Gewoon op 2 instellen, dan kan je bijna alles wat je hier in Europa koopt ook afspelen.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:58 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Meen je niet! Ik heb deze dvd's gewoon hier bij de muziekwinkel gekocht! Dit is wel heel kut!
Ja, het is ook belachelijk. Maar dat is nou eenmaal wat de specificatie voor DVD-spelers voorschrijftquote:Op donderdag 13 december 2007 11:36 schreef DaFrenk het volgende:
Toch belachelijk die regio beperking. Helemaal voor een MacBook (Pro). Ze geven wel wereldwijde garantie, maar je kan niet overal ter wereld een plaatselijk gekocht filmpje kijken. Ja, vijf keer en dan issie gelockt.
Je zou haast je DVDs van het internet downloaden.quote:Op donderdag 13 december 2007 12:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, het is ook belachelijk. Maar dat is nou eenmaal wat de specificatie voor DVD-spelers voorschrijft
Nee gewoon in Amsterdam. Heb maar regio 2 aangeklikt.quote:Op donderdag 13 december 2007 10:52 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Kan nog vier keer veranderd. Terugbrengen is nergens voor nodig.
Komt je Mac misschien uit Amerika?
Nee dank je, dat heb ik nog in bakken liggenquote:Op donderdag 13 december 2007 16:54 schreef Geqxon het volgende:
HW, interesse in 512MB SD-RAM op PC133?
Waarom gebruik je niet gewoon Perian en/of VLC? Daar kun je meer mee afspelen en je hebt niet met commerciële partijen te makenquote:Op donderdag 13 december 2007 18:54 schreef super-muffin het volgende:
Ik net DivX installeren (ze geven weer gratis serials weg trouwens -> klik) en hij vraagt om mijn wachtwoord en ik vul de vers toegemailde serial in.
Ik vind 't wel handig, als je via Stage6 een video bekijkt kan je auto-save aanvinken, en de desktop-dimmer is ook wel nice.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waarom gebruik je niet gewoon Perian en/of VLC? Daar kun je meer mee afspelen en je hebt niet met commerciële partijen te maken
3.0.3.4 doet 't hier? Zonder Vuze zooi. Al wil 'ie nu wel updaten maar dat doe ik dus niet.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:13 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Verdomme. Ik wil gewoon fatsoenlijk Azureus kunnen draaien onder Leopard. Zoek er toch eens een oplossing voor.
25 dagen en 9 uurquote:Op donderdag 13 december 2007 22:55 schreef Geqxon het volgende:
Rebooten? Dat stond er volgens mij niet. Och, mijn uptime is toch maar 1 dag en een paar uur. Finder.
Niet meer dan nodig isquote:
Ja hoor, daar ging hij weer. Een gigabyte of 4 secure erasen, ik vind het te lang duren, druk op cancel..... en er gebeurd gewoon helemaal niks.quote:
Een voorbeeld van gisteren: Iets via een WiFi netwerk van de ene naar de andere computer overzetten. De ene computer gaat in standby, en toen kon ik naar mijn Finder zwaaien, inclusief de menubalk. Ik kon hem enkel nog geforceerd afsluiten. Om maar wat te noemen.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:37 schreef Tomasso het volgende:
Wat doe jij in godsnaam met je MacBook? Ik heb echt totaal geen problemen met Finder.
Wel bij een echte Mac.quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:35 schreef DaFrenk het volgende:
Idd erg coole video! Maar dat dock! Hehe, ben blij dat het uiteindelijk toch anders is geworden, dat zag er wel lelijk uit. En maar spelen met het slomo effectBlijft een échte Wow factor bij het showen van OS X aan anderen
toch die qt-update er maar opgemiktquote:
Quicktime lek, ook op de Mac
Gepubliceerd op vrijdag 14 december 2007
Een nieuwe versie installeren om malheur te voorkomen.
Daaarvoor waarschuwt de Waarschuwingsdienst van de overheid in Den Haag, na een mededeling van Apple vanacht.
Wanneer u gebruik maakt van Apple QuickTime versie 7.3 of eerder, is uw computer kwetsbaar. Grootste probleem is dat de pc ook open staat voor de kwetsbaarheid als Quicktime en iTunes niet actief zijn gemaakt. Apple heeft immers ook de nare gewoonte om zich in het startmenu te manoeuvreren
Wanneer kwaadwillenden misbruik weten te maken van de gevonden kwetsbaarheden, kan dit tot gevolg hebben dat er kwaadaardige programma's worden geïnstalleerd. Of het QuickTime programma stopt met functioneren.
Dit kan ertoe leiden dat kwaadwillenden controle over de computer krijgen, er gevoelige informatie in handen van kwaadwillenden komt of er belangrijke informatie op de computer verloren gaat.
Mac-gebruikers hebben QuickTime standaard op de computer en zijn dus kwetsbaar. Wie twijfelt of QuickTime op de pc staat onder Windows kan via het configuratiescherm en 'software' een overzicht van de geïnstalleerde software bekijken.
Apple heeft versie 7.3.1 van QuickTime beschikbaar gesteld, alleen in een Engelstalige versie gezien de urgentie.
Wie Windows gebruikt, kan QuickTime updaten door in het help-menu van QuickTime te kiezen voor de optie "Update existing software..."
Een Mac kun je bijwerken met behulp van de automatische update-functionaliteit van OS X.
Die update laat m'n Leopard toch een stuk minder snel opstarten..quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
toch die qt-update er maar opgemikt
Jij mist dat kutapparaat van je nog?quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:35 schreef DutchErrorist het volgende:
Wat houd ik toch van mijn MacBook... Als je 2 weken zonder moet, dan leer je pas echt te waarderen hoe goed het werkt
Nee want ik heb hem terugquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Jij mist dat kutapparaat van je nog?
quote:This was on the 9:00 o'clock news the other night and this works
THIS TOOK TWO PAGES OF THE TUESDAY USA TODAY - IT IS FOR REAL
PLEEEEEEASE READ!!!! it was on the news!
This thing is for real. Rest assured AOL and Intel will follow through with their promises for fear of facing a multimillion-dollar class action suit similar to the one filed by PepsiCo against General Electric not too long ago.
Dear Friends; Please do not take this for a junk letter. Bill Gates sharing his fortune. If you ignore this, You will repent later. Microsoft and AOL are now the largest Internet companies and in an effort to make sure that Internet Explorer remains the most widely used program, Microsoft and AOL are running an e-mail beta test.
When you forward this e-mail to friends, Microsoft can and will track it (If you are a Microsoft Windows user)? For a two weeks time period.
For every person that you forward this e-mail to, Microsoft will pay you $245.00 For every person that you sent it to that forwards it on, Microsoft will pay you $243.00 and ! for every third person that receives it, You will be paid $241.00. Within two weeks, Microsoft will contact you for your address and then send you a check.
Regards
Charles S Bailey General Manager Field Operations
1-800-842-2332 Ext. 1085 or 904-1085 or RNX
292-1085
I thought this was a scam myself, But two weeks after receiving this e-mail and forwarding it on. Microsoft contacted me for my address and within days, I receive a check for $24, 800.00. You need to respond before the beta testing is over. If anyone can afford this, Bill gates is the man.
It's all marketing expense to him. Please forward this to as many people as possible. You are bound to get at least $10, 000.00. We're not going to help them out with their e-mail beta test without getting a little something for our time. My brother's girlfriend got in on this a few months ago. When I went to visit him for the Baylor /UT game. She showed me her check. It was for the sum of $4, 324.44 and was stamped 'Paid in full'
Like I said before, I know the law, and this is for real.
Intel and AOL are now discussing a merger which would make them the largest Internet company and in an effort make sure that AOL remains the most widely used program, Intel and AOL are running an e-mail beta test.
When you forward this e-mail to friends, Intel can and will track it ( if you are a Microsoft Windows user) for a two week time period.
Try it; What have you got to lose!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |