Wat zou dan een goed bod zijn..?quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:35 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Nee , gemaakt door APR's of door fans . Niets officieel dus.
[..]
Wellicht als het een goed bod is![]()
Er was nog een post over iemand die vroeg naar de ervaringen van iMac bezitters met de schermen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:27 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Laatste post uit laatste topic
[..]
Geen idee , ik zit niet zo in 't servies . Neem anders even contact op carfreak02 @ gmail.comquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:27 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Laatste post uit laatste topic
[..]
Wat zou dan een goed bod zijn..?
Ik heb ook geen enkel probleem . 24" trouwens.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:33 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Er was nog een post over iemand die vroeg naar de ervaringen van iMac bezitters met de schermen.
Ik heb een 24" en nog geen irritante kleurverschillen gezien, en Walter en Guppyfriend heb ik ook nog nooit horen klagen
quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:14 schreef flashermx het volgende:
tweakers
* Guppyfriend heeft geen klachten!quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:33 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Er was nog een post over iemand die vroeg naar de ervaringen van iMac bezitters met de schermen.
Ik heb een 24" en nog geen irritante kleurverschillen gezien, en Walter en Guppyfriend heb ik ook nog nooit horen klagen
Ik denk niet dat dit topic het haalt tot begin Januari.quote:Op zaterdag 8 december 2007 08:54 schreef Swetsenegger het volgende:
wordt dit het topic waar een sub MBP wordt angekondigd
Ik wil dan ook gewoon dattie voor de kerst wordt aangekondigd.quote:Op zaterdag 8 december 2007 09:46 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit topic het haalt tot begin Januari.
Gaat dit topic wel zo lang mee dan? Of herhaal je jezelf anders gewoon nog vijf keer?quote:Op zaterdag 8 december 2007 10:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik wil dan ook gewoon dattie voor de kerst wordt aangekondigd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |