Nadat ik daar ooit een Leuke recensie over heb gelezen ben ik er toch wel benieuwd naar. Maar dan puur voor de hobby.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:37 schreef ColdFeet het volgende:
Wegens algehele scriptiestress heb ik weinig tijd voor lezen en hou ik me hoofdzakelijk bezig met
[ afbeelding ]
Prima boekMaar niet voor op vakantie.
Sja, als het je interesseert verslind je m (dat kost alsnog best veel tijdquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:53 schreef DubzOne het volgende:
Nee, ik heb nog niks van Geert Mak gelezen... dus ik dacht dat In Europa wellicht een goede inwijding zou zijn
Ik ben echt wel enthousiast, het is een leuk, goed geschreven en helder boek. Aanrader voor nerds zoals ik, die zitten te klooien met het maken van betekenisvolle grafieken om meetdata in weer te geven. Zucht.quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nadat ik daar ooit een Leuke recensie over heb gelezen ben ik er toch wel benieuwd naar. Maar dan puur voor de hobby.
Op dit moment (ik heb nu ongeveer 1/4 gelezen) vind ik het leuker dan Max Havelaar. En het taalgebruik vind ik eigenlijk best mooi. Ik hoorde van medestudenten dat ze het te hoogdravend vonden en te moeilijk, ik daarentegen vond hun favoriet de Camera Obscura juist een vervelend boek. Ga lekker verder lezen in bed zoquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:37 schreef ColdFeet het volgende:
Nemain, ik weet dat veel mensen Couperus niets vinden, maar ik vond 'Van oude mensen...' erg mooi. Het leest ook prima weg, als je een beetje aan het taalgebruik gewend bent. Is best spannend.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:37 schreef ColdFeet het volgende:
Wegens algehele scriptiestress heb ik weinig tijd voor lezen en hou ik me hoofdzakelijk bezig met
[ afbeelding ]
Prima boekMaar niet voor op vakantie.
dankzij jou gebeurt mij nu hetzelfde maar dan uit werk en hobby standpuntenquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nadat ik daar ooit een Leuke recensie over heb gelezen ben ik er toch wel benieuwd naar. Maar dan puur voor de hobby.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Film gezien gisteren.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:54 schreef Strychnine het volgende:
De Vliegeraar van Khaled Hosseini lees ik op het moment. Ik ben nu bij hoofdstuk 7
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duizend schitterende zonnen niet in begonnen, en waarschijnlijk laat ik die ook liggen.
Ik heb de laatste 2 maanden weinig gelezen. Grover net uit en nu begonnen in "Publieke werken" van Thomas RoosenboomSei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
Zo'n bestsellers zijn altijd makkelijk doorheen te komen, anders verkopen ze niet zoveel!quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Film gezien gisteren.
Is het boek een beetje om doorheen te komen? Want in dat geval ga ik hem ook lezen.
Heb je 'A thousand splendid suns' al gelezen? (is ook van Hosseini).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben nu 30 bladzijdes ver en die lange zinnen komen maar terug. Ik krijg het gevoel alsof ik veeeel te snel die zinnen oplees.. 20x te veel in een zin mijn 'stem' verlaag om een tussenstuk in een zin te lezen (Pieter zou gaan varen, zoals hij eerder die dag had gezegd, maar besloot toch van niet). 2 komma's oké, maar in dit stukje alleen al zitten 11 komma's..
Of stel ik me nu aan?![]()
Saramago staat nu eenmaal bekend om zijn lange zinnen... Bij het eerste boek dat ik van hem las (Evangelie van Jezus Christus - aanrader!) vond ik het ook vervelend, maar gaandeweg wen je (ik iig) eraan. Hij heeft niet voor niets de Nobelprijs voor de literatuur gewonnen hé?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:11 schreef Thrilled het volgende:
Mensen in vredesnaam, hoe durven sommigen hun boek te publiceren
De stad der blinden staat vol met zinnen waar geen einde aan komt
[...]
Ben nu 30 bladzijdes ver en die lange zinnen komen maar terug. Ik krijg het gevoel alsof ik veeeel te snel die zinnen oplees.. 20x te veel in een zin mijn 'stem' verlaag om een tussenstuk in een zin te lezen (Pieter zou gaan varen, zoals hij eerder die dag had gezegd, maar besloot toch van niet). 2 komma's oké, maar in dit stukje alleen al zitten 11 komma's..
Of stel ik me nu aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |