivre
  vrijdag 29 februari 2008 @ 22:30:53 #231
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_57072150

Markus Zusak - De Boekendief
I picture your face.. In the back of my eyes
  zaterdag 1 maart 2008 @ 14:31:33 #232
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57081218
Afgelopen week Zomerhitte en Terug naar Oegstgeest van Wolkers gelezen. Nu bezig in Een vlucht regenwulpen van 't Hart. Jaja, ik ben terug bij de Nederlandsche literatuur .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 1 maart 2008 @ 23:31:03 #233
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_57095230
De Lonely Planet van Midden Amerika. Elke avond 5 minuten voordat ik als een blok in slaap donder.

Al veel te lang geen literatuur meer. Alleen maar mijn eigen schrijfsels.
pi_57107752
Zit nu op 3-kwart van Het Bernini Mysterie en bevalt me heel erg goed dit boek. Vind het geweldig als je in het begin wordt overladen met puzzelstukjes die gaandeweg allemaal op zijn plaats vallen. Als dat nog gecombineerd wordt met de hedendaagse en realistische praktijken is dat helemaal super..

Alleen jammer dat ik zelf niet veel verstand heb van dat wetenschapsgedoe over materie en anti-materie dus soms moest ik het even 3 keer lezen
pi_57141907
'Het slimme onbewuste' van Ap Dijksterhuis. Heel interessant!
pi_57157167

Bij de bieb gehaald. Ooooooit weleens gelezen maar herinner me er weinig meer van. Heb dr zin in.
pi_57172622
Bezig in Charles Bukowski - Notes of a Dirty Old Man

en Céline - Kanonnevoer net bij de bieb gehaald
pi_57173490
pi_57173640
bernini mysterie is bijna uit, maar het einde vind ik wat zwakjes eerlijk gezegd
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 5 maart 2008 @ 15:53:03 #240
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_57175865
Heej mensen,

heeft er iemand ervaring met de boeken van Harlan Coben (de Myron Bolitar reeks)?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_57201206
Terug van de bieb en dit maal meegenomen:

De stad der blinden
José Saramago

donderdag 6 maart 2008 @ 17:48:59 #242
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57201415
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 14:54 schreef Strychnine het volgende:
De Vliegeraar van Khaled Hosseini lees ik op het moment. Ik ben nu bij hoofdstuk 7
Film gezien gisteren.
Is het boek een beetje om doorheen te komen? Want in dat geval ga ik hem ook lezen .
Heb je 'A thousand splendid suns' al gelezen? (is ook van Hosseini).
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 7 maart 2008 @ 09:14:57 #243
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_57215442
Het boek is wel goed doorheen te komen. Makkelijk geschreven, met een stuk drama erin. Scoort altijd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duizend schitterende zonnen niet in begonnen, en waarschijnlijk laat ik die ook liggen.

Ik heb de laatste 2 maanden weinig gelezen. Grover net uit en nu begonnen in "Publieke werken" van Thomas Roosenboom
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
pi_57217491
* FranticDJ is begonnen in feist's Magiër

En ik ben verslaafd.. Heb rad des tijds serie ook al liggen om te lezen... Maar vrees dat ik eerst feist ga lezen hehehe
pi_57217601
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 17:48 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Film gezien gisteren.
Is het boek een beetje om doorheen te komen? Want in dat geval ga ik hem ook lezen .
Heb je 'A thousand splendid suns' al gelezen? (is ook van Hosseini).
Zo'n bestsellers zijn altijd makkelijk doorheen te komen, anders verkopen ze niet zoveel!
Ik heb beide boeken gelezen en vond het beide goede boeken. 'A thousand splendid suns' vond ik denk ik net iets aangrijpender dan 'de vliegeraar', maar beide zijn zeker de moeite waard!
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
pi_57224953
Mensen in vredesnaam, hoe durven sommigen hun boek te publiceren

De stad der blinden staat vol met zinnen waar geen einde aan komt

Echt een letterlijke quote (hoe zou ik zoiets kunnen verzinnen )
SPOILER
Ben nu 30 bladzijdes ver en die lange zinnen komen maar terug. Ik krijg het gevoel alsof ik veeeel te snel die zinnen oplees.. 20x te veel in een zin mijn 'stem' verlaag om een tussenstuk in een zin te lezen (Pieter zou gaan varen, zoals hij eerder die dag had gezegd, maar besloot toch van niet). 2 komma's oké, maar in dit stukje alleen al zitten 11 komma's..

Of stel ik me nu aan?
  FOK!fotograaf zaterdag 8 maart 2008 @ 08:52:41 #247
36170 Buurvrouw_Rietman
Papa van Sara en Merel!
pi_57238307
Een tijdje geleden besteld bij de bieb nu binnen, en hij moet binnen 3 weken were terug dus maar meteen in begonnen:

Tot nu bevalt hij goed.
Joe Hoe Hoei Hoei
B-Seen Fotografie.nl
pi_57238392
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 17:11 schreef Thrilled het volgende:
Mensen in vredesnaam, hoe durven sommigen hun boek te publiceren

De stad der blinden staat vol met zinnen waar geen einde aan komt

[...]

Ben nu 30 bladzijdes ver en die lange zinnen komen maar terug. Ik krijg het gevoel alsof ik veeeel te snel die zinnen oplees.. 20x te veel in een zin mijn 'stem' verlaag om een tussenstuk in een zin te lezen (Pieter zou gaan varen, zoals hij eerder die dag had gezegd, maar besloot toch van niet). 2 komma's oké, maar in dit stukje alleen al zitten 11 komma's..

Of stel ik me nu aan?
Saramago staat nu eenmaal bekend om zijn lange zinnen... Bij het eerste boek dat ik van hem las (Evangelie van Jezus Christus - aanrader!) vond ik het ook vervelend, maar gaandeweg wen je (ik iig) eraan. Hij heeft niet voor niets de Nobelprijs voor de literatuur gewonnen hé?
You may say I'm a dreamer / But I'm not the only one - John Lennon
pi_57239760
The Body Farm - Patricia Cornwell

M'n eerste Cornwell, ik moet nog even wennen aan het taalgebruik en ik wacht nog tot het echt spannend wordt, maar ik ben nog niet zover .
Tap tap tap
  zaterdag 8 maart 2008 @ 15:31:22 #250
2408 MuadDib
Getrouwd!
pi_57244202

Doeschka Meijsing - De tweede man
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties